Ok, want wij waren er vorig jaar in de middag, maar kwamen niet binnen.
Afdrukvoorbeeld
Ok, want wij waren er vorig jaar in de middag, maar kwamen niet binnen.
Waarschijnlijk sluiten ze de rij eerder:
Citaat:
Be prepared to wait in line for lunch.
The lunch at Be Our Guest is a modified quick service style. Guests enter the restaurant, are directed through the Beast’s Study where they order using a touch screen, and then seat themselves. Disney cast members deliver lunch to the tables by using RFID magical roses guests receive when they finalize their order. While this process is very efficient, the restaurant is very popular and fills up quickly. If you’re hoping to dine at Be Our Guest for lunch, you’ll likely wait in a line of some sort. If you get to the restaurant by 10:30 a.m. a short line will have begun to form, but you will be seated when the restaurant opens at 11:00 a.m. If you decide to have lunch at a later hour, be prepared to wait in a line that may be more than an hour long. Lunch is served from 11:00 a.m. to 2:30 p.m., but the line has been known to close at 2:00 p.m. Our best recommendation for waiting in line? Pick up a LeFou’s Brew at Gaston’s Tavern, hop in line at 10:30 a.m., enjoy the quality time with friends and family and get excited for a great lunch!
Er staat over het algemeen een super lange rij voor de lunch. Diner is wel table service en reservering mogelijk. Voor de lunch kan je een fastpass halen (moet niet gekker worden :)).
Ok, een fastpass prima toch, zal het effe in mijn achterhoofd houden.
Het komt ooit zelf zover, dat je een fastpass nodig hebt, om een fastpass te halen ;)
Sjees.. Ik had echt geen idee dat we al zo ver vooruit moesten boeken voor een character ontbijt..
Crystal Palace en Tusker House gewoon al vol begin november! Heeft het nog zin om te bellen of is wat op de website staat ook echt waar ze zich aan houden?
Zo ver ik weet is wat op de website staat ook zoals het is. Het is wel de moeite waard om regelmatig te kijken of er toch een plekje vrij is gekomen. Er wordt vaak geannuleerd dus best kans dat het alsnog lukt. Ook op de dag zelf kan je nog geluk hebben! Heb je ook bij andere (misschien minder populaire) character ontbijten gekeken? Of een lunch of diner? Als je 180 dagen vooraf boekt gaat het een stuk makkelijker heb ik ervaren. Deze vakantie (in oktober) was ik ook wat laat (ik wist pas later dat ik op vakantie zou gaan) en veel restaurants die ik had uitgezocht waren al helemaal vol geboekt.
180 dagen vooraf hadden we nog niet eens besloten om te gaan :D
Ik zit nu alternatieven te bekijken, maar bijna alles is vol of ontbijt om 10.15, dat vind ik zonde van de dag (prinsessen ontbijt niet gecheckt, vond Mickey of Winnie juist zo leuk).
Ik zal de komende tijd wel even checken iedereen dag :)
Nog aanraders misschien voor het diner?
Elke dag kijken ...en liefst een paar keer per dag . Ik heb zo be oure guest geboekt een maand ervoor :)
Bij voorkeur character diner, maar andere leuke en lekkere diners ook heel graag! :o
Onze voorkeur gaat uit naar character ontbijt, maar stel ik kan nu een character diner boeken, kan ik deze nog gewoon annuleren als er toch nog een ontbijt vrij komt?