-
Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)
@Hans uit Koekelare;
Als verhuurders niet de moeite nemen om op tijd te antwoorden dan vergeten wij zo'n accommodatie al heel snel. Als er wat aan de hand is dan hoor je ook niks...
Wij zitten zelf ook aan de kant van verhuurder (in Frankrijk) en antwoorden meestal binnen een uur. Wij wonen als verhuurder bij onze accommodaties en als er problemen zijn lossen we het gelijk op. Wij verwachten hetzelfde van de eigenaren van de accommodaties die wij voor onze vakanties huren. Zo ook met het beantwoorden van hun e-mails. Kleine moeite toch...
-
Goedemorgen. Wij zijn een reis naar Florida aan het plannen voor april 2017. De laatste week van deze trip willen we een villa huren. Op het moment heb ik er twee op het oog. Eentje in Windsor palms en eentje in Davenport (omgeving champions gate). Beide huizen zijn vergelijkbaar wat betreft indeling etc en prijs. We zijn er voornamelijk voor het bezoeken van de disney parken en sea world. En willen ook af en toe gewoon wat relaxen bij het zwembad bij de villa (we hebben 3 jonge kinderen, 6,5,4 jr). Kunnen jullie ons op weg helpen voor wat betreft de lokatie? (M.n. Reistijd, winkels, restaurants id omgeving)
-
Zou zeker voor Windsor Palms gaan. Dit ligt zeer gunstig t.o.v Disney. Zeer veel winkels en restaurants in de nabije omgeving.
-
Ik zou ook voor Windsor Palms gaan, gezelliger omgeving, je bent overal dichtbij, ook handiger met kleine kids, als je tussen Disney door even naar huis wil, om wat te rusten of lekker zwemmen, kun je later makkelijker terug :)
-
Zijn er mensen bekend met Villacant.be? Zoek functie leverde mij niets op. De beste man al 2x telefonisch gesproken, zeer vriendelijk maar het mail contact loopt nogal traag. Dan gaat bij mij toch al mijn onderbuik gevoel opspelen...
-
Wij hebben deze villa geboekt: https://www.micazu.nl/vakantiehuis/v...ppiness-18039/
Hebben ook een eigen website: http://www.floridavilla4happiness.com/
Nederlandse eigenaresse reageert wel vlot op de mail moet ik zeggen en we hebben ook telefonisch contact met haar waarnemer gehad. De prijs/kwaliteitverhouding lijkt me ook prima. Dus ik ben erg benieuwd naar de villa straks !! Zin in.
-
Dag allemaal!
We zijn bezig met plannen om de maand oktober 2017 in Florida door te brengen. Vliegen met Air Berlin (wie heeft dat nog meer gedaan, zo'n lange vlucht met hen?, we vlogen altijd met Lufthansa, maar die prijzen van Air Berlin zijn super).
Eerst een week met 2 (of 3) personen aan de prachtige westkust, dan twee weken Kissimmee (2, 3 of 5 personen) en vervolgens een ruime week touren met 5 personen via westkust door Everglades naar de Keys, later Miami en weer terug naar Orlando.
Inmiddels hebben we een aantal opties voor een villa met pool voor twee weken in Kissimmee.
We hebben eerder driemaal in BellaVida gezeten, maar die huizen zijn inmiddels al geboekt door anderen (wij hebben tweemaal een geboekte reis moeten annuleren vanwege ziekte van mijn man en proberen het nu nogmaals; hij herstellende is van behandelingen tegen kanker en een stamceltransplantatie en is deze week "soort van goedgekeurd", met als gevolg dat we acuut weer bezig zijn gegaan met reizen voorbereiden ;-) maar zijn voor een aantal huizen natuurlijk te laat in het "boekingsjaar". Eerder boekten we die villa een jaar van tevoren...
Nu hebben we op het naburige Lake Berkley een leuke, niet te grote villa gezien voor een aardige prijs met als enige nadeel dat het zwembad op het Noorden ligt.
Moeten we daarop afknappen of maakt dat in Florida geen bal uit, omdat de zon toch zeker hoger staat, zeg maar? Ik kom er via Google maar niet achter.
Wij willen wel graag in de zon kunnen zitten, zeker in oktober. We hebben wel zwembadverwarming opgevraagd, want ik hou van theewater, zegt mijn man :p.
Iemand enig idee over het zonverhaal?
