Een jaarkaart (annual pass) heeft geen foto. Is zelfs niet van plastic, maar van goedkoop karton.
Afdrukvoorbeeld
Een jaarkaart (annual pass) heeft geen foto. Is zelfs niet van plastic, maar van goedkoop karton.
Ik heb gehoord dat je de hopperfunctie ook later op de dag nog kunt toevoegen aan je disneyticket. Hierbij gaat het gewoon om een dag ticket! Wij willen naar Animal Kingdom en als we nog de puf hebben daarna tegen een uurtje of 5 naar de studio's. Is het mogelijk om dan de hopperfunctie pas bij de studio's er bij te kopen? Weet iemand dit? alvast bedankt.
Wijzigen kan alleen maar zolang de pas nog niet is gebruikt...
Niet helemaal juist: je kunt élke pas nog aanpassen of upgraden, zolang deze nog een tegoed heeft. Maar een 1-dags pas heeft geen tegoed meer nadat je door het poortje bent gegaan, dus daarmee lukt het niet meer.
Ze schreef namelijk dat het om een 1 dagskaart ging
Ik had het dus goed gelezen, daar op juist geantwoord, dat na aanbreken, van deze, dit niet meer mogelijk is. :lol:
Da's dan wel cheap. Mijn Disneyland Parijs pas heeft wel een foto...
Ok, dat is duidelijk, bedankt voor jullie vlugge reactie
Hallo Luitjes,
Wij gaan in April/Mei weer eens iets meer als drie weken naar Florida en willen dit keer, bij gebrek aan de oude "Fun in the Sun"-tickets, gebruik maken van de Disney's 21-Day Ultimate Ticket.
Nu is onze vraag of ze daar niet moeilijk over gaan doen bij Disney omdat deze tickets eigenlijk voor de UK zijn. Heeft iemand al ervaring met deze tickets? Alvast bedankt!
\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/
Nee hoor,geen enkel probleem. Wij hebben vorig jaar via undercover tourist deze 21daagse besteld! Je krijgt ze snel thuis geleverd in een doorzichtig plastic mapje, even checken of het de juiste zijn en je huppelt zo de poorten van Disney binnen.
ik heb even een vraagje
kwam via, via (door eerst op een link van een coupon te klikken en dan doorklikken) op een site terecht
http://www.greatorlandodiscounts.com...-vacations.htm
Nu is het misschien een hele domme vraag, maar ze bieden hier tickets voor 2 dagen disney + een dag waterpark voor $180.
Maar is dit nu voor 1 of 2 personen voor die prijs?
En heeft iemand ervaring met deze site?
Kan je alleen telefonisch bestellen? Mijn engels niet heel super en zeker niet aan de telefoon, dus boek liever online, maar ja, voor een leuke korting wil ik wel bellen...
Voor 2 personen. Wel met de voorwarde dat je een halve dag kwijt bent om een presentatie bij te wonen over het aanschaffen van een timeshare. En de dwingende verkooppraatjes krijg je er gratis bij.
Dit staat namelijk onderaan de pagina:Citaat:
THIS ADVERTISING MATERIAL IS BEING USED FOR THE PURPOSE OF SOLICITING SALES OF A VACATION OWNERSHIP (TIMESHARE) PLAN.
wat moet ik me precies voorstellen bij die timeshare?
wanneer moeten we die halve dag opofferen? zijn we verplicht iets te kopen?
In dit topic staan een aantal links, bekijk die eens: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=7751
Tip(je): ik kwam via Mousesavers op de internationale site van Disney http://wdtc.disneyinternational.com Hier kost een een 14 daagse Ultimate Pass (de meest uitgebreide pas met ongelimiteerde toegang tot alles wat je kunt bedenken inclusief hopper) 221 GBP. Dat is met de koers van vandaag 243 Euro en dat is toch best een goede deal volgens mij...
Ik denk dat het inderdaad beter is dat je de tickets nu koopt in ponden dan in dollars?
Hier zijn deze ticket's echt goedkoop, maar deze site ligt er al een tijdje uit: http://www.tickets4fun.com/ticketlis...est=138&id=159
Virgin bied ze aan tegen dezelfde prijs, maar daar kun je ze alleen telefonisch bestellen, de mevrouw die ik aan de telefoon had, zei dat ze real ticket's zouden opsturen, en dat het opsturen gratis zou zijn. Ik twijfel nog om dit te doen via Virgin, vindt on-line boeken toch net iets vertrouwder overkomen, omdat ik dan echt zie wat ik koop / krijg. Iemand al eens wat telefonisch gekocht via Virgin?
