Re: voor het eerst naar florida
Goede dag Max-usa
Nou ik zal ook even op deze bericht reageren met welk bedrijf ik altijd boekt.Ik had vorig jaar en dit jaar een cruise vakantie geboekt bij http://www.usafunvacations.nl/.De service is zeer uitstekend te noemen.Deze bedrijf is naar mijn idee 1 van de betere die er is.Ik zal even wat dingen vermelden waarom zij 1 van de betere zijn.
Reageren super snel via email/telefoon.Zij zoeken de beste verbinding naar de plaats van bestemming dat je geen super lange tijd hoeft te wachten naar de plaats van bestemming.Zij zoeken uit dat je ongeveer 2 uur overstap tijd hebt om naar de gate te gaan.Als het mogenlijk is boeken ze gelijk de plaatsen in het vliegtuig zodat iedereen bij elkaar zit tijdens de vlucht.En zij proberen je voor het goedkoopste bedrag je reis te boeken ipv zo duur mogenlijk.En toen ik terug kwam van de cruise die ik toen had gemaakt he ging ik 2 weken naar orlando naar de dsieny parken.Toen hebben ze mij van het vliegveld opgehaalt en mij naar het hotel gebracht waar ik dus in zat die 2 weken.Nou als dat geen service is dan weet ik het niet meer.Nou Max-usa ik ben erg benieuwd naar waar jij je reis gaat boeken.En hou ons op de hoogte.En mocht je vragen hebben die kan je altijd op deze forum plaatsen.
Henry
Re: voor het eerst naar florida
Als je maar tevreden bent. De meesten blijven bij een eenmaal gekozen reisburo omdat je daar toch een band mee opbouwt. Prijs is 1 onderdeel maar vertrouwen dat het allemaal goed geregeld wordt is net zo belangrijk.
Gelukkig hebben we zoveel keuze. Dan kunnen we tenminste vergelijken :)
Re: hoeveel zageld heb je ongeveer nodig???????????
Hee Boyke. Wat, zakgeld?
Ik heb nooit meer dan b.v. 200 dollar cash bij me. Er zijn genoeg plaatsen waar je kunt pinnen of met plastic geld kunt betalen. Zoveel contant geld op zak als jij voorstelt is voor mij een te groot risico.
Wijsheid.
Pieter Postma