Onze trip is geboekt en we gaan naar het Floridays resort in Orlando.
Heel erg bedankt voor het meedenken!
Afdrukvoorbeeld
Onze trip is geboekt en we gaan naar het Floridays resort in Orlando.
Heel erg bedankt voor het meedenken!
Hallo,
We hebben met een leuk voordeeltje tickets geboekt naar orlando.
Dus we zijn nu druk op zoek naar een leuk hotel o.i.d. wat leuk en centraal ligt!
Met centraal bedoel ik een beetje in de buurt van disney en universal studio's (tussenin?) Maar ook weer in de buurt van eetgelegenheden e.d.
Hotel moet wel iets van shuttle-service hebben (denk ik dan)
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat we een auto gaan huren...
We weten maar niet wat goed en leuk is, dus heb je een idee of tip??
Dan horen wij die erg graag!!
Groetjes Laura
Had je het overzicht van hotelervaringen al gezien ?
De hotels op I-Drive liggen tussen Disney en Universal in. Er staan er diverse tussen met ervaringen.
Ook, indien aanwezig, staan er de websites van de diverse hotels.
Veel plezier en succes met de voorbereidingen.
Had ik inderdaad gezien, maar werd me nog steeds niet duidelijk welke nou voor ons de beste is??
Dat kan, maar hoe weten wij forummers dat dan wel :-) ?
Ieder heeft zijn eigen wensen, niet waar ? Toen wij nog in hotels verbleven, namen we meestal een suite hotel (toen Summerfield Suites, tegenwoordig heet dat Staybridge ) op I-Drive.
Mooie kamer met aparte slaapkamer, en ruime kitchenette. Niet de goedkoopste (toen) en mooi centraal t.o.v. de parken en veel restaurants en winkels op relatieve loopafstand.
Of ze shuttleservice hebben weet ik niet, want wij hadden een auto, iets wat ik iedereen kan aanraden, want zonder ben je letterlijk nergens.
De afstanden in Orlando zijn dusdanig groot, en het openbaar vervoer zo matig dat een auto bijna een must is, maar dat is weer een heel andere discussie.
Maar zo heeft ieder zijn voorkeuren, dus ook wat hotels aangaat.
Summerfield dat was toen de onze, tegenwoordig zijn we de villa (bijna letterlijk) niet meer uit te slaan ;-)
De beste is denk ik die op de plek ligt waar jullie willen wezen en voor de prijs die jullie ervoor willen betalen..
Hallo
Wij hebben reeds verschillende keren in Orlando verbleven,in een hotel op de International Drive.
Dit was in het Quality Inn International.
Er zijn zwembaden aanwezig zowel binnen als buiten.Verzorgde kamers en een goede uitvalsbassis om naar de pretparken te rijden.
Universal Studion ligt er ongeveer 5 min. van verwijders alsook Sea World,voor Disney World is het een 20a25 minuten rijden.
Mvg
Harley
Hallo
Wat hoor ik nou??????
Geen auto bijgehuurd????????,met een shuttle naar de parken gaan is OK,maar wat gedaan als je eens naar een andere plaats in Orlando wil gaan?bv.de Florida Mall,waar je een ganse dag in kan lopen en shoppen.En dan gezwegen over al die andere plaatsen waar je niet kan komen wegens gebrek aan vervoer.Met het openbaar vervoer rijden is geen pleziertje,die rijden op geen vaste tijdstippen,ze komen wel,maar God alleen weet wanneer.
Een huurwagen is dus zeker geen overbodige luxe,bijboeken zou ik zeggen het zal je niet spijten.
Let wel op,de shuttlebus rijd enkel tussen het hotel en de parken op vaste tijdstippen.
Een raad,koop geen tickets in het hotel aan de balie voor de parken wand die werken samen met Time Share.Nadeel is waarschijnlijk dat je dan géén gebruik kan maken van de shuttlebus,aan u de keuze.Tevens hét nadeel als je geen auto huurt.
Wij kochten de tickets aan de parken zelf,een ietsje duurder,maar kom,je bent tenslotte op vakantie in de sunshine state.
mvg
Harley
Bedankt, voor de reacties!! Ik snap goed dat ik vroeg naar een speld in een hooiberg... Ben misschien wel al een punt verder gekomen en dat is dat we waarschijnlijk toch maar een auto gaan boeken....
Bedankt!!
Wij gaan al voor de 8ste keer en nooit een auto gehuurd maar zoals al werd gezegd is dat een andere discussie:)
Wij hebben zowel op int drive als op de 192 gelogeerd en we zijn overal kunnen komen. Vanuit 192 is disney dichtbij en van int drive, seaworld, US en AL.
Op de 192 een hotel in de buurt van old town en je kan prima uit de voeten om te eten en op int drive is wel meer keuze.....
Wat wel zo is....het kost met de lynx reizen meer tijd...of met een shuttle op gezette tijden.....
We hebben ook al eens in lake buena vista gelogeerd in het regal sun resort...naast de marketplace bij disney. Van daaruit kun je nu ook de lynxbus (50) nemen naar int drive dus is dat misschien ook nog een optie?
We gaan de laatste dag een hotel in orlando nemen zodat we kortbij het vliegveld zitten. Nu weet ik niet goed welk hotel . Ik zou graag in het hard rock hotel gaan maar geen enkel reisbureau boekt dit voor 1 nacht . Dus dacht ik het disney beach resort , animal kingdom lodge of toch een ander .We hebben geen disney tickets dus zou het een leuk zwembad moetten hebben en dichtbij een leuke uitgangsbuurt .Hulp gevraagd aub :sad: