Vanuit welke vertrekhal van Schiphol moet je vertrekken met United Airlines. Is dat vertrekhal 3. Afgelopen Zaterdag waren wij op schiphol en kon alleen de bali van United Airlies vinden in vertrekhal 3
Grz
Ton
Afdrukvoorbeeld
Vanuit welke vertrekhal van Schiphol moet je vertrekken met United Airlines. Is dat vertrekhal 3. Afgelopen Zaterdag waren wij op schiphol en kon alleen de bali van United Airlies vinden in vertrekhal 3
Grz
Ton
Ik heb net even op de schipholsite gekeken en las daar dit:
Check-in balie Vertrekhal: 3 Ticketbalie Vertrekhal: 3 Self Service Check-In Niet aanwezig
Ik heb het gezien. Bedankt. Zelf even niet aan gedacht. :oops:
Grz
Ton
Ik heb een aantal maanden geleden al geboekt bij United en heb toen ook mijn stoelen mogen kiezen. Maar nu heb ik weleens gehoord dat als je laat aankomt om in te checken dat je stoelen dan zijn weggegeven??
Heeft iemand dit weleens meegemaakt??
Nee, dat niet, maar een regelmatige controle van je itinerary kan geen kwaad, want het wil nog wel eens voorkomen dat alle stoelen weg zijn van een vlucht.
Wij hebben dat in Oktober. We zaten mooi met z'n 3-en op rij (A,B,C) en kunnen nu in de trein (27A,28A,29A).
Dus wij kijken ook regelmatig even, of we dit terug kunnen zetten.
Oke dat ga ik doen!! Dank je wel!
En hoe gaat dat dan? gewoon op de pagina van United?
groet Syl
Ja, gewoon even inloggen met je Mileage nummer of emailadres en wachtwoord en dan naar "My itinerarys". Daar kun je het seatplan wijzigen.
Dat is overigens gelukt. We zitten nu 29A en 30A en B :-)
De aanhouder wint, al kan dat zo weer veranderen :-(
Als je te laat komt kunnen ze wel je stoel weggeven. Heb het zelf meegemaakt met een terugvlucht van Washington naar Amsterdam. Mensen die in de wachtrij stonden werden ineens omgeroepen en konden het vliegtuig in. Dit was wel op het allerlaatste moment.
Maar toen ik nog lang in de rij stond bij Immigration, werden de stoelen wel vrijgehouden. Wellicht dat ze via de porto doorgaven dat er nog mensen aankwamen.
En die stoelen... ik zit ergens middenin, m'n broer besloot mee te gaan en een paar maanden na onze boeking zit hij gewoon bij het raam! :)
Gewoon inderdaad regelmatig checken, United houd iets van 30% gereserveerd. Maar dan nog weet je nooit zeker of je de stoelen krijgt. Dat je mee vliegt is een feit, maar je stoelnr kan altijd veranderen.
Zo heb ik voor de a.s. vlucht terug stoelnummers gekregen, maar log ik in bij United, dan heb ik geen stoelen meer en hoor ik het bij het inchecken. Ik zie het allemaal wel, als ik er maar kom. Vorige keer wijzigde het schema qua stoelen 5x, dus ik ga nergens meer van uit :)