Ook onze reservering .com klopt weer.
Afdrukvoorbeeld
Ook onze reservering .com klopt weer.
Nou, ik mag nog gewoon teveel betalen :-( , en ook de nieuwe confirmation (na invullen van de SaveTimesuggestie) geeft ook het hoge bedrag.
Achterover leunen heb ik opgegeven een mail naar .com is gisteren verstuurd. Nog geen antwoord. De reservering bij usareisen is nog steeds niet gecanceld, voorlopig.
@Ta2 Gerrit, heb je via de UK of US site geboekt?
Misschien dat dat het verschil is?
.com, en dus zonder prepay. Maar we wachten maar weer in stilte af :-)
Weet natuurlijk niet van de andere hierboven maar ik dus UK met prepaid.
Maar goed dat maakt ja ook niks uit als ze die honoreren dan moeten ze de mensen die geboekt hebben via de US site met deze korting ook de goede prijs geven.
Het is inderdaad afwachten misschien dat dit in de loop van de week ook nog goed komt.
Ook mijn drie .com reserveringen, opgeroepen via de link in de e-mail, zijn weer als overeen gekomen.
Nu nog een gratis upgrade als genoegdoening voor de geleden emotionele schade en we praten nergens meer over ;)
Bij mij ook alles weer goed :lol: ! Op de .com site geboekt en zonder prepay :wink:
Ook bij mij op de .com site nu alles goed. Heb nu ook 2nd driver kunnen toevoegen zonder dat de prijs veranderde en direct email bevestiging ontvangen. Alleen wijzigen naar een ander model auto kan niet meer, want dan wordt het vele malen duurder. Zelfs het al gekozen model (4 weken standard SUV) gaat dan van $ 940 naar $1530. Dus dan maar een upgrade proberen aan de balie.