Via Google met de steekwoordenCitaat:
waar kan ik zien waar ik gratis kan internetten via wifi?
:wifi hotspots floridavind je een aantal websites die een overzicht geven van m.n. hotels, winkels en restaurants die gratis wifi aanbieden.
Afdrukvoorbeeld
Via Google met de steekwoordenCitaat:
waar kan ik zien waar ik gratis kan internetten via wifi?
:wifi hotspots floridavind je een aantal websites die een overzicht geven van m.n. hotels, winkels en restaurants die gratis wifi aanbieden.
ok bedankt. Ik heb even gekeken en kan bijna nergens gratis internet gebruiken, of zou ik een auto moeten huren of de bus moeten pakken.
Zit op het moment in Amerika, en kan met mijn ipone bij elke starbuck mijn mail ophalen en in de hotels is het meestal zo dat je op je kamer moet betalen maar in de lobby het gratis is via wifi.
Je zou ook kunnen denken aan boingo voor op de smarthone, ipod een goedkope manier om gebruik te kunnen maken van wifi points. http://www.boingo.com/
Ik wil Boingo gaan proberen tijdens mijn vakantie (nog minder dan 3 weken!), ze hebben echt enorm veel hotspots en de kosten zijn erg laag (€ 5,95 per maand). Je kan op ieder moment opzeggen, dit moet wel telefonisch, maar via Skype vallen die kosten ook enorm mee!
Hoi allemaal,
Ik ben bezig om ons tripje voor volgend jaar te regelen en ben op zoek naar een villapark waar de kans op een villa met wi-fi groot of verzekerd is. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij jullie ervaring door te geven? :grin:
Groetjes,
SjonnieM
Als je 3G gaat gebruiken, kan dit volgens mij behoorlijk in de papieren lopen. Je bent dan namelijk aan het roamen via een buitenlandse provider. Je betaalt dan per MB die je aan internetverkeer verbruikt. De prijs per MB Ligt rond de € 15,- a € 20,-. Je kan je voorstellen dat eventjes internetten dan een kapitale bezigheid wordt. Dus zet altijd je 3G en je dataroaming uit, scheelt weer in de kosten.
Villa's met wifi zul je op alle parken vinden, dat kan ik je verzekeren.
Maar voor 100% zekerheid kun je dat het beste vragen aan de eigenaar, of tussenpersoon die je de villa verhuurd.
Als je die nog niet kent, en je moet de villa nog uitzoeken, kijk dan eens op VRBO, villas2000 of orlandovillas, allen .com. daar staan de villa's per park of omgeving ingedeeld en kun je in de beschrijvingen vinden of er internet is, en hoe snel.
Dat vinden wij altijd de makkelijkste weg, met alle informatie over elke indivindulele villa.
Wij hadden een villa met Wifi, echt ideaal (StorytimeOrlandoRental op Windsor Hills), volgend jaar gaan we naar Bella Vida, als het goed is weer met Wifi.