Hoi hoi,
het was niet negatief bedoeld hoor. :-) Sorry als het wel zo overkwam.
We hebben (nog) geen klacht ingediend. Ik weet ook niet of we echt een klacht kunnen indienen aangezien ze ons wel verder hebben geholpen.
groetjes,
Davy
Afdrukvoorbeeld
Hoi hoi,
het was niet negatief bedoeld hoor. :-) Sorry als het wel zo overkwam.
We hebben (nog) geen klacht ingediend. Ik weet ook niet of we echt een klacht kunnen indienen aangezien ze ons wel verder hebben geholpen.
groetjes,
Davy
In januari een vlucht voor 4 oktober a.s geboekt AMS -PHL -MIA met 2.10 uur overstaptijd.
Afgelopen weekend bericht gekregen, vlucht vervallen nu zo'n 5 uur overstaptijd.
Dit betekent dat wij pas 21.19 uur op MIA zijn, dat wordt dus middernacht lokaal in het hotel.
US airways wil geld terugbetalen, vlucht naar andere dagen zetten, maar ik moet intercontinentaal met US blijven vliegen.
Daardoor vervallen de meest aantrekkelijke opties om een betere vlucht met een andere mij. te krijgen. Uiteraard kan ik na terugbetaling een andere vlucht boeken, maar dat kost mij momenteel minimaal EUR 125 p.p. extra.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Knaapje
In dit geval is het stikken of slikken. De luchtvaartmaatschappij heeft het recht om vluchtschema's te wijzigen en ze bieden je daarbij een alternatief. Je kan proberen om binnen Star Alliance beter vluchten te vinden en dan proberen of US airways welwillend is om het ticket om te boeken. Kijk daarbij ook naar Brussel en Frankfurt. Dit zijn hubs binnen de Star Alliance.
Succes.
.................Je kan proberen om binnen Star Alliance beter vluchten te vinden en dan proberen of US airways welwillend is om het ticket om te boeken...........
Ja dat bieden ze aan, mits ik intercontinentaal maar met US airways blijf vliegen.
Uiteindelijk stelt het dus niet veel voor.
Voorlopig berust ik er maar in, als er op de heenreis intercontinentaal vertraging optreedt ben ik er misschien later nog wel blij mee.
Knaapje
Je kan altijd nog de Liberty bell gaan bekijken in PHL.
Daar is het net te kort voor en ik heb hem al gezien.
Heb voor een US comp. gewerkt met HQ in Philadelphia vandaar.
Knaapje
Bij ons is het net andersom.
We hadden eerst een overstap op Chicago van vijf uur en nu van drie uur .
Ik vond al dat er veel tijd was tussen de vluchten die op die middag van Chicago naar Orlando gingen[United] maar dat hebben ze nu gunstig voor ons veranderd.
Maar misschien veranderd het voor jullie nog wel een keer.
<<De (algemene) discussie over maten en gewichten van koffers is verplaatst naar ... Bagage: Toegestane maten en gewichten van koffers / tassen.>>
Ik snap het niet, als ik bij cheaptickets.nl eens kijk voor een vlucht van Amsterdam naar Orlando, krijg ik dit: US Airways.
zo 15/01 13:00 Amsterdam
zo 15/01 20:56 Orlando,Intl
Reisduur: 13h56! Dit kan toch nooit zo lang duren?
Gewoon even kijken op www.usairways.com voor de vluchtgegevens...
Je maakt een tussenlanding in Philadelphia.
Je komt aan in PHL om 15:40 en vertrekt weer om 18:15 naar MCO
Zo simpel is het dus...
Ook altijd verstandig om de prijs te vergelijken met US Airways zelf.