Als de lancering niet wordt uitgesteld(er zijn btw problemen met de fueltank) bekijken wij hem ook live.
Maar dan wel ergens op een strand bij Titusville:lol:=P~\\:D/
Sjon, Bianca en Romy
Afdrukvoorbeeld
Als de lancering niet wordt uitgesteld(er zijn btw problemen met de fueltank) bekijken wij hem ook live.
Maar dan wel ergens op een strand bij Titusville:lol:=P~\\:D/
Sjon, Bianca en Romy
Vooralsnog zijn de problemen met de fueltank opgelost en gaan ze gewoon lanceren Maandag
Bij goed helder weer is de lancering in bijna heel florida te zien.
(volgens de astronaut die ik sprak 2 weken geleden in KSC)
Dus Geniet!!!!!
Ik zit net te kijken op de site van de Nasa en zie dat de lancering van de Discovery is uitgesteld naar 2 november. Zie onderstaande link.
http://www.nasa.gov/missions/highlights/schedule.html
Wij waren van plan om maandag te gaan kijken, gelukkig hebben we nog een dag speling maar dan moet het dinsdag wel doorgaan.
Gr Mariska en Erik
NASA delays space shuttle Discovery’s Nov.1 launch to no sooner than Tuesday due to leak.
Sponsored by Central Florida News 13. All Local. All the Time. Only on Bright House Networks. Tune to Central Florida News
13 or log on to www.CFNews13.com for more information.
JAAA!!! Dan kunnen wij er in elk geval bij zijn, mits het niet nog 2 weken wordt uitgesteld.
Ik kan niet wachten!
NASA has moved Discovery launch to Wednesday, Nov. 3 at 3:52 p.m.
Sponsored by Central Florida News 13. All Local. All the Time. Only on Bright House Networks. Tune to Central Florida News
13 or log on to www.CFNews13.com for more information.
De berichten van vanmiddag.....
1ste-14h15) NASA's mission managers meet at 3 p.m. to discuss voltage problem. This could delay shuttle Discovery's launch.
2de-14h48) Shuttle managers continue to assess Discovery issue. Meeting delayed until 5 p.m.
3de-17h52) Space shuttle Discovery launch delayed until at least Thursday to repair issue with main engine. NASA to hold news conference at 6:30 p.m.
Mmmmm geeft me een slecht voorgevoel.
"Replacing the circuit breaker or the main engine controller would be evasive procedures and cause longer delays"
Ik had ergens gelezen dat het weer ook problemen gaat geven later deze week.
De "launch window" voor Discovery is tot 7 Nov en mogelijk ook nog 8 Nov, daarna is de eerst volgende kans pas weer rond 1 December.
Oje, klinkt niet best.Snel op de brug die shuttle, want ik wil dit nog wel meemaken deze vakantie. Dan maar naar Seaworld vandaag, ook leuk :)