Nee ook uit (Amerikaanse) burgers ......;)
Afdrukvoorbeeld
He Mickey99,
We hebben bij Applebee's een keer een italiaans restaurant, clock restaurant, nog een andere vaag restaurantje, maar wat ons op viel is dat bij heel veel gerechten altijd friet bij zit, zelfs als je een sandwich bestelde zat er friet bij..................vond ik ongeloofelijk hoor, we hebben 1 keer uit nood, we hadden echt honger en konden niets vinden, we waren op doorreis naar Naples, bij Mc donalds gegeten, en 1 keer bij burger king.
Nee dat hadden we al gezegt tegen elkaar dat we dat niet wilde eten de hele vakantie.
Maar het was onze eerste vakantie en sommige restaurantjes vonden we er niet uitzien.
Maar ja volgende keer beter hoor!!!!!!!!!!!!!!
daar gaan we vanuit.
groetjes Monique
He,
Ik had er ook een aantal op mijn lijstje staan hoor!!!!
Sizzler
Ponderosa
La Provence
Denny’s
Checkers
Subway, broodjeszaak
alleen deze laaste hebben we wel bezocht hoor, en Denny's en Checkers hebben we wel gezien maar die hebben ook burgers..................toch???
dat was geen optie
Ach we kwamen niet van de honger om hoor!
Volgende keer beter........................jip dat gaan we gewoon doen.
Groetjes Monique
Sizzler en Ponderosa vinden wij niet echt geweldig maar Subway wel, af en toe een heerlijk broodje kan ook prima als diner.
Van de verschillende ketens zijn dit onze favorieten:
Outback (Steakhouse)
Olive Garden (Italiaans)
Chevy's (Mexicaans)
TGI Friday's (steaks & pasta's maar ook burgers :wink: )
Tony Roma's
Wolfgang Puck (deze zit volgens mij in Florida alleen op Disney grondgebied).
Verder zitten er in de verschillende malls (Florida Mall of Premium Outlet) een foodcourt waar we ook wel eens Chinees of Japans eten.
Sizler en Pondorosa zijn ook niet mijn keuze, La Provence heb ik nog nooit van gehoord, Checkers = inderdaad burgers etc (maar wel lekkerder dan Mac), Subway vind ik een aanrader, zeker voor de lunch, maar probeer dan ook eens de sandwiches van de Publix, en Denny's is geen burgertent, maar heeft veel meer keuze, ook zonder frites.Citaat:
Sizzler
Ponderosa
La Provence
Denny’s
Checkers
Subway, broodjeszaak
Probeer ook eens Cracker Barrel (ontbijt en lunch speciaal) Outback, Black Angus, TGI Friday's, Tony Roma's, Lone*Star. Longhorn, Rainforst Café allemaal steakhouses met heel wat meer dan burgers.
Verder heb je nog de zg. family restaurants, zoals Applebee en Garfield.
Ook de Cheesecakefactory mag je niet overslaan.
Het leuke is dat je van al die restaurants de menukaart (met plaatjes!) op het internet kan vinden. Gewoon even Googelen.
Oh ja: Aanrader van de week: The Melting Pot !!!!!!!!!!!
Smakelijk, Eric
Das er een voor Njit: hier hoort een link bij naar de desbetreffende (leuke) reclame !!!
Eric
Nou kom maar op dan, want ik ben het spoor totaal bijster.
Linkje: http://www.chainleader.com/archives/...d-Checkers.asp
En dan klikken op het filmpje.
Of deze: http://www.checkers.com/food.html (klik op "watch the commercial")http://img135.imageshack.us/img135/5...21922c9kw0.png
Was hem al op Youtube aan het zetten - maar dat duurt even. Had exact dezelfde gevonden :)
Zo, nu snappen ook de anderen hem...
Bedankt, Martijn en Michael
Eric
Thnx.
Hij is idd verhelderend, maar vooral een heel hoog giegel gehalte.
Bedankt en groetjes Patries
Nog eentje: http://www.amalgamatednyc.com/checkers/spot.html
Sponsor van de Devil Rays:
http://img97.imageshack.us/img97/611...2506113to4.jpg
Grappig!!