De pond staat er weer wat slechter voor de laatste dagen, m.a.w. gunstiger voor ons. Dit is de site van Virgin : http://www.virginholidays.co.uk/extr...s.aspx#premium
Ik had trouwens gebeld over de 7 days premium tickets.
contacting our reservations team on +44 844 557 4000
Jeroen
hoi,
Ik vond deze site nog als link vanaf de site waar ik mijn villa heb geboekt: www.orlando-ticket-deals.co.uk . hier hebben ze ook de 14- en 21-daagse tickets voor disney. Het 14 daagse ultimate disney ticket kost 234 pond en je krijgt per persoon een airboat ride van 30 minuten gratis. Ik weet niet of iemand al eens via deze site iets heeft besteld. Ze hebben ook tickets voor andere parken.
Groetjes Monique
Nu heb ik ook een collega (zij zit beslist niet in de verzekeringen), maar haar vriendin heeft verleden jaar bij een bureautje bij een benzinestation ook kaarten gekocht voor meerdere dagen. Aan het eind van de rit kon zij ze weer terug brengen en kreeg er nog een leuk bedrag voor terug ook.
Hoe kan zoiets nu:-k? Zeker als jullie het hebben over vinger identificatie etc. bij de ingang van de parken. Deze kunnen dan toch niet weer gebruikt worden ?
Het risico vind ik zelf groot om de verkeerde kaarten in handen te krijgen, (ook al zit je dicht bij om terug te gaan, zulke helden zijn wij niet :sun:). Maar de prijs was wel weer erg aanlokkelijk.
@marcelis10:
ik heb net op die site gekeken maar bij terms en conditions staat dat ze geen kaarten verkopen buiten de UK vanwege contracten. Iemand geprobeerd om kaarten via deze site te bestellen.
Daarnaast zijn er nog meer tips welkom wat mij betreft, wat is vertrouwd om disneykaarten te bestellen, ik kan ook de premium tickets bestellen via WDW zelf. Als ik het daar lees kunnen wij de ultimate tickets niet bestellen, is ook weer voor UK only. Iemand die die kaarten al heeft besteld en eventueel gebruikt. Het zou erg vervelend zijn als we aan de poort geweigerd zouden worden omdat we geen engelsen zijn....
Ik ben op zoek naar disney tickets en nu vond ik de site themeparkticketsdirect.com wel goede prijzen hebben.
Maar heeft er iemand hier ervaring met deze site?
Is het een betrouwbare site?
Gr Laura
Tsja, er is al vaker over geschreven. Wanneer je dit een prettige voorwaarde vindt om ergens iets te kopen, wie houdt je tegen?
Deze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder.
Zelf koop ik liever ergens waar ik geen verrassingen over de prijs hoef te verwachten.........
Ik heb hier nog een vraagje over: op deze site staat duidelijkHeb je dit gevraagd toen je ze aan de telefoon had? Ik begrijp namelijk dat je om losse tickets hebt gevraagd en dat dit geen probleem was.Citaat:
Guests must be staying in a Walt Disney World Resort hotel (excluding Swan & Dolphin).
Guests MUST have Disney park tickets booked with Virgin Holidays on the same booking reference as Dining Plan
De afgelopen drie vakanties naar Florida hebben wij onze disneytickets en de flextickets gekocht bij www.orlando-ticket-deals.co.uk . De laatste keer was in september 2008. De betaling gaat via de creditkaart en je hebt de tickets binnen 2 weken in huis.
Ze werken perfect en zelfs in Disney waren ze (bij een enquete) onder de indruk van een ticket voor 21 dagen.
Ik ben van plan om de ultimate tickets aan te schaffen. Lekker gemakkelijk denk ik en in vergelijking met de 10 dagen ticket ( ik ga zelf 3 weken) bijna net zo duur. Voor diegenen die zo'n ticket als een gebruikt hebben een vraag; een ultimate ticket gebruik je toch ook gewoon in een poortje, net zoals de gewone tickets, of is daar bij de toegang in de parken een apart protocol voor?
Is precies hetzelfde. Alle mogelijkheden staan gewoon op de strip op het kaartje.
Nu heb ik ook een collega (zij zit beslist niet in de verzekeringen), maar haar vriendin heeft verleden jaar bij een bureautje bij een benzinestation ook kaarten gekocht voor meerdere dagen. Aan het eind van de rit kon zij ze weer terug brengen en kreeg er nog een leuk bedrag voor terug ook.
Hoe kan zoiets nu:-k? Zeker als jullie het hebben over vinger identificatie etc. bij de ingang van de parken. Deze kunnen dan toch niet weer gebruikt worden ?
Het risico vind ik zelf groot om de verkeerde kaarten in handen te krijgen, (ook al zit je dicht bij om terug te gaan, zulke helden zijn wij niet :cool:). Maar de prijs was wel weer erg aanlokkelijk. Heeft iemand hier ervaring mee????????????
