Ook daar krijg je dezelfde papieren mee. Deze papieren heb je nml. ook nodig als je aangehouden wordt omdat dat de toestemming is dat jij in die auto mag rijden.
Maar als VIP krijg je geen barrels mee. ;)
Afdrukvoorbeeld
Ook daar krijg je dezelfde papieren mee. Deze papieren heb je nml. ook nodig als je aangehouden wordt omdat dat de toestemming is dat jij in die auto mag rijden.
Maar als VIP krijg je geen barrels mee. ;)
Haha ok :) dank je wel
na 3 mislukte pogingen op een andere pc, lukte het op onze andere pc wel.
dus inmiddels ook het express membership aangevraagd. ben erg benieuwd
is er al duidelijkheid of de free upgrade bon nu ook geldig is met suv's?
groeten rebecca
De express card vandaag ontvangen
weet iemand ook of dollar zo'n tol systeem heeft (volgens de website wel) en wat deze kost.. want dat kon ik niet terug vinden. anders laat i het even weten over 2 weekjes!
Ja Dollar heeft ook een prepaid toll systeem, ik weet echter niet meer wat dat kostte.
Pass24, zie dollar.com.
Tarieven schijnen lokaal te varieren.
MCO/Orlando is $ 5,99 per dag.
Knaapje
dat had ikk idd al gevonden dat die aanwezig was
dank je wel voor het posten van het tarief dat wist ik nog niet en was ik erg benieuwd naar
mvg rebecca
Ik ben voornemens om een Minivan via USAreisen.de bij Dollar te boeken voor juli 2011. Als ik het allemaal goed begrepen heb kan ik dan op www.dollar.com een Dollar Express Card aanvragen. Is deze gratis? Met deze kaart kan ik dan meteen naar de garage lopen en hoef ik niet in de rij? Geldt dit ook voor Miami of alleen voor MCO?
Hebben ze bij Dollar ook een sunpass pas?
JA=D> Pass24 Prepay your tolls to expedite your trip. $5.99 Per Day
Knaapje