Ervaringen over Lake Berkley, aanbevelingen voor villa's in Kissimmee met verwarmde pool en 3 slaapkamers (maximaal 5 volwassenen, in ieder geval voor 2 volwassenen) en liefst in een gated community, maar in ieder geval veilig plekje, zijn van harte welkom.
Ook voor adresjes aan de Westkust ben ik dankbaar!
-
Even een update mbt mijn eerdere vraag over Villacant.be .. Wij hebben de beste man gemaild met een annulering. Prijzen bleven onduidelijk en hij was bijzonder slecht bereikbaar via de mail. Telefonisch kon en wij hij alles regelen maar wij hebben het liever zwart op wit. We hebben ondertussen een leuke hotel gevonden voor een fractie van de prijs en daar moet het ook goed komen..
-
Ik ben op zoek naar iets voor in de kerstvakantie.
Helaas is het merendeel al vol of de prijzen sky high.
We zijn met twee personen dus het hoeft niet groot te zijn.
Iemand nog tips?
-
Wij zijn in februari 2016 in deze geweest:
http://www.sunsetridgevilla.com/
rechtstreeks bij de (Engelse) eigenaar geboekt. We hebben in mooiere gezeten, maar vonden deze ook prima. In ieder geval niet te duur en beschikbaar.
-
-
https://www.barefootinfloridawithjul...-family-condo/
Wij gaan in september al weer voor de 3e keer naar dit appartement. Je kunt wellicht vragen of zij in de kerstvakantie ook verhuren, is van particulieren en alles top geregeld!
-
Bedankt tot zover allemaal.
Budget tja zo weinig mogelijk het is voor ons "extra".
Helaas vast aan die periode.
Ik overweeg ook een hotel maar voor het echte Florida gevoel is een huis/condo natuurlijk beter.
Ik heb wel een offer van een villa maar twijfel nog een beetje aan de betrouwbaarheid.
-
Wie heeft deze onderstaande villa al eens gehuurd, en wil zijn ervaringen delen:
http://www.florida-villadavenport.com/
De villa is van Nederlandse eigenaren
-
ik zit er een week of 7 per jaar. ;) in september zitten we er weer . :cool:
-
Ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en een draad van 79 pagina's lezen is wel erg lang...
Wat ik graag zou willen weten en waar ik maar niet achter kom, is of er ook een villapark in de omgeving
van Lake Buena Vista is. En welke communities echt mooi en luxe zijn (in Orlando, dicht bij de parken).
Ik hoop dat iemand er goede informatie over heeft!
-
Op onderstaande website kun je alle communities in en om Orlando zien. Zo te zien is Indian Wells de meest dichtbijzijnde.
https://www.orlandovillas.com/map.aspx
-
Bij Lake Buena Vista in de omgeving kan je geen villa's huren. Dat is Orange county en die staan geen short term rentals toe. Je komt daardoor altijd in Osceala County terecht. Daar is het wel toegestaan.
-
@ Digitalman: Dank je wel voor de kaart. Superhandig! Ik heb hem meteen opgeslagen.
@ Ebelix: Dat verklaart een hoop. Ik vind het daar zo'n fijne omgeving en hoopte dat er daar ook villa's te huur zouden zijn.
Nu nog op zoek naar een heel mooie, rustige community, die niet al te ver weg is.
-
Wij zijn op zoek naar een luxe huis met zwembad voor 6 of meer personen. Eigen bioscoop etc. Echte luxe. Ik zoek me suf maar kan niet echt iets vinden. Iemand een idee?
-
Heb je het over Kissimmee en omgeving? Kijk dan eens bij bv Solterra en/of Reunion.
-
Wij zijn op zoek naar een villa voor minimaal 4 volwassenen en 2 kinderen. Voor de kinderen is het belangrijk dat er een hek om het zwembad geplaatst kan worden en er een kinderstoel + bedje aanwezig is. Iemand een aanrader?
-
Eigenlijk heeft (bijna) elke villa een hek om het zwembad.
En als ze dat niet hebben dan zit er een alarm op de deur.
En geloof me, die hoor je wel :D.
Als je op boeking sites kijkt staat er altijd bij of ze kinderspullen hebben.
Voldoende aanbod.
De meeste villa's waar wij verbleven hadden in ieder geval een bedje. Stoel heb ik niet zo op gelet.
-
Hoe komt het dan dat ik dit in Cape Coral nog nooit gezien heb?
Zou het ook niet willen trouwens.
