Re: Vraagjes over Delta airlines
Cincinnatti is een middelgrote luchthaven en een belangrijke Delta hub.
Anderhalf uur is ongeveer het minimum, maar het is te doen.
Bij aankomst moet je eerst door de Immigratie, dit duurt het langst.
Daarna ga je je bagage bij de band ophalen, met bagage door de douane en meteen daarna geef je de bagage weer af aan het Delta mannetje.
Lijkt ingewikkeld, maar kan in feite niet fout gaan.
Je krijgt op Schiphol al een label met de eindbestemming erop.
Eric
Toevallig reis ik ook met Delta Airlines volgend jaar. Via Atlanta naar Orlando. Kan iemand iets vertellen over het entertainment bij deze vliegtuigmaatschappij? Bij Martinair heb je bijvoorbeeld bij Comfort Class een.. hoe noem je zo'n ding.. entertainment player. Hier kun je muziek op luisteren en 6 of 7 films bekijken.
zo kom je de reis lekker door! Heeft Delta ook zoiets dergelijks? Of moeten we toch maar het oude kaart pakketje meenemen.......
De laatste keer (Oktober)dat wij naar Atlanta reisden (en terug) hadden we wel een Personal Entertainment System in de rugleuning voor ons.
Maar dit is eerder uitzondering dan regel, want dit was voor ons een verrassing, terwijl we toch al tig keren met Delta die kant op zijn geweest.
Ligt aan welk toestel ingezet wordt. 767-300ER Intl. :-( of 767-400 Intl. :-)
En ik had nog een vraagje over mijn overstaptijd van 1,5 uur is dat voldoende zijn er mensen die hier ervaringen meehebben?
Alvast bedankt.
Zowel héén als terug geen enkel probleem, zeker niet op Ciccinnatti...
KEC*CVG
INTERNATIONAL TO DOMESTIC 90MINS
DOMESTIC TO INTERNATIONAL 75MINS
:mrgreen:
Anderhalf uur zou in principe voldoende (niet ruim) moeten zijn.
Wij hebben hier de laatste paar keren zowel op JFK als Atlanta ruim tijd aan gehad, maar het is natuurlijk afhankelijk van Immigrations, en hoe snel je daar door bent.
Of het ook op Cincinnati voldoende zal zijn, kan ik niet zeggen; geen ervaring mee.
Delta airlines is inderdaad wat sobertjes, ik zelf vlieg al jaren met united via dulles met de 777 geweldig toestel en met veel entertainment aan boord.
Een nadeel je komt pas laat aan op orlando international.(rond 20:00 uur)
hallo
Ik heb anderhalve week geleden de terugvlucht met delta gevlogen en ik moet zeggen deze vond ik beter
dan united airlines wat o.a. entertaiment betreft.
Een tv schermpje in de stoel voor je met wel 10 films
die je aan kan zetten wanneer je wilt. De films starten
wanneer jij wilt, en niet zoals bij united moet je wachten tot de film weer begint. De films worden daar steeds achter elkaar afgedraaid.
Heleboel muziek cd,s, radiozenders waar je naar kan luisteren, een aantal spelletjes wat je kan spelen en de vlucht bekijken met de kaart. Zelfs het lampje boven je en de stewardess roepen regel je via dat schermpje
Ook een zakje met tandpasta, tandenborstel, handcreme, oordopjes en een slaapmasker is aanwezig.
Dit was ook de eerste keer dat ik dit meemaakte bij delta.
Heb eerder gevlogen met ze en was het niet zo.
Maar ik vond het best zo.
Groetjes Monique
Wij vonden vliegen met Delta ook een leuke ervaring. We kregen alleen vierkante ogen van al die films, wat een keus!
Bij de tussenvlucht van uit Ft lauderdale naar Atlanta. Werd er gelijk een film gestart die hele vlucht speelde en die ging zelfs door tijdens de landing.
Wij moesten op de terugweg een half uur rondjes draaien boven de noordzee in verband met mist. Kon je op je schermpje leuk de rondjes zien :?