Heeft iemand ervaring met de Miami City and Boat Cruise?
Het is een tour van 7 uur voor $ 40 dollar. Lijkt me aardig wat voor de prijs.
Afdrukvoorbeeld
Heeft iemand ervaring met de Miami City and Boat Cruise?
Het is een tour van 7 uur voor $ 40 dollar. Lijkt me aardig wat voor de prijs.
ikke zou dat ook wel willen weten.
Want ik wil graag als we in october in Miami zijn, zo een tochtje willen maken.
Dus wie tips heeft is van harte welkom.:-o
Fijne tip, wij hebben (voor volgend jaar pas) ook net een cruise geboekt via cruise.com
Dat scheelde meer dan 1/3 van de prijs, dat is snel verdient dacht ik zo ;)
Hannie, ik zou het bedrag van de cruise even vergelijken met het bedrag in NL, dan weet je meer,
Hello allemaal,ik had een vraagje.Wij gaan over 3 weken naar Amerika.Nu weet ik dat overal in hotels fohnen aanwezig zijn.Maar zijn die ook aanwezig aan boord?Mijn vrouw vraagt er namelijk om.Het schild toch weer een kilotje in de koffer.
groetjes Peter.
Ja hoor, volgens mij is dat het belangrijkste attribuut in een badkamer in Amerika en bij ons op de cruise was hij zeker aanwezig en ik neem aan dat dat bij elke cruise zo is. (anders ga je toch even buiten staan op het dek:grin: )
Ook ik wil direct boeken via cruise.com of via carnival.com.
Wie weet hoe het dan zit met betalen? Betaal je dan direct de volledige som? Als je in NL bij een reisbureau boekt betaal je 'slechts' 20% aan en de rest circa 2 maanden voor de cruise begint.
Wie kan mij daar antwoord op geven?
Moet jullie helaas teleurstellen. Was in mei aan boord van de Imagination en daar hadden ze (helaas) geen fohn. Gevraagd bij de pursersdeck, maar ze waren ook allemal al vergeven. Moet zeggen dat dit wel het eerste schip is waar ik geen fohn op had, maar het schijnt dus toch mogelijk te zijn..
Nee, je betaald een bedrag aan, voor mij was geloof ik 15%.
Drie maanden voor vertrek betaal je dan de rest,
wij gaan ook in januari (8d Liberty of the Seas-West Carrib) en wij maken ons meer zorgen om de afstand van airport naar luchthaven en hotel. weet iemand hoever het is om van het luchthaven van miami naar de haven te gaan? wij willen een hotel het liefst zo dicht mogelijk bij de haven, iemand ideeën?
oh ja is het ook mogelijk om tijdens 1 van de bestemmingen met dolfijnen te zwemmen? Bijvoorbeeld in mexico of thaiti
en kun je niet dezelfde cruise boeken maar dan vanuit nederland?