Wij zijn trouwens nog nooit bij Checkers geweest, volgende keer ook
eens proberen (left-side :lol: ).
Staat er nu niet constant een file aan de linker kant?
Aanrader van de week?????????????](*,)](*,)](*,)
Hier moet je echt gewoon gegeten hebben als je in Amerika bent......
Dit is echt alsof er een engeltje over je tong piest en nog eens en nog eens!!
Dit restayrant staat bij ons op het lijstje sinds '98 en al moeten we er voor omrijden het gebeurd.
Dus geen aanrader van de week, maar aanrader for ever.
Hallo,
Een jaar of 10 geleden ben ik eens in Euro Disney geweest, en ik kan me herinneren dat het eten daar erg prijzig was. Een simpele hotdog koste toen al redelijk veel. Nu is dat voor 1 dagje niet zo erg, maar aangezien we meerdere dagen gaan, vraag ik me af of het eten in Disney World ook zo prijzig is.
Is het verstandig om zelf een lunchpakketje mee te nemen? Doe ik liever niet, want ik wil zo weinig mogelijk mee sjouwen die dagen.
Iemand tips?
Groetjes, Ingrid
Nou, gezien de temperaturen in juni zou ik het lunchpakketje maar snel vergeten..... Wij reizen redelijk 'low budget' maar meer dan een flesje water voor de eerste dorst en een banaantje nemen we echt niet mee. Moet je meestal snel na aankomst opeten, tenzij je van gebakken banaan houdt.
De vraag is, wat vind je prijzig? Reken voor een eenvoudige lunch in de fast food restaurants zo'n 10 dollar pp. Hiervoor heb je een flinke salade met kip, een goed belegd broodje met 'beef' of 'turkey' met wat aardappelsalade, een flinke pizzapunt, een hamburger/hot dog met frites, fish & chips en frisdrank of en fles water. In de restaurants waar je wordt bediend zijn de lunches zo'n beetje vanaf 15 dollar pp 'and up'.
Gezien de afmeting van de porties nemen wij vaak één combo meal en één maaltijdsalade in een ff-restaurant met één fles water en dan zijn we rond de 15 dollar kwijt. De kwaliteit is de laatste jaren wel wat verbeterd maar voor dat geld mag je natuurlijk geen haute cuisine verwachten.
Ga je hoppen dan kan je in downtown Disney even stoppen voor een lekker broodje bij The earl of Sandwich. Lekkere lunch, iig onder een tientje. Neem de tijd, want je moet wel even in de rij staan........
Mijn ervaring is dat het eten in WDW een stuk smakelijker is dan in Disneyland Resort Parijs. Daarnaast is het goedkoper en het personeel een stuk vriendelijker (al dan niet gemeend) en sneller. Alleen die verrekte oceaan die tussen ons en WDW ligt....
wij vonden persoonlijk dinsey world een pak beterkoop dan dinseyland resort paris en inderdaad FrankS, het personeel is er een pak vriendelijker, het is er mooier, fijner weer,... voor ons niets dan lof over disney world. Paris kan er nog véél van leren!
Ik vond de prijzen ontzettend meevallen niet alleen in disney maar ook in de andere parken, en hou er rekening mee dat je tas word gecontroleerd bij het naar binnen gaan en wat niet toegestaan is wordt zonder pardon verwijderd.
Onze zoon lust geen frisdrank daarom hadden wij voor hem wat pakjes appelsap mee genomen , de pakjes mochten naar binnen maar de rietjes moesten wij inleveren omdat er een scherp puntje aanzit en dat wordt gezien als een mes en dat mag niet...
Bedankt voor de reacties! We gaan lekker eten in Disney! Ik ben toch al niet zo'n type dat hele lunch pakketten mee wil sjouwen.... Zeker met warm weer is dat natuurlijk niet echt lekker....!!!
Ben ik eigenlijk niet helemaal met je eens. Het is vaak een kwestie van even goed kijken en de prijs uiterwaard.
Persoonlijk vonden we het eten in WDW erg erg vet .
