Net effe gekeken de prijzen gaan nu de goede kant op 377 euro voor 13 dagen en hetzelfde bedrag voor 14 dagen:p
Afdrukvoorbeeld
Net effe gekeken de prijzen gaan nu de goede kant op 377 euro voor 13 dagen en hetzelfde bedrag voor 14 dagen:p
Klopt, nu kloppen de prijzen!
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen de huurklasse EQ (Equinox) en IW (midsize suv)?
Ik dacht dat beiden vergelijkbaar waren.
Nog een vraag; is het iemand bekend of je nog eigen risico hebt als je boekt? (mijn Duits is niet meer wat het was)
EQ klasse is iets wat USAReisen/FTI verzonnen hebben. Officieel bestaat deze klasse niet bij Alamo. In plaats daarvan krijg dus een IW. In het geval dat ze wel een EQuinox hebben staan dan krijg je uiteraard deze mee. Maar er zijn maar weinig mensen die er daadwerkelijk 1 gezien hebben.
Samengevat komt het er dus op neer dat je beter de EQ klasse kunt boeken. ben je weer wat goedkoper uit!
Als je kunt leven met het risico dat je mogelijk een Equinox meekrijgt dan heb je helemaal gelijk...
...daar kan ik wel mee leven.
Ik heb niet de illusie dat het anders hééél veel groter zal zijn.
Maar zeg nooit nooit...:-o
ik heb even gekeken voor ons. het is wel zeer interesant, alleen van duits snap ik heel erg weinig.
zie ik nu goed dat er nog veel kosten bij komen als ik Paket Super-Spar-PLUS pak of maakt dat niet veel uit met Paket Super-Inklusiv-PLUS.
Er komen alleen kosten bij voor de tank benzine en eventuele extra chauffeurs.
En je bent iets minder verzekerd (inzittenden en bagage).
Het zit me niet mee..... heb net een mailtje ontvangen van USAreisen.de dat de PF (Chevrolet Suburban) niet geboekt kan worden in Mei 2010.
Vervolgens tel contact opgenomen en blijkt dat Alamo heeft aangegeven dat deze auto in het geheel niet aanwezig is. (ik had al gevraagd of hij mogelijk al verhuurd is op de door mij aangegeven data c.q. dat hij de 2e dag van ons verblijf mogelijk wel beschikbaar was, echter dit was niet het geval)
Volgens hem bestond de mogelijkheid dat deze PF-klasse pas rond Juli/Augustus 2010 verhuurd zou worden. Heb in ieder geval nu de FullSize SUV gereserveerd en met hem afgesproken dat ik hem over 2-3 maanden nog eens een mail stuur zodat hij kan kijken of Alamo de PF-klasse mogelijk toch in Mei 2010 heeft...