Re: Een paar vragen over Miami
Net terug van in totaal 8 dagen Miami, naast 8 dagen Orlando en 4 in Vegas....
Eigenlijk niks gemerkt van iets crimineels in Miami...alleen zijn wij 's avonds alleen in de regio van South beach...zijn overdag door opa locka gereden, toen werden we wel ff raar aangekeken door een hanggroepje
Re: Een paar vragen over Miami
Mss dat je dit lijstje dan nog niet had gezien...
http://www.dc.state.fl.us/pub/gangs/fl.html
Een groot aantal van deze gangs zitten dus wel degelijk in Opa Locka:shock:
Re: Ticket advies gevraagd
Oke thanks!
Mijn vrouw en ik zijn er ondertussen uit. We wilden beide al een keer een cruise maken en hebben gekozen Liberty of the Seas-West Carribien. Deze gaat van - Miami
- Labadee, Haïti
- Montego Bay, Jamaica
- Georgetown, Grand Cayman
- Cozumel, Mexico
ideaal voor ons! zo kunnen we veel landen in 1 keer bezoeken. Ik heb wel nog een vraag, wij willen 1 nacht van te voren al aanwezig zijn in miami om er zeker van te zijn dat we niet telaat komen. Welke hotels raden jullie ons aan voor 1 nachtje? Van veel slapen zal er niet veel terecht komen het is alleen om onze koffers neer te zetten want we willen uitgaan in die nacht.
En weet iemand ook waar de haven ligt in miami en hoe we daar het beste naartoe kunnen?
Afz Boug84
Heeft iemand leuke tips voor bezoek aan Miami?
Kunnen jullie mij tips geven over Miami.
Wij, nou ja eigenlijk mijn vriendin, wil een dagje naar Miami.
We verblijven in Kissimmee en ik vind het niet erg om 3,5 uur te rijden voor haar.
Maar wat is er nou echt, wat jullie zeggen, dat moet je dan gaan doen.
Zij houdt van zon, zee en strand en wil die stad gewoon zien.
Zal ik de auto dan parkeren bij Miami Beach of moet ik ergens anders heen om het echte Miami te zien?
Gewoon voor een dag, 's ochtends (uur of 6) op een doordeweekse dag erheen, heel vroeg, en 's avonds ( uur of 11, 12) weer terug zijn.