-
Ja dat vraag ik mij ook af, heb net een kleine 2 weken in een villa in Cape Coral gezeten. Overigens halen wij de kid-screens altijd meteen weg.
Vwb de 'state-law' , lees dit eens eventjes door: http://www.leg.state.fl.us/Statutes/...0515/0515.html
-
Besloten om volgend jaar naar orlando te gaan. Zijn er ook buurten waarbij je makkelijk lopend naar een bushalte of winkels/restaurants gaan? Uiteraard huren wij een auto maar niet iedereen wil elke keer mee. Ik heb ook al gedacht aan een vakantiepark waar je wel wat vertier hebt.
-
Busvervoer is erg onpraktisch en niet aan te raden.
-
vakantiehuis/villa
Hallo,
juli/aug 2018 willen wij ws 1 week orlando, 1 week gulf coast en paar dagen miami.
Iemand tip voor betrouwbaar huis huren? Ik zag veel mooie huisjes op Homeaway.nl, is dat wat, of iets anders beter?
-
Legacy Vacation Resort Kissimmee ligt in de buurt van wat winkels en restaurants. Wij gingen vaak zat lopend wat ontbijten of dineren. Zie https://goo.gl/LWrnSt
Maar de USA is gewoon geen loop-land. Op sommige plekken houd de stoep gewoon op.
-
Hallo beste forumleden, wij zijn opzoek naar een leuke villa in Davenport of kissimmee.
Zijn er hier leden die bepaalde villa's aanbevelen.
Ik heb al heel wat avondjes zitten zoeken op de bekende site's maar ik word er een beetje tureluurs van.
Wellicht dat jullie suggesties hebben , ik hoor het graag.
Alvast bedankt.
-
Wij hebben vorig jaar hier gezeten:
https://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p1651879#
Een mooie en nette villa in Davenport van Nederlandse eigenaars.
-
https://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p334458
Deze villa staat in kissimmee wij komen daar al jaren en hij is van een NL eigenaar
-
Wij vinden zelf deze villa van Nederlandse eigenaars (Villa Touch of Dutch) in de omgeving van Davenport erg fijn:
http://www.villatouchofdutch.nl
Wellicht iets voor jullie Lizz
info@villatouchofdutch.nl
-
Bedankt @Moolenschotjes.
Deze was ik inmiddels ook tegen gekomen op mijn zoektocht, maar was ook al bezet.
Maar we hebben verder gezocht en via een facebookgroup een villa gevonden en geboekt op Highland Reserve een villa van Engelsen.
Nu nog opzoek naar een villa in Cape Coral of omgeving.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Lizz
Nu nog opzoek naar een villa in Cape Coral of omgeving.
Kijk eens op : http://fhusa.de
( Overigens moet je wel rekening houden met het feit dat bij villas in/op Cape Coral vaak nog voor (extra) electriciteits-verbruik moet worden bijbetaald )
-
Thanks Penpe, ik zie er mooie huizen tussen staan.
Had al begrepen middels blogs dat je in Cape Coral er rekening mee moet houden dat je extra moet betalen voor electra
Hadden een mooie villa gevonden van Duitsers, was geprijsd in dollars en omdat ze Duits waren vroeg ik kunnen we ook in euro's betalen jahoor dat kon.
Maar toen ik de offerte kreeg was de prijs in euro's het zelfde als in dollars, dus vroeg nog of er wellicht een foutje was gemaakt maar neehoor, zij hanterde altijd 1 op 1....Heb toen maar vriendelijk bedankt.
-
Dan kun je toch gewoon in $$$ gaan betalen??
-
Ik zou ook nooit meer iets van zulke lui willen huren. Het is een kwestie van vertrouwen aangezien je niet weet wat er allemaal kan gebeuren,en als ze al zo willen rekenen moet je ze niet verder vertrouwen.
-
@Dirk ja zoiets had ik ook, dan ben ik er klaar mee.
ik vind dat echt raar, want eerst moest ik boeken via flipkey.
Maar ik vond ineens via haar facebook dat ze ook zelf een site had en toen ik vroeg van goh jullie wonen in Duitsland en wij in Nederland kan ik in euro's betalen.
Dat kon, en dan krijg je de rekening en die is dan 1 op 1 maar ze trekt er dan niet de service kosten af die je op flipkey moet betalen.
Het voelde voor mij toen gewoon niet meer goed.
-
Is Lindfield een beetje een rustige buurt? Ik heb al eea aan ervaringen gelezen.