Het is dus perfect gelukt heb jouw?
hoeveel kostje je iphone en waar heb je hem gehaald?
groetjes, sven
Afdrukvoorbeeld
Het is dus perfect gelukt heb jouw?
hoeveel kostje je iphone en waar heb je hem gehaald?
groetjes, sven
Hai mede forummers;
vraagje, ik wil een nieuwe camcorder kopen, beetje up to date full hd enzo,
nou kost (wat ik wil) dat hier zo ongeveer vanaf 800 euries,
in de USA is het flionk goedkoper, maar het verschil is dat we hier PAL hebben en daar NTSC.
Heeft iemand hier ervaring mee; krijg ik problemen met afspelen/branden als ik een ntsc corder koop?
groetjes
Harold
@breaker9240
Ja!
Ik heb mijn iphone gekocht bij de de appstore in de millenia mall, heb er toen 299$ voor betaald plus 2 maanden contract 150$ + 150$ contract opzeggen dus zo'n 600$ in totaal en daarmee deed ie het alleen op het at&t netwerk, of het dus aan te raden valt... geen idee, in belgie kosten ze misschien net zo veel en zijn ze meteen simlock vrij alleen waren ze daar erg slecht leverbaar. daarnaast moet je beschikken over een social security number om ze in de winkel te kopen, anders kun je eventueel tijdens je vakantie via ebay of craigslist zoeken naar iemand die ze via ebay aanbied.
Harold, in feite maakt het tegenwoordig niet zoveel meer uit, meeste tv's kunnen beide standaarden aan, als je filmpjes van de camcorder naar pc zet maakt het zowieso niet uit, het probleem gaat zich alleen om het direct af kunnen spelen op bv een PAL tv. converteren van ntsc naar pal kan bijna met elk videobewerk programma en zorgt voor een gering kwaliteitsverlies. Wel moet je rekening houden dat je wss in Nederland geen garantie hebt op je in de US gekochte camcorder, dus gaat ie na een week kapot, heb je pech of je moet al terug vliegen naar de vs :)
Hallo, ik ben de dochter van Jacqueline, Dominique.
Ik had een vraagje. Is het handig om een nieuwe mobiel (ik dacht aan een Iphone ofzo) in Amerika te kopen? Omdat daar alles goedkoper is enzo..;-)
Een iPhone is tegenwoordig niet meer zonder abonnement in Amerika te koop!
Je zult er dus gewoon ééntje in NL moeten kopen!
of Belgie :)
Of in Italië ;)
Afgezien van de NTSC/PAL problemen zijn er natuurlijk ook de voltage "problemen". Die zijn meestal wel op te lossen met converters. Je televisie hier moet natuurlijk het NTSC afkunnen spelen. Ook is de douane meestal een probleem, als je gecontroleerd wordt. Ze kunnen vaak aan type aanduiding zien dat je camera uit Amerika komt omdat de type aanduiding vaak anders is dat de Europese uitvoeringen.
Mijn advies: Ga gewoon naar MediaMarkt of Saturn want die zijn meestal de goedkoopste en dat scheelt vaak niet veel met Amerikaanse uitvoering + de benodigde accessoires om hem hier draaiend te maken.
:cool:
@ FloridaVerslaafde;
bedankt voor het advies!
hier in nederland kopen lijkt mij nu ook het verstandigst.
groet Harold
Hoi
Klopt het dat je van elk apparaat een aankoopbewijs van hier moet hebben (oa camera / psp ...)
Heb ook gehoord dat in geval je die niet meer hebt je een foto kan meenemen met het voorwerp en een krant van een bepaalde dag hier in België om aan te tonen dat je het niet in Florida gekocht hebt.
Alvast bedankt voor de info