Op eigen terrein, gratis.
Op de site van Best Western kan je de foto's opzoeken, zie je duidelijk de parkeerplaatsen.
Knaapje
Afdrukvoorbeeld
Op eigen terrein, gratis.
Op de site van Best Western kan je de foto's opzoeken, zie je duidelijk de parkeerplaatsen.
Knaapje
Is het ook mogelijk om bij dit best western hotel fietsen te huren
Ik kan me niet herinneren er iets van gezien te hebben, maar dat kan op zoveel plaatsen op KW, gewoon even de buurt in lopen.
Of even bij de receptie vragen.
Knaapje
Als je van het best western hotel richting duval street loopt (200 mtr.) zit er gelijk een fietsverhuur op de hoek (tropical rent À car)
Ik heb daar al regelmatig wat fietsen gehuurd.
Veel plezier met het uitzoeken van de reis, Ad
Gewoon even blij laten weten dat wij een kamer hebben geboekt in de Paradise Inn! Na de jubelende recensies hier op het forum wilde ik zo graag, maar afgelopen week stond de kalender op vol. Gisteren bij toeval toch een suite gevonden via venere.com, dus ik ben erg blij! Ook nog voor een mooie prijs (150 Euro per nacht begin oktober). Is het al zover??
En nog even snel over de fietsenhuur, weet iemand of je ook kinderzitjes bij de fiets kunt huren? We hebben een 3-jarig jongetje bij ons.
Hoi AvD
Sorry voor de laate reactie maar bedankt voor je tip, heb even google map er op los gelaten en inderdaad om de hoek van ons hotel. Ondertussen ook al een kleine route uitgestippleld dus we zijn er klaar voor.
bedankt
Hoi,
Ik ben nu al een paar weken aan het zoeken naar een leuk en betaaldbaar hotel in Key West voor 2 nachten. Ik kan echt niks vinden :S Of je moet minimaal 3 nachten verblijven, of je je betaald de wereld voor een leuk hotel dichtbij t strand voor 2 nachten. Wie heeft er een goede tip?
Bedankt!
Groetjes,
Melissa
Alle hotels op KW zijn betaalbaar en onbetaalbaar tegelijk.
Betaalbaar als er niets bijzonders op KW is, werkdagen en buiten het seizoen.
Vorig jaar oktober een pracht kamer in het BW Hibiscus voor $80 ex Tax incl redelijk goed ontbijt.
Onbetaalbaar in de weekend, als er iets op KW is te doen en in het seizoen.
Genoemd hotel doet dan rustig tot 3 keer dit tarief.
Tevens zijn ze dan alleen bijv. minimaal 3 nachten te boeken.
Je probleem zal meer de dagen dat je ernaar toe wilt zijn dan de hotelprijzen.
Probeer eens een paar andere datums voor je reservering en wellicht kom je veel goedkoper uit of probeer toch een "hogere" Key.
Succes
Wij gaan nu voor de 2e keer naar The Palms Hotel, redelijk betaalbaar inclusief ontbijt. Een goede sfeer en fietsen te huur bij het hotel. Parkeren is gratis in de straat t.o. het hotel.
Wij zaten in Authors of Key west, een B&B.
Niet te duur en erg gezellig. Gratis parkeren, fietsverhuur in de buurt. Duvalstreet 15 minuten lopen. Meeste kamers hebben nog een leuk zitje buiten.