Ja, het is echt recht toe, recht aan.
En in Tampa staat het duidelijk aangegeven.
Afdrukvoorbeeld
Ja, het is echt recht toe, recht aan.
En in Tampa staat het duidelijk aangegeven.
Makkie om te vinden...gewoon naar Tampa rijden en je komt vanzelf borden tegen die je naar Busch Gardens dirigeren :wink:
Greetz,
Thijs
Komen net terug van Busch Garden moet zeggen dat het iets tegenviel.
Zeker na Universal en Disney , denk dat je het beste met Busch kan beginnen wordt het alleen maar beter.
Bij BG geen fastpasses of express en de aangegeven wachtijden klopten niet echt.personeel is zeer ongeintesseerd.Eten ook slecht.
De Sheikra is volgens mijn zoon de beste coaster ooit !! heb hem maar overgeslagen.Dus onze cijfers voor BG : 6.5 :)
Stom dat je deze coaster hebt over geslagen!
Het is echt een geweldig ding. 8)
hoeveel dagen zou je naar bush garden moeten gaan denken jullie???
1 dag is genoeg. Meestal is het er niet echt heel druk.
Weet iemand hoe lang het ongeveer rijden is vanuit Orlando naar Tampa/Bushgarden?
Streets and Trips geeft ca 1.5 uur aan..
Tja dat had ik natuurlijk ook zelf kunnen doen, gewoon domweg vergeten :-(
Maar toch bedankt Nijt
Vorige week in Bush Gardens geweest en zeker wel de moeite waard.
Leuke afwisseling tussen atracties en het zien van dieren.
Een attractie die je zeker niet over moet slaan is de Rhino Rally.
Het eten is er inderdaad iets minder. Wij waren echter blij dat we wat konden eten aangezien het overal super druk was en je 15-20 min. in de rij mocht staan voor een ijsje.
Ik wil in september naar busch gardens en disney.
Weet iemand bij welk reisbureau ik dat kan regelen.
Wat wil je geregeld hebben.
Alleen tickets of ook de vliegtickets hotels etc
Iets meer info aub.
2 reisbureau's waar ik goede ervaringen mee heb zijn:
www.americanvacations.nl
www.americanestates.nl
Deze kunnen alles voor je regelen voor goede prijzen.
Groet,
Pascal
Natuurlijk weten we hier wel waar je dat allemaal kunt regelen. Maar ... zoals je misschien weet is er zoveel keuze dat het handig is als je je eerst een beetje oriënteert en je wensen in kaart brengt. Dan kun je met wat zoektermen al een heleboel info op dit forum vinden en als je er dan nog niet uitkomt ... dan zijn we altijd bereid je specifieke vragen te beantwoorden.
Heb je je reis al geregeld en zoek je alleen nog maar tickets voor de attractieparken? Probeer het hier, hier of hier eens.
Veel plezier met het zoeken!!
Heb kaartjes gekocht voor Bush Gardens en Sea World. Is er een restaurant in Bush Gardens waar je lekker kunt eten, dus geen fast food?
Op de website van Busch Gardens heb je aan de linkerkant een knop met "Dining" erop. Even op klikken en je weet meer. Daar kun je ook meteen je plekje boeken.
Wij zijn er gisteren geweest en hebben gegeten in Crown Colony. Was een prima restaurant, wat het enige restaurant is waar je bediend wordt. Niet supergeweldig of zo, maar leuk sfeertje en wij hadden goede / leuke bediening. Ze hebben salades, steaks, vis, etc.
Andere restaurants, waar je wel zelf je eten moet gaan halen, zijn Desert Grill en Zambia Smokehouse. Geen ervaring dus mee, maar daar kan je ribs, steaks, vlees en salades krijgen. De overige restaurants zijn inderdaad soort McDonalds ;-) !
He Corry,
Wij hebben ook in Crown Colony gegeten. Goed en mooi restaurant hoor. Vooral de bovenste vedieping. Probeer wel aan het raam of op het terras te zitten, dan heb je namelijk een erg mooi uitzicht op de dieren welke in de verte op de savanne lopen. Dit zijn giraffes en zebra's etc. Is wel leuk om te zien hoor.
Veel plezier en groet,
Niels
Bedankt, ga dat restaurant zeker proberen!\\:D/
Is Bush Garden echt de moeite waard om naar toe te gaan. We zijn een echtpaar 60 jaar en 3 jongelui 25/30 jaar die begin augustus in Florida zijn. Op welke dag kun je het beste gaan? Zijn de wachttijden voor de achtbanen lang? Kunnen wij, echtpaar, ons daar ook een hele dag vermaken?
Ik heb het daar nog nooit echt druk meegemaakt. Maar ligt er ook een beetje aan of er niet toevallig een schooluitje is. Sheikra is meestal wel erg populair - daar kun je dus wel een wachtrij verwachten.
