Re: Vliegen met United Airlines (2)
Toevallig vandaag met United aan de lijn gezeten. Voor onze vlucht naar Orlando eind november, hadden ze de overstaptijd van 3 uur naar 4uur verlengd op de heenvlucht. Ik dacht laat ik eens bellen of we niet een vlucht eerder meekunnen, zij hebben immers de vlucht aangepast naar later. Krijg ik een Amerikaanse aan de lijn (ik dacht weer een onverstaanbare Indiër te krijgen) die me helemaal vrolijk hebt. Ja, u kunt overgezet worden op een vlucht naar 1:50 overstap, maar ik kan u ook via Newark laten vliegen, dan vertrekt u iets vroeger en heeft u iets meer overstaptijd. Nou, doe Chicago maar hoor, hartstikke fijn ! OK, zal ik gelijk even naar de terugvlucht kijken voor u ? Oh, ik zie dat u over Houston vliegt, zal ik kijken of er iets via Chicago of Newark is. Nou, dat zou fijn zijn, liefst via Chicago. En hup, ook geregeld, via Chicago terug nu waardoor we 4uur later uit Orlando kunnen vertrekken, relaxed zeg ! De goedkoopste tickets geboekt, en ineens perfecte vluchttijden, ideaal ! Het kan dus wel blijkbaar, maar ik denk dat er een aanleiding moet zijn, zoals het omgeboekt zijn door hen, waardoor ze zich 'verplicht' voelen iets terug te doen :rolleyes:
Kwam dit linkje zojuist tegen op twitter: https://hub.united.com/en-us/News/Co...al-routes.aspx
Citaat:
We’ll kick off our 787 international routes on December 4, with service between our Houston hub and Amsterdam. This route will be offered through March 29, 2013.
Dat is voor jullie noorderburen fantastisch nieuws.
Eerste 787 van united en voor de route naar Nederland.
Volgend jaar moeten we misschein even via schiphol want dat is echt luxe.
Welk type vliegtuig naar Chicago van Brussel?
Heb zojuist tickets geboekt voor Orlando in voor februari 2013. We vliegen vanaf Brussel via Chicago. Waar kan ik opzoeken welk type vliegtuig (763 of 773) United gebruikt voor de ochtendvlucht vanuit BRU naar ORD? Kinderen willen graag weten of er zo'n entertainment systeem in de stoelen zit. Ik heb al op Seatguru.com gekeken maar er bestaan een aantal verschillende varianten van de United Boeings 767.
Re: Welk type vliegtuig naar Chicago van Brussel?
Zie http://www.united.com/web/en-US/cont...d/default.aspx wat er in welk vliegtuig zit.
Staat er niks bij je vluchtschema als je inlogt bij United?
Het vliegtuigtype is een 767-300 met eigen schermpjes. Kijk op United.com. Er zitten ook nog een oplaadpunt bij je stoel.
Ja, er staat inderdaad 763 bij m'n papieren. Ik kwam er bij seatguru niet helemaal uit omdat er kennelijk meerdere 767-300 zijn (ex Continental denk ik dan??)
Bedankt.
Brussel - Chicago??
763 (oftewel 767-300) (niet een continental uitvoering)
Brussel - Washington een 777-200 (Niet een Continental uitvoering)
Uitsluitend de Continental uitvoeringen hebben een oplaadpunt in de eerste 6 rijen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Hanz
Heb zojuist tickets geboekt voor Orlando in voor februari 2013. We vliegen vanaf Brussel via Chicago. Waar kan ik opzoeken welk type vliegtuig (763 of 773) United gebruikt voor de ochtendvlucht vanuit BRU naar ORD? Kinderen willen graag weten of er zo'n entertainment systeem in de stoelen zit. Ik heb al op Seatguru.com gekeken maar er bestaan een aantal verschillende varianten van de United Boeings 767.
Volgens recente info hebben de vliegtuigen op de lijn Brussel-Chicago een tv-scherm in elke stoel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ttubbie
Volgens recente info hebben de vliegtuigen op de lijn Brussel-Chicago een tv-scherm in elke stoel.
Klopt!
Maar oplaadpunten (zoals gevraagd werd) uitsluitend in de eerst 6 rijen Economy Plus