met een beetje mazzel heb je verbinding via wifi, hadden wij ook :)
Afdrukvoorbeeld
met een beetje mazzel heb je verbinding via wifi, hadden wij ook :)
Wij dus niet. Echt niet elke villa heeft wifi. Ik had inbel verbinding via netzero, thuis de software gedownload en in Orlando de account opgezet. Je moet hem ook weer annuleren en dat was ietsje bewerkelijker dan ik had gedacht. Je moet er voor bellen en dat heb ik 2 x moeten doen (1 x werd ik verbroken de 2e keer werd ik aan het lijntje gehouden door een domme griet). Uiteindelijk heb ik nog een e-mail gestuurd en eindelijk heb ik de bevestiging gekregen, via e-mail.
De snelheid was langzamer als die van een slak. Vreselijk dus.
Indien je de gratis account hebt van Netzero is het helemaal niet nodig om 'm op te zeggen... want dit is en blijft gratis. :-\"
Mocht je villa in een wijk staan met een club house dan is de kans groot dat je daar wifi hebt, en misschien zelfs gratis. Dat had in namelijk in de wijk High Grove aan R27. Volgens mij is me toen niet eens gevraagd of ik wel in de wijk logeerde :wink:
Ik heb op dit moment, behalve het (beveiligde) netwerk van de eigen villa, zeker 15 al dan niet beveiligde netwerken in de omgeving zitten volgens mijn netwetwerkzoeker.
Waarvan een aantal met goede verbinding.
Doordat steeds meer mensen wifi in huis nemen en niet de moeite nemen dit te beveiligen, kun je dus vaker meeliften. Laptop meenemen dus ;-)
Afgelopen januari zaten wij op Sandy Ridge, we hadden daar hadden we toevallig wel internet en zelfs WiFi.
Hadden we dit niet gehad had ik een internet café opgezocht, want de Laptop gaat altijd mee.
Hallo,
Ik vroeg me af of je tijdens de vlucht met United de laptop mag gebruiken en of je deze van stroom kan voorzien tijdens de vlucht in economy. Verder vroeg ik me af of je in Kissimmee hotspots hebt om wireless te gaan (bv in restaurants of zoals bij ons bij mc donalds ofzo)
Groetjes,
Weasel
Het iserg afhankelijk van met welk toestel je vliegt. Somige hebben powerports per stoel, ander weer niet. Even checken op www.seatguru.com .
Voor hotspots kun je beter even google consulteren.
Power ports op United vluchten.
Uitsluitend in Business Class en First.
Probeer de parkeerplaats van een motel dat gratis wifi aanbiedt