Als je als Nederlander via de Nederlandse Hertz site een auto in de VS huurt dan zit LDW en LIS automatisch bij de prijs inbegrepen. Daar hoef je dus niets voor aan te vinken.
Afdrukvoorbeeld
Teleton & Guus even terug lezen en jullie zien dat het om het invullen van een gratis hertz gold membership gaat.:sun: Boeking is al vorige maand gemaakt op hertz.nl
Moet ik wel degelijk invullen staat uitdrukkelijk op het formulier indien niet volledig ingevuld wordt het formulier niet in behandeling genomen,..dus ook geen gold status. http://www.anwb.nl/binaries/pdf/lede...gformulier.pdf pagina 2
Vorig jaar heb ik een Gold Membership aangeboden gekregen van Hertz zelf maar daar werd absoluut niet gevraagd naar LIS of LDW.
Misschien toch even over nadenken?
Lis en Ldw moet je natuurlijk gewoon erbij hebben, mijn gedachte was dat als ik op het formulier gold invul dat ik van de optie Pai/pec gebruik wil maken ik achteraf een rekening krijg. (aangezien ik dan zelf deze optie heb aangevinkt) . De ldw en lis zijn standaard/inclusief maar de pai/pec niet dit is een betaalde optie. Ik weet ook niet waarom andere blijkbaar deze keuze niet hoeven te maken maar het staat er toch echt. Op zich niet verkeerd wanneer je hier geen verzekering voor hebt maar overbodig wanneer je dit al wel hebt .
Vreemd, ik heb destijds helemaal niets ingevuld. Ik heb het gewoon gekregen nadat ik in één jaar twee keer een auto bij Hertz had gehuurd. Ik heb ook nog even naar mijn profiel gekeken, maar bij mij staan beide opties nog gewoon open. Maar je hebt op zich gelijk dat het niet zo heel veel uit maakt. Zeker in de VS is het aan te bevelen om beide verkeringen te nemen.
Als je lid wordt van de Gold Club, kun je alles van te voren invullen. Dus ook de verzekeringen die je hebben wilt. Als alles op accepteren staat kun je nadat je gearriveerd bent meteen in je auto stappen zonder dat je langs een balie/kiosk moet.
Heb je niet alles op accepteren staan, dan moet je je melden bij de speciale balie voor gold members in de garage, zodat ze proberen of je die nog nodig hebt.
Ik heb zelf ook gold status bij hertz en de eerste keer had ik dit niet door en alles stond iet op accepteren, op de reserveringsbevestiging stond dat ik me bij de balie moest melden, na een telefoontje heb ik alles op accepteren staan en kon ik direct mijn auto ophalen. De sleutels in het contact, de kofferklep open.
Als je alles op accepteren hebt staan betaal je alleen voor de verzekeringen die niet in het pakket zitten en betaal je na retour brengen van de auto.
Ik hoop dat het voor iedereen een beetje duidelijk is.
Nou, eigenlijk niet. Waarom zou je alles accepteren?
Les 1 in autoverhuurland is toch om vooraf te bepalen welk pakket je kiest en deze keuze tot de laatste snik te handhaven?
Kies je voor de aparte verzekeringen, dan kies je a.h.w. als een amerikaan en betaal je de hoofdprijs, met het risico dat je ook nog eens niet precies weet wat je doet en of te veel, of te weinig in je pakket hebt. Niet doen dus, maak gebruik van de pakketten die speciaal voor de europese markt zijn ontwikkeld. Vergelijk de prijs en de condities !
Zelf ben ik bijvoorbeeld Insider bij Alamo en Express member bij Dollar. Alle vinkjes staan lekker uit, dan kan er nooit een misverstand ontstaan omdat ik altijd voor een bepaald europees pakket kies en de 'losse' mogelijkheden lekker laat voor wat ze zijn.
@ Dennis Oostveen.
Dat je alles aan moet vinken om een zonder tussenkomst van de balie een auto op te kunnen halen is niet onze ervaring.
Op de luchthaven van Fort Myers stond een matrix bord met onze naam en autovak erop toen we arriveerden. De auto stond klaar en we konden zo vertrekken.
Al met al is het een erg verwarrend systeem als ik alles lees hier. Iedereen heeft weer andere ervaringen.