Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)
Als het goed is heb je een boekingscode gekregen of staat er een ticketnummer op je e-ticket. Hiermee kan je inloggen op de website van de KLM en dan kan je de stoelen vastleggen.
De boekingscode bestaat uit cijfers en letters en heeft 6 posities. Het ticketnummer moet met 074 beginnen als het een KLM ticket is. Je moet wel inloggen met degene die als hoofdboeker bekend staat.
Dank voor de tips en de link.. :up::up:
Excuus, zie dat er al antwoord gegeven is.
Zomer 2015 (medio juli + 3 weken) plannen... We hebben idee om eerst een paar dagen naar New York te gaan. AirBerlin maakt een tussenlanding in NY en vliegt 3 uur later weer door. Weet iemand of we deze 3 uur kunnen omzetten in 3 dagen zonder veel meerkosten? Ticketprijzen zijn nog wel hoog in vergelijking tot de oktoberprijzen.
Indien jullie al geboekt hebben zal omboeken voor extra drie dagen in NY lastig zijn bij AirBerlin. Het is ook mogelijk om tickets te boeken naar New York en terug bijvoorbeeld vanaf Fort Myers Florida met AB.
Dit Hebben wij voor aankomende zomer ook gedaan.
Je kan dan evt een lokale vlucht boeken van NY naar Ft Myers.
Dank voor je reactie. Nee nog niet geboekt. We kwamen op het idee door die tussenlanding met AB. Heb net nog gezocht maar ik denk dat je in de tussentijd het vliegveld niet af kan. Dan is inderdaad de keuze om zoals jullie een mooie rit te maken (NY-WAS-ATL-.. denk ik) of een binnenlandse vlucht.
Wij hebben afgelopen zomer n binnenlandse vlucht gehad van NY - Orlando. Wel tegelijk op 1 ticket geboekt dit ivm de bagage.
We hebben gevlogen met KLM / Delta
Heb de indruk dat ze dit jaar toch duurder geworden zijn. Wij vliegen 2 * per jaar en Pasen net geboekt aan 780 met delta. Voor Aug geraakt ik niet onder de 1000