-
Re: AMS-MCO Dec. 2008
Denk niet dat we te vroeg zijn het is gewoon een duurdere periode ivm xmas en nieuwjaar.
En dat van losse tickets bestellen zo ik nooit doen want zoals je zelf zegt er bestaat een kans dat je dan niet allemaal in het zelfde vliegtuig komt vind ik een groot risico!
-
Nou kom nog steeds niet goedkoper uit dan 535euro bij diverse maatschappijen
-
€500 met United via vliegwinkel.nl
-
Ja idd het blijft toch rond de 500 euro hangen, ook via Cheaptickets.nl.
Jammer, jammer,jammer ik betaal liever de öude" prijs, zo rond de 458 euro.
Ondertussen kijk ik rustig verder.
Ook een reisschema: AMS-MCO.
FLL-AMS behoort tot de mogelijkheden en die geeft ook een bedrag van rond de 500 euro.
FLL omdat we een cruise vanuit Fort Lauderdale in de planning hebben.
Groet Arie
-
Dat FLL ook dezelfde prijs opgeeft verbaast me niet: veel maatschappijen hebben dezelfde prijs voor alle bestemmingen in Florida.
Je zou nog kunnen proberen naar een kleinere luchthaven, zoals St. Petersburg/Clearwater, Melbourne of Ft. Myers.
NB: Ik ken het gevoel, voor mijn trip van as. donderdag heb ik ook net zolang gezocht tot ik de laagste prijs had gevonden. Ook (toevalling) via vliegwinkel, die een actie hadden van %20 per boeking korting als je met United vloog. AMS-MCO heb ik nu voor € 375!!
-
Hele knappe prijs voor donderdag as, maar hoelang geleden heb je die geboekt?
En idd kan ik nog kijken naar die kleinere vliegvelden, maar goed ivm de cruise dacht ik ,"lekker dichtbij de aanmeerplaats houden".
-
Die prijs is inclusief alles, dus ook de boekingskosten, ticketkosten en zo. Dus echt alles! Ticket 359, ticketverzekering 4, tcketfee 15, US tax (veiligheidstoeslag) 23, reserveringskosten 15, korting 40. Was wel even puzzelen!!
Dat was in september vorig jaar. Dus een maand of vijf vantevoren. Eerder proberen leverde steeds hogere prijzen op. Ik zag zojuist wel dat bij bijv. Southwest de boeking maar een half jaar vooruit gemaakt kunnen worden, en bij JetBlue ook. Mogelijk dat daardoor de prijzen nog iets kunnen zakken. Maar ja, de kans daarop in zo'n drukke tijd ... ik weet het niet.
Melbourne ligt onder Cocoa, aan de oostkust. Da's nog iets dichterbij FLL dan MCO! Vandaar dat ik die ook noemde.
http://img84.imageshack.us/img84/9039/airportsfltm1.jpg
Even voor je gekeken:
€ 500 AMS naar West Palm Beach (PBI) met United
-
Hee, ik zie net dat ze die €40 korting nog steeds doen! Was trouwens niet vliegwinkel, maar vliegtarieven.nl.
Daarmee kom je bij hun nu uit op € 475! Als jullie met z'n viertjes gaan is het het gunstigst om niet in één keer vier tickets te boeken, maar vier keer één ticket. Dan profiteer je elke boeking van die €40!!
Bij de voorwaarden van die korting staat "vertrek voor 31 maart 2008", maar als je een boeking maakt voor december/januari staat het bedrag gewoon in het kostenoverzicht!!
http://img89.imageshack.us/img89/174...kerst08tx2.jpg
-
Zelfs bij deze 2 kom ik niet goedkoper uit dan bij de airline rechtstreeks, bedrag van rond de 537 euro, praat dan wel over ams-atl-ams.
Oja de reden dat ik op Atlanta vlieg is omdat mijn vriendin daar leeft en het het makelijker is vind ik. En dan rij ik vanuit Atlanta naar Orlando dan. Alleen zie ik dat de autohuur dus duurder is in Atlanta dan in orlando dus mischien moet ik dit toch veranderen. Ben er nog niet helemaal uit zoals jullie kunnen zien.
-
Bedankt voor de efforts, helemaal te gek.
Wat die korting betreft voor één keer een boeking maken per ticket is wel leuk, maar dat vinden we toch een beetje tricky, om 4 keer één ticket te boeken.
Straks vergis ik me in vluchtnummer ,oei.
Dit weekend een mail gestuurd naar usafunvacations en als antwoord kreeg ik om geduld te hebben, kijk maar:
Geachte heer,
AMS/MCO/25/DEC/2008 FLL/AMS/09/01/2009
Delta Airlines 4 x 507,00 = EUR 2028,00
United Airlines 4 x 570,00 = EUR 2280,00
Jammer genoeg hebben wij nog geen netto tarieven voor deze periode.
Mijn advies is: Gewoon nog even wachten totdat de netto tarieven beschikbaar zijn.
Dit kan een heleboel schelen.
Vertrouwend u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Karin
USA Fun Vacations
Email: karin@usafunvacations.nl
Tel. nr.: 0320 257 109
Fax nr.: 0847 208 702
Ik nu:
Maar Delta heeft bijv. een overstap tijd van net 1uur en 40 min. een beetje te kort.
Dus die gaat het niet worden en zoals United ervoor staat....best wel prijzig.
Groet Arie