verdikke is het alweer voorbij ????? Ik zou bijna beginnen te hopen dat jullie daar gewoon elke dag verbleven zo leuke reisverslagen
Afdrukvoorbeeld
verdikke is het alweer voorbij ????? Ik zou bijna beginnen te hopen dat jullie daar gewoon elke dag verbleven zo leuke reisverslagen
Was erg lekker "weglezen" elke ochtend met een bakkie er bij.
Zelfs voor een niet zo'n motor liefhebber...(Sorry..maar zoonlief is gisteren weer onderuit gegaan op zijn scooter, leve de vorst..., vind ik al genoeg pk geweld!!!)
De tijd ging hier al snel, laat staan daar bij jullie....
Fijne terugreis, en aftellen voor het volgende FL bezoek.
Helaas voor jullie zit het er weer op! We hebben genoten van de verhalen. Ik wens jullie dan ook een voorspoedige terugreis toe en welkom weer in ons zonnige, maar bitter koude landje!!
Elke dag heb ik jullie heerlijk verslag gelezen. En helaas is daar nu een einde aan gekomen. Een hele goede terugreis en we wachten op de epiloog!
Prachtig verslag weer, Gerrit. Inderdaad jammer dat het dagelijkse updateje er nu niet meer in zit. ;)
Bedankt voor de harverwarmende reacties. Die zullen ons op de been houden in koud Nederland.
We staan op het punt te boarden en Florida vaarwel te zeggen, waar het nu wel lekker warm is.
Wij laten van ons horen in de nieuwe week, Adios Muchachos.
Gerrit,
Aan alles komt altijd een einde, ook aan dit reisverslag.
Jammer jammer en nog eens jammer.
Tot je maar weer snel mag gaan.
Greetz,
Pascal
Gerrit, ik hoop dat je een goede vlucht gehad hebt.
Nogmaals bedankt voor Woensdag was weer leuk, ik had het plan vanmorgen nog even bij je langs te komen voordat jullie vertrokken maar sinds vrijdagmiddag 4 uur tot zaterdagavond 11 bijna 1360 mijl gereden ik vond het wel goed vandaag :)
hopelijk tot gauw.
Welkom terug in Nederland! Jullie zijn terug en meteen sneeuw... jullie hadden de zon mee moeten nemen! :)
Het verslag was weer erg leuk om te lezen, wanneer gaan jullie weer? Biketober? :)
We zijn inmiddels al weer een paar uur thuis na een zeer soepel verlopen terugreis.
Ik ga me zo even bezighouden met de foto's want de FTP server werkt weer :-)
En de epiloog, natuurlijk. Het volgende Floridabezoek staat al weer in de Ticker, maar eerst is er nog een bezoekje aan Sturgis gepland, begin Augustus.
Dus voor een juicy steak-afspraak moeten we nog wat maanden wachten, Richard.