Alleen is het bij USAReisen (FTI) een aparte klasse (EQ). En dat scheelt dus bij het boeken:
http://img168.imageshack.us/img168/5035/eqtg3.png
Afdrukvoorbeeld
Alleen is het bij USAReisen (FTI) een aparte klasse (EQ). En dat scheelt dus bij het boeken:
http://img168.imageshack.us/img168/5035/eqtg3.png
Heeft iemand al ervaring met het huren van een auto bij Alamo in Florida/Orlando en dan met de auto naar Georgia/Atlanta te rijden en hem daar in te leveren.
Dit is namelijk van belang voor mij ivm het boeken van een ticket, want dan zou ik dus een ticket naar Orlando kunnen boeken en dan via Atlanta terug gaan. En dan de auto huren in Orlando, aangezien het daar stuk goedkoper is.
Schijnbaar kost dit niks maar is dit ook zo?
Ben op zoek naar iemand die dit al eens heeft gedaan.
Bij USAReisen staat het volgende:
Als het zo in de voorwaarden staat dan zal het ook wel zo zijn denk ik. Heb geen enkele reden om daar aan te gaan twijfelen.Citaat:
Informationen zu Einwegmieten
- Einwegmieten sind mit allen Fahrzeugkategorien möglich.
- Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
Kijk voor het boeken goed naar de voorwaarden van de verhuurder/tussenpersoon. Sommige hebben alleen gratis drop-off met een bepaald pakket of een bepaalde klasse.
Waar vandaan?? Op de verhuursites staat toch meestal, dat binnen Florida niets verschuldigd is, maar van Florida naar Georgia is wel een fee verschuldigd. Meestal wordt deze bepaald op basis van de afstand tussen afhaal- en inleverstation. Je kunt het zo bij Alamo opvragen.
Ik heb zelf eens een offerte gevraagd om in New Orleans af te halen en dan net over de grens van Florida in te leveren/om te wisselen en dan weer in Orlando inleveren.
Ik moest dan maar een gering bedrag betalen, omdat de afstand New Orleans - Pensacola maar klein is en ik binnen Florida niets hoefde betalen.
Het idee om het zo te doen werd mij door Alamo zelf aangegeven.
Knaapje.
Als je dit wil doen, moet je het goed doen... :D
Auto ophalen in Atlanta en weer terugbrengen in Atlanta... alleen jammer dat je er dan wél 2 á 3 dagen van je verblijf in Orlano af gaan... :mrgreen:
Op deze manier heb je ook geen last van "One Way" fees...
Lijkt me erg raar dat als er staat 'geen drop-off fee' dat Alamo dit toch gaat rekenen. Anders zou ik ook achteraf nog een tank benzine kunnen gaan betalen terwijl ik een Gold pakket heb.
Zie hier en dan onderaan: http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/index_so.htm
Maar waag er anders even een mailtje aan zou ik zeggen...
Dat mag de vraagsteller dan doen...
Veel brokers weten vaak niet eens hoe het zit...
Het beste is nog alijd ALAMO zélf even te bellen... 0800-0224456 en niet de "broker".
Ben benieuwd naar het antwoord mocht de vraagsteller gaan bellen.
Zou het trouwens direct gaan claimen bij mijn "broker" als ik toch zou moeten betalen.
Het stukje op hun website lijkt mij niet anders uit te leggen dan dat ik geen kosten heb tussen Florida en Georgia..