Zie onze weblog van die dag, newyorkorlando2010.blogspot.com
Wij hebben alles via de Disney planner geregeld, per telefoon en per email. Zijn heel goed bereikbaar en werken super mee om alles tiptop te regelen ;)
Afdrukvoorbeeld
Zie onze weblog van die dag, newyorkorlando2010.blogspot.com
Wij hebben alles via de Disney planner geregeld, per telefoon en per email. Zijn heel goed bereikbaar en werken super mee om alles tiptop te regelen ;)
Hoi Debbbske (grappig - dat is ook het koosnaampje van mijn dochter, maar had er nooit 3 b's ingedacht) er is al een topic over trouwen in Florida, incl. Disney, zie http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7660
Ow wow dat lijkt me echt geweldig! Heb ook wat fotos in een ander topic gezien, dat ziet er zo gaaf uit! Lijkt me alleen wel lastig om al je familie en vrienden daarheen te krijgen. Of is dat geen probleem? Een kleine bruiloft mss?
Ach, wie erbij wil zijn moet een ticket boeken en wordt Florida verslaafd en wie er niet bij wil zijn mist deze grote kans om Florida verslaafd te worden. :sun:
Het is idd heel ver voor velen maar de mensen die er echt bij willen zijn zullen zeker kijken of het in hun mogelijkheden ligt ook te boeken en wellicht hun vakantie er meteen aan vast te knopen.
is er nog iemand die mijn vragen van hiervoor kan beantwoorden?
..plus deze vraag (heb ik al eerder gesteld, maar ook nog geen antwoord op gekregen):
Trouwen en je wedding license kopen, dat kan toch op dezelfde plek (op het courthouse, gerechtsgebouw dus)? Of is er nou een verschil met gemeentehuis? kan het daar ook?
(sorry hoor, raak een beetje in de war van al die termen die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen (county courthouse, clerks office enz., ..pff) :-k
Wij zijn toen op het gemeentehuis in Orlando geweest alleen voor de license/vergunning.
Heb even gekeken en dit moet je verder helpen:
http://www.myorangeclerk.com/service/marriage.shtml#ml3
Je kunt er dus ook trouwen.
Thanks Pumi! Dat is duidelijk met die adressen en tijden erbij.
Ook nog iemand een voorbeeld van een tekstje wat we in de brief naar Tallahassee kunnen schrijven?
Weten ze bij de tent waar je je money order aanmaakt ook het adres van de tent in Tallahassee? Anders sta je daar...
Er staan gen tenten meer in Florida...