Bizar ! Echt mooie prijs =D> !
Afdrukvoorbeeld
Bizar ! Echt mooie prijs =D> !
Ik heb meteen gekeken maar op de site van Air Berlin zie ik alleen het bedrag voor de heenvlucht. Daarbij komt dan nog de terugvlucht.
Op Vayama en Kayak ook niet meer terug te vinden deze prijzen met exact dezelfde data ....jammer maar bedankt voor de tip!
staat nog op de site airberlin.com !! zaterdag 21-7 /19-8 Dacht dat wij al mooie tickets hadden voor dezelfde datum voor 700pp (ams/mco) Wat een prijs zeg,.
Uw heenvlucht 4.726 topbonus miles inclusief Prijs per volwassen persoon € 301,34
Uw retourvlucht 4.726 topbonus miles inclusief Prijs per volwassen persoon € 230,00
Uw vluchtprijs Volwassene: 1 × € 163,00 € 163,00 Overige belastingen en vergoedingen € 106,34 Kerosinetoeslag € 262,00 Ticket Service Charge € 0,00 Totaalprijs in EUR € 531,34
Ja ik zie hem nu ook, net nog 1200 !!!! Echt waanzinnig lage prijs. Wat gek toch met die prijzen!!! Mijn man wil helaas wachten tot ie een contract heeft getekend. Hij is zzp'er. Als het aan mij lag had ik nu meteen geboekt voor een maand! 4 Augustus kan ook nog tot 20 voor deze lage prijs.
Gewoon snel (en stiekem) boeken Petra !! Krijg je geen spijt van ;) !
De prijzen zijn weer omhoog
Yep ik zag het ;-(
Mooie prijs bij oa tix met US Airways
BRU-MIA 17-7
MIA-BRU 11-8
663/680 inclusief cc ook mogelijk om voor deze prijs te vliegen op Fort Lauderdale
Als je via Skyscanner zoekt, kun je nog iets goedkoper...en de prijs (rond de € 652) geldt heel juli! Alleen tussenstop van ong. 2 uur in Philadelphia...
Bij Skyscanner goed bekijken en doorrekenen. Vaak komen er bij verschillende firma's nog aardig wat kosten bij.
Heb zelf ook geboekt bij Delta zelf. 660 euro in julie heen en augustus terug. mooie prijs dacht ik zo.