Ik had zo'n idee dat ze zelfs je ontbijt in de frituurpan klaarmaakte als je niet oplette.:razz:
Ziehier het eten in DLRP.
Ik heb de foto's even verwijdert. Ze waren to groot.
Zet er dan ook even bij in welk restaurant in DLRP dit was, dan kun je het vergelijken. Natuurlijk kun je in WDW vet eten, maar er is ongelofelijk veel keus, in alle prijssegmenten en culinaire categorieën.
Dit is de California Grill in Parijs en ik heb de voedsel foto's van de Cali Grill in WDW bekeken en volgens mij kan deze niet eens tippen aan Parijs.
Het enige restaurant wat in de buurt komt is Victoria en Albert's waar we overigens ook een reservering hebben lopen. Maar ja dan ben je wel jasje dasje and ladies in dress verplicht. (poehoe,warm en een koffer vol meeslepen :mrgreen:)
Natuurlijk is er enorm veel keus maar in mijn ogen altijd verschrikkelijk vet.
Als compensatie krijgen de kinderen dan rauwe wortelreepjes ipv frietjes bij het eten.
Nou moet ik het eerste kind nog tegen komen dat dat een goeie ruil vindt :-(
(En veeeeeeeeeeeeel . Ik moest altijd lachen als de Amerikaantjes met hun doggiebags vertrokken. Ik begrijp de dicussie op diverse Amerkaanse fora dan ook niet dat mensen altijd lopen te klagen dat het dining plan "te veel eten" heeft. Je hoeft toch niet alles verplicht op te eten? Staat er een ober achter je stoel met een geweer? :grin:.
Schijnbaar kan een Amerikaan gewoon niet nee zeggen of iets op zijn bord laten liggen. Maar dat is weer een andere discussie.)
Kortom het eten in DLRP is net zo goed zo niet beter als in WDW. Het is alleen een kwestie van even uitkijken waar je eet en wat je wilt besteden.
De meeste gasten rennen door het park en kopen iets eetbaars bij het eerste beste tentje wat ze tegen komen.
Ga voor de broodnodige variatie eens in de hotels eten en ontdek een wereld van verschil.
Just my two cents :lol:
Geloof me, ik heb de restaurants in DLRP meermalen uitgeprobeerd. En mijn restaurantbezoeken in WDW loopt in de honderden, daarmee toevallige afwijkingen wel gecompenseerd. Als je het eten in WDW te vet vindt, dan heb je niet goed gekeken. En restaurants vergelijken op basis van foto's???
Ik heb zo goed "gekeken" dat ik bij thuiskomst uit Amerika hals over kop naar het ziekenhuis moest.:grin: :grin:.
Maar goed ieder zijn smaak nietwaar anders hoefden ze maar een menu te maken.:mrgreen:
Je scheert anders wel alle restaurants in WDW over 1 kam. Als het zo slecht was kreeg je wel een voucher voor een ziekenhuisbezoek bij een reservering. ;)
Gho ik vond het overal goed!
Behalve de fastfood tenten heel vettig he...
Verder de betere restaurents super he! Zoals biergarten in Epcot zeg nu zelf 25 of 32dollar buffet?
Dit is verre van duur en het was heerlijk!
De reuze hoeveelheden bij Disney qua gezonde mogelijkheden om te eten is zóóó enorm groot dat ik de schuld van vet eten bij Disney echt bij de perzoon zelf moet leggen.
Dit geldt niet alleen voor de sit down restaurants maar ook voor de fastfood mogelijkheden.
Het gaat erom of je het wilt of niet, ga je voor de gezonde keuze of voor de vette hap.
Als je voor de hamburger/friet/cola versie gaat is dat een keuze die je zelf maakt. Alleen al in deze combinatie is er zoveel verschil al aan te brengen, geen friet maar gezonde alternatieven en geen cola maar een ander drankje.
Daarnaast heeft bijna iedere fastfood restaurant een gezonde keuze op het menu staan en die kun je dus ook gewoon kiezen/nemen.
Amerika en dus WDW is niet per definitie vet eten.....
Als je rond kijkt dan is er meer dan alleen vet te krijgen.