Zoals je al zegt, daar zit een risico aan om dat te doen. Meerdere verhalen gehoord dat het lukt, maar ook verhalen dat je aan de poort tegengehouden wordt. De keus is dus of je het risico wilt nemen of niet.
Deze vrolijke Frits in ieder geval wel en met een beetje Googelen lees je dat er meer slimmerikken zijn:
IRVINE – Irvine detectives have arrested a 26-year-old man who they believe ran an event ticket scam that likely netted more than $100,000, police officials announced today.
Authorities took Kevin Lopez into custody at his Riverside residence Wednesday after an eight-month investigation into charges of credit card fraud, Lt. Rick Handfield said. Police allege that Lopez used stolen credit card numbers to purchase concert, theme park and event tickets, duplicating them and selling them on Craigslist.com.
Detectives believe that Lopez obtained the credit card information from a cell phone kiosk called “Mobile Tron” at the Galleria at Tyler Mall in Riverside.
“We’re not exactly sure how that connects with Mr. Lopez,” Handfield said of the kiosk, noting that Lopez did not work at the business. Mobile Tron representatives could not immediately be reached for comment.
Lopez is suspected of purchasing the tickets online and printing out multiple copies of the e-mailed tickets, selling them to different victims. Lopez purchased tickets to Disneyland, Knott’s Berry Farm, Los Angeles Laker games, UFC fights among other events, Handfield said.
Since only the first electronic copy scanned at a venue is valid, the remaining victims were left with unusable tickets, Handfield said.
“We know of venues where there were fifteen to twenty people who came to the door with tickets that were already used,” Handfield said.
Irvine police were notified of the alleged scam in October 2007, Handfield said, when an Irvine resident reported giving Lopez a personal check for phony tickets.
Detectives have confirmed $60,000 in losses connected to the ticket scam, Handfield said, but fear that many victims have yet to report their losses. He urged anyone who used the Mobile Tron kiosk to check their bank statements.
“If it sounds too good to be true, be careful,” Handfield said. “Always deal with a reputable ticket broker, Ticketmaster or the venue itself,” he added.
Ik dacht ook met een respectabele ticketsaler te maken te hebben.#-oDe tickets via internet besteld en keurig netjes betaald en achter de brievenbus gewacht tot ze kwamen en zouden komen en niet kwamen. Vervolgens maar eens even gebeld. Daar vertelde ze mij dat de kaartjes waren opgestuurd. Echter ik had niets gekregen. Tja en dan heb je zoiets van ben ik belazerd. Het was toch een gerenomeerd bedrijf waar hier op het forum al vaak positief over gesproken werd. Vervolgens weer gebeld en gevraagt wat nu... Zij gingen volgens hun zeggen de originele kaarten blokkeren en vervangende kaarten aanvragen. Het was nu september 2008. Wij gaan pas in aug 2009 dus we hadden gelukkig nog effies. Ik hoorde maar niets en in december nog maar een keer gebeld :-\" Hier werd mij verteld dat de gene die over de vervangende kaarten ging ziek oid was en ze dus nog niets wisten maar dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Mijn vrouw zei al "nou die ruim 500 euro voor tickets zijn weggegooit" Na er weer een telfoontje aan te hebben gewaagd werd er mij weer op het hart gedrukt dat het goed zou komen. Inmiddels was het
januari 2009. Mijn vrouw begon al naar me te wijzen \\:D/ van zie je wel...
Onder tussen eerst eens uitgezocht wat mijn rechten en plichten zijn en vervolgens half januari de telefoon gepakt en gewapend met mijn verkregen juridisch advies aan de telefoon. :D Hoe wonderlijk was het dat de persoon aan de telefoon nadat ik mijn naam genoemd gelijk zei: Ja u heeft nu lang genoeg gewacht en wij sturen u de tickets zonder verder kosten aangetekend naar u op. O:) De volgende dag stond de postbode met een enveloppe voor de deur met de tickets \\:D/ pff toch wel een pak van mijn hart en toch wel super dat het toch goed kwam
American Estates bedankt voor het vertrouwen =D>=D>=D>...
Waarom zo moeilijk doen? Koop gewoon een jaarpas, ga drie weken en volgend jaar weer, maar dan drie weken eerder. Kan geen aanbieding tegenop.
Met schoolgaande kinderen wordt het moeilijker. Wij hebben een dochter van 2.5 en afgelopen zomer zijn we van eind september tot half oktober gegaan. Dit jaar gaan we vervolgens van 29 augustus tot 19 september. Zodra ze naar school gaat, gaan we waarschijnlijk 3x 2 weken in een schooljaar. Per saldo net zo lang en je zit niet zolang "zonder".
