En inderdaad, het bleek zo te zijn. Er kwam een rente-verlaging, maar minder dan verwacht ... Dus de dollar veerde op. En de dollar is momenteel nog verder aan het stijgen ..... :-& Goede voorspelling van mij ...
Afdrukvoorbeeld
Heb je voor gebruik van de Visa credit card de3 pincode nodig of volstaat een handtekening ?
a v kuppevelt
Ik heb in de VS nog nergens de pincode voor betalingen te hoeven gebruiken. Als je wilt pinnen bij een ATM heb je hem uiteraard wel nodig, maar dat is een dure aangelegenheid met je creditkaart.
Vaak moet je bij benzine pompen wel je postcode intikken, maar dat gaat toch niet aangezien de opbouw van onze pincode anders is. Daarvoor moet je gewoon even naar binnen gaan om te betalen.
Je kunt gewoon een postcode nemen die in de USA bestaat maakt niet uit welke.
Ja.
Vaak wordt in Amerika nog gewoon gewerkt met een handtekening.
Maar ik heb met enige regelmaat gehad afgelopen mei dat wij betaalden met de VISA en er om de pincode wordt gevraagd.
Dit systeem is vrij onbekend in Amerika nog en er wordt dan ook wel vaak raar opgekeken.
Het kan dus voorkomen dat er om je pin wordt gevraagd.
nb: Wij pinnen nooit geld met onze creditcard daar hebben we een pinpas voor, creditcard wordt alleen gebruikt voor betalingen.
Ik zit met een probleempje, ik heb wel een CC maar ik ben de code helemaal vergeten! Ik gebruik dat ding zo goed als nooit en vrijdag vertrek ik naar Florida.
Ik heb even gebeld met de juiste dienst en zij kunnen me wel een nieuwe code opsturen maar die geraakt hier dus niet voor ik weg ben :-(
In principe geen probleem zolang ik de code niet nodig heb?
Cash geld heb ik zowiezo mee en heb eveneens ook nog een gewone bank kaart waarvan ik de code wel ken :-) daarmee kan ik vermoedelijk geld mee uit de muur halen, maar de grote vraag is bij wagen huur, resteaurants, etc heb je daar dus je code van je CC nodig?