Heb je de website al bekeken? http://www.buschgardens.com/BGT/ar_gawazi.aspx
Ze hebben ook veel attracties met dieren en leuke shows. De gemiddelde leeftijd in het park ligt sowieso hoog - vooral het personeel :)
Volgens mij is er inderdaad meer dan genoeg om ook mensen, die geen achtbanen doen, bezig te houden. Een doordeweekse dag lijkt me de beste tijd, want in het weekend zijn alle pretparken een stuk drukker. Wij zijn er vorig jaar geweest. Hier het verslag van die dag, misschien heb je er wat aan.
Bush Gardens is het park waar ik elk jaar naar terug wil vanwege de leuke shows. Heerlijk op het terras mensen kijken enz. Ik denk dat wij vooral de combinatie pretpark/dierentuin zo leuk vinden. Ik ga zelf geen snelle dingen in, maar mijn familie gaat overal in. Ik wacht wel met de tas :)
Als het even kan ga ik niet in het weekend, want dan is het erg druk.
Wanneer je online vanuit Nederland toegangskaarten koopt voor Bush Gardens, krijg je deze dan thuisgestuurd of kom je op een soort lijst te staan en moet je je daar melden?
Als je op de website van Busch Gardens klikt op "Buy Tickets" en dan bij de tickets die je wilt hebben op "begin purchase" kun je precies zien wat je wilt weten. Life can be so simple!! :grin:
Wij hebben vorig jaar zowel Busch Garden als Animal Kingdom gedaan en wij beide vonden Busch Garden het mooist en ook vanwege het feit dat het daar niet zo druk is.
Ik zou er zo weer heen gaan......\\:D/
Gr. Monique
P.S. wij zijn beide half de 30.....
Bush graden is een pretpark met een geweldige dierentuin ineen.
3 jaar geleden met mijn ouders (65 en 70) zus+vriend en onze kinderen geweest. Wij hebben het de gehele dag tot bijna sluitingstijd volgehouden. Er is in ieder gedeelte van het park iets te beleven voor jong en oud. Wij gaan in mei dit jaar en als eerste hebben we vastgelegd om weer naar bush gardens te gaan.
wie heeft er ervaring met de shuttle van seaworld naar bush gardens? Ik heb het gevoel dat je door de vertrektijd heen en terug maar heel kort in het park kan zijn. Klopt dat? En gaan die bussen echt maar 1 x per dag heen en 1 x per dag terug?
groetjes
Ik nem toch aan dat de informatie op de website klopt: https://secure.mearstransportation.c...schGardens.asp
Met een beetje pech ben je er dus pas vanaf 11.30 tot 18.00 uur en uiterlijk tot 19.00.Citaat:
- The fare for round trip transportation is only $10.00 per person (payable at the Busch Gardens Service Desk once you arrive). Transportation is complimentary with the purchase of the five park Orlando Flex Ticket.
- Arrival time at Busch Gardens is subject to change: could be as late as 11:30 a.m.
- Departure time from Busch Gardens—6 p.m. everyday; except during peak holiday periods and Summer Nights; then 7 p.m.
- # of stops for each shuttle are not determined until day of trip. Your shuttle could potentially have a maximum of 3 stops on the route.
Hier kun je de openingstijden vinden: http://www.buschgardens.com/BGT/pi_h...ent_month.aspx
Dan kun je inschatten hoeveel minder tijd je hebt door met de shuttle te gaan.
Bedankt voor de link en informatie.
groetjes
Vraagje over hoe je vanuit een disney resort naar Busch Gardens kunt komen. Vast wel iemand die daar en slimme tip voor heeft.
Met de auto is het handigst.
Verder gaat er nog een Shuttle-bus: https://secure.mearstransportation.c...schGardens.asp
Ze hebben een aantal pickup locations en helaas ligt geen enkele ervan op Disney terrein.
Is Busch Gardens eigenlijk te vergelijken met Animal Kingdom of is de enige overeenkomst dat er in beide parken dieren te zien zijn? :)
Vind de parken niet echt vergelijkbaar. In AK is de theming veel verder doorgevoerd.
BG vind ik meer een pretpark met dieren, AK een dierentuin met attracties :)
Thanks Njit. Dan denk ik dat we niet naar BG gaan, aangezien we die drie weken al zat pretparken gaan bezoeken, (waar AK er sowieso één van is). :D
Als je van achtbanen houd dan is BGT wel een aanrader...
Hmm, we zijn wel Rollercoaster-freaks ja. :) Maar volgens mij is het vanuit Kissimmee (waar wij zitten) nog wel zo'n anderhalf uur rijden, en daar heb ik echt helemaaaaal geen zin in. Nog ff denken dus.
Mjah.. als Rollercoaster Freak mag je Sheikra, Kumba, Montu, Gwazi eigenlijk niet missen..
Sheikra:
Montu:
Kumba:
Gwazi:
Ja, die zien er wel erg stoer uit inderdaad. Deze filmpjes hadden me allang overgehaald als het lopend te doen was. :sun:
Maar ik zie al op tegen die twintig minuten naar WDW, ik haat autorijden!
Autorijden in de USA is niet echt te vergelijken met Nederland. Echt een moeilijke weg is het niet. Zie http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl...38,1.2854&z=10