Heb de site opgezocht die Marcelis10 aangaf enkele dagen geleden www.orlando-ticket-deals.co.uk . We hebben al één jaarpas en 10 dagen tickets voor disney, ook tickets voor Seaworld, maar hetgeen ons nog ontbrak waren de tickets Kids eat free.
(Kinderen onder 11 jaar mogen gratis eten met één betalende volwassene in verschillende restaurants.) Normaal wordt de kaart aangeboden aan 15 euro per stuk, heb er 2 gekocht voor 20 pond, is ong. 24 euro. En inderdaad ergens wordt vermeld dat ze niet buiten hun grenzen verkopen, maar 7 dagen later, zoals ze beloofden, waren de kaarten er. Bedankt voor de tip.
Hoi iedereen,
wij gaan over elf weken voor het eerst naar Orlando en zijn ons nu aan het orienteren op de tickets (disney en flexticket). Wij dachten de tickets te gaan bestellen bij het reisbureau waar we ook onze reis geboekt hebben. Nu is de prijs van de disneyticket 23 euro omhoog (van 218 naar 242 euro) gegaan vergeleken bij wat ze op de site opgeven. Terwijl de flexticket maar 3 euro is gestegen. Het is toch wat die krediet crisis! Wat weten jullie over een nieuwe combi kaart "two weeks do it all"? Heeft nog iemand tips waar we de kaarten het best kunnen kopen? Heeft iemand ervaring met themeparkticketsdirect.com ? Alvast bedankt! Groetjes Jacqueline
Dat zou kunnen, de lijst is voor het laatst door Michael66 bijgewerkt op 12 januari, zag ik. Het is overigens zo dat de prijzen van tickets die hier op het forum worden genoemd, natuurlijk toch het best nog even door jezelf gecontroleerd moeten worden, voor je ze koopt. Prijzen schommelen een beetje door de dollarkoers, ook worden er prijsaanpassingen door de parken zelf gedaan. Maar, ook al kloppen de prijzen van de lijst momenteel misschien niet precies, je kunt er van uitgaan dat de de genoemde aanbieders bona fide zijn en hun actuele prijzen zijn via internet gemakkelijk te achterhalen.
Ik zag dat je ook nog een vraag over themeparktickets.com had. Hierover is ook al wel eens op dit fraaie forum geschreven. Zij vermelden deze tekst op hun site:
Veel forumleden zien er dan geloof ik maar van af..........Citaat:
Onze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder.
Ik heb dit weekend nog mn kaarten via America Vacations gekocht. Gewoon 218 euro pp (voor de 10-daagse kaarten met waterfun) Het was zelfs nog iets goedkoper dan Michael in zn schemaatje had, want de éénmalige verzendkosten zijn 10 euro ipv de 15 in t schema!!
(maar waarschijnlijk bedoeld Jackie American Estates, want die kwam voor mij via t schema idd ook duurder uit....) (schema stond op 217 en via hun site nu 230)
Kijk ook eens bij usareisen.de (of FTI.de). Wij zijn 480 euro kwijt voor 2 volw + 1 kind 10 dagen magic your way basic :-)
Bedankt voor al jullie reacties. We gaan maandag weer bellen met American Vacations aangezien wij daar ook onze reis geboekt hebben om opheldering te vragen wat betreft het prijs verschil.
Prettig weekend.
@dennis_diana
Vraagje: heb je die kaarten telefonisch besteld. Ik kan op de site zelf nergens boeken volgens mij, kom steeds weer terug op de site met de tarieven van de tickets.
@ harryhonda.... nee, via de site hebben ze idd die mogelijkheid niet (ik zat met t zelfde) Dus maar een mail gestuurd om te vragen hoe ik moest bestellen: kreeg bijna meteen een mailtje terug (ze reageren sowieso supersnel met de mail)
Je kan gewoon via de telefoon of met een mail bestellen: je gegevens doorgeven (namen, adres, geb.data én natuurlijk welke kaarten je wilt....... je krijgt dan een offerte via de mail retour) mailadres en telefoonnummer staan links op de pagina onder contactgegevens
Heb vanochtend een mail gehad van American Vacations. Het schijnt dat ze tegenwoordig met vouchers werken. Op zich is daar niets mis mee (toch?) aangezien ze er wel een goede uitleg bij gaven. Als je die voucher kwijt bent is 1 telefoontje naar Am.Vac voldoende om de voucher te faxen of te mailen naar de kassa bij Disney om daar alsnog je kaarten te krijgen. Zij geven aan dat je met die voucher naar de Guest Relations moet om ze om te wisselen voor de echte tickets en dat er zo goed als geen wachttijden zijn daar. G.R. zit toch in de City Hall links(dan ben je toch al door de ingang). Iemand hier ervaring met het omwisselen van de vouchers en gaat het inderdaad vrij snel?