Amersuites LBV via Priceline !
Nu mijn vrouw en schoonmoeder in November 10 nachten in Orlando gaan verblijven, zijn we al gelijk op zoek gegaan naar hotels. En, uiteraard, via Priceline.
De planning is eerste 6 dagen in een goedkoop hotel in de buurt van de parken, en de laatste 4 dagen bij Downtown Disney in het Hilton of soortgelijk.
Op BFT zagen we dat een 2,5 ster in WDW omgeving een aantal keer gelukt was voor $ 36, de Amerisuites LBV (onderdeel Hyatt Group). Dat is in ieder geval goedkoop. Even onderzocht en blijkt een redelijk goed hotel te zijn (volgens BFT ervaringen en Tripadvisor), met gratis ontbijt (wat overigens, net als in de meeste hotels, niet overdreven lekker/uitgebreid is) en tussen I4 en 192 in. Daarnaast zijn het allemaal 'suite' kamers, dus een aparte woonkamer (met ijskastje, magnetron etc) en aparte slaapkamer. Niet heel groot, maar toch wel lekker. En voor $ 36 per nacht !
Dus gelijk via Priceline geboden en inderdaad gelijk prijs ! Voor in totaal (incl. tax en kosten) EUR 32 per nacht ! Superdeal, kan niet beter voor onze wensen die we hier hadden.
Daarna de volgende 4 dagen zouden we in Hilton willen. Met mijn Hilton status zouden we normaal gesproken standaard upgrade moeten krijgen naar de Executive Floor (met gratis ontbijt, hele dag door gratis drinken), al weet je het bij Priceline nooit. Maar dan zou de prijs, van $ 60, natuurlijk ook weer erg betaalbaar zijn. Gelijk geprobeerd maar er is blijkbaar (nog) geen beschikbaarheid in die periode, dus we blijven proberen.
Re: Amersuites LBV via Priceline !
36 dollartjes voor Amerisuites is gewoon een lachertje.
Blijf ons op de hoogte houden, ik leer er in ieder geval iedere keer van.
Eric
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattrob
Dus gelijk via Priceline geboden en inderdaad gelijk prijs ! Voor in totaal (incl. tax en kosten) EUR 32 per nacht ! Superdeal, kan niet beter voor onze wensen die we hier hadden.
Mattrob,
Begrijp ik het goed.
Heb jij geboden op een bepaalt hotel, of gewoon een bod gedaan en gehoopt het Amerisuites LBV te krijgen.
Groetjes,
Pascal
Bij Priceline kun je helaas niet bieden op een bepaald hotel, dus weet je nooit zeker wat je krijgt.
Wel kun je door prijs, aantal sterren en gebied aan te geven vrij exact bepalen waar je tercht komt.
Eric