Re: Vliegen met Aer Lingus
Ik heb gisteren even een proefboeking gedaan op de site van Aer Lingus om te kijken wat de kosten waren en voor de plaatsen in het vliegtuig. Kan iemand mij iets vertellen over een annuleringsverzekering ik kan daar nergens iets over vinden zag alleen een vinkje staan voor een reisverzekering. Wij zijn pas van plan om in april/mei te gaan je weet tenslotte nooit wat er 9 maanden kan gebeuren.
Hmmmm..waarom sluit je bijvoorbeeld geen annuleringsverzekering bij de ANWB af? Je sluit toch niet alleeen een annuleringsverzekering voor de vlucht af, maar ook voor accomodatie, auto enz.?
Tuurlijk gaan we dat ook doen maar ik dacht dat ik iets over het hoofd had gezien indien we gaan boeken bij Aer Lingus, bedankt voor je antwoord Teleton.
ik heb op school toestemming gekregen om de kids nog 2 dagen thuis te houden ) soepele school) indien ik dat nodig vind. Dus vliegen metair lingus is voor ons geen probleem meer.
Ik vraag me alleen af.. tijdens het boeken kan je de stoelen uitkiezen..als je economy vliegt kan je vanaf rij 11 kiezen.. echter zijn de eerste vier a vijf rijen geloof ik blauw en als je deze boekt betaal je 5 euro extra per stoel
zet jullie deze plekken iets??? hebben die wat meer beenruimte oid??
Misschien dat www.seatguru.com je kan helpen? Hier kan je redelijk bekijken hoe het zit met de stoelen, je moet dan wel weten met welke maatschappij (uiteraard) en met welk vliegtuigtype je vliegt.
Ik heb ook geboekt bij Aer Lingus en gekozen voor stoelen naast de uitgang (dus duurder) maar de indeling op seatguru komt niet overeen met wat Aer Lingus zelf aangeeft. En ook op andere sites zie ik steeds een andere indeling. Na veel internet speurwerk snap ik er helemaal niets meer van.
Soms betaal je ook extra voor stoelen dicht bij de uitgang omdat je dan eerder uit kan stappen dan mensen die verder zitten. Is misschien het geval bij de 5 euro stoelen op de eerste rijen?
ik heb ook geen idee. idd kloppen die indelingen van seatguru idd niet
wij hebben nu gewone gekozen.. 2x2 axhter elkaar.. kindeertjes bij het raam en wij met de voetjes desnoods naar het gangpad.
Ik zie dat de vlucht alweer 200 euro duurder is dan 3 dagen geleden..mijn schoonouders zitten er ook aan te denken om een twee weken heen te gaan.. is de verwachting dat de vluchten nu alleen maar duurder worden of kan dat morgen weer ineens goedkoper zijn??
Welkom in de Wondere Wereld van de vliegtickets. Toeslaan op het moment dat de tickets voor jouw een goede prijs hebben want voor je het weet zijn ze duurder.
En ja, ze kunnen morgen weer goedkoper zijn maar er is geen peil op te trekken :)
wat een verschil zeg..in zo korte tijd.. nou dan moeten ze maar kijken of ze nog willen wachten of niet.. we hadden ook al usavacations gebeld maar ook die vluchten zijn sinds afgelopen maandag 130 euro p stuk duurder..en zij zeggen dat ze niet goedkoper zullen worden naar orlando.