Nu boeken t.o.v. wachten op touroperatorprijzen
Hallo daar,
We zijn der even van tussen geweest maar nu wil ik toch echt definitief gaan boeken voor november dit jaar :-o
Ik ben van plan om alles via usafunvacations te regelen en die kunnen nu alles al boeken maar ik kan ook wachten tot de zomer , dan zijn de touroparator tarieven besschikbaar (continental bv).....is het de moeite om daar op te wachten of kan ik beter nu alles al vastleggen??
Ze kunnen me nu een ticket prijs geven van 615 pp dus als ik wacht wordt het misschien alleen maar meer?
Wat is jullie ervaring hiermee??? :oops:
Alvast bedankt weer!
groetjes natascha
Re: Nu boeken voor november of wachten op touroperatorprijzen?
Zelf vind ik de prijs voor november nogal hoog, maar wellicht dat andere het mee vinden vallen. Het zal ook afhangen van de dagen waarop je vliegt.
Misschien toch even rondkijken naar goedkopere tickets en wellicht wat spelen met de data.
En ik weet niet of Brussel of Düsseldorf een optie is want ik zie geregeld goedkope vluchten voorbij komen op het forum via Brussel of Düsseldorf.
En je kan natuurlijk wachten op de acties maar dan moet je wel flexibel weg kunnen natuurlijk.
We gaan zowieso via brussel want das om de hoek voor ons.
We vertrekken nu zaterdags...heb eens gekeken voor doordeweeks maar dat maakte voor prijs niet zo veel uit...we kunnen wel wat schuiven maar niet te veel!
Ik heb gezien dat het wel iets goedkoper kan als ik zelf boek via een vliegwinkel.nl bv maar dit is onze eerste keer en ik wil graag alles onder 1 dak geregeld hebben..
KLM heeft op dit moment retour Orlando in hele maand November voor 588 euro vanaf Schiphol.
www.klm.nl
Succes
Op dit forum zijn posts te vinden dat leden afgelopen week al geboekt hebben vanaf € 410 voor komende november, bij Exit reizen. Wel via Amsterdam. Kijk maar eens bij het draadje vliegtickets voor 2011. Ook ik had bij Usavacations een offerte gevraagd, maar deze was toch nog € 60,- p.p. duurder voor dezelfde data.
http://www.floridaforum.nl/showthrea...=11037&page=22
Re: WDW Resorts: Waar boeken?
heel erg bedankt voor jullie berichtjes.
Wij hebben nu geboekt voor de eerste week 4 nachten en 5 dagen in het pop century met 7 myw passen en diningplus. daarna een weekje naar sint george island,ook erg benieuwd hoe het daar is. en dan nog de laatste 2 nachten en 3 dagen in het coronado hotel disney world. Wij hebben er al helemaal zin in.
Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)
Ik vind het geen slechte prijs voor alles. Hou er wel rekening mee dat je de goedkopere hotels hebt en de standaard of compact auto tot je beschikking hebt. Wil je een grotere dan kun je een upgrade vragen en mijns inziens is dit de moeite wel waard. Als je het internet afstruint kun je misschien nog wel wat voordeel helen als je alles apart gaat boeken, maar je bent er wel een tijd mee zoet. Kijk gewoon eens rond op internet en misschien vind je iets leuks voor minder geld. We blijven ten slotte zunnig.
Er zijn combinatiereizen waarbij je op de auto geen korting krijgt.
Misschien even goed controleren of je hem wellicht voordeliger apart ergens kunt boeken.
Kijk ook even hoe een evt. 2e bestuurder en volle tank brandstof bij afhalen in de prijs zit.
Op bijv. Expedia.nl kan je alle prijsopties vlucht/hotel en auto gemakkelijk laten berekenen en kan je je evt. voordeel van een combinatie zien, maar kan wellicht ook op andere sites.
Knaapje
er zit idd geen korting op de auto,, voor de auto betaal je 250euro voor 2 weken is dat veel of normaal? zonder auto is de vlucht+hotel 669euro ... qua hotel maakt t ons niet heel veel uit, als t maar schoon is en er een bed in staat ;) we zijn 2 jaar geleden ook al naar orlando op vakantie geweest en kwamen vaak pas rond 12uur savonds thuis en gingen rond 10uur sochtends weer weg en dat zal dit jaar niet veel anders zijn...\\:D/