United Ailines Mileage Plus
he Remcozoon,
het kan zijn dat je ticket bij BMI niet in de juiste lettercode was geboekt. Ik heb hetzelfde gehad met singapore airlines naar nieuw-zeeland. Om de punten te krijgen bij een andere maatschappij moet je boeken in een bepaalde lettercode, bijvoorbeeld united heeft voor economy W-V- etc.
hangt af van de voorwaarden van je ticket. Ik weet wel dat ik baalde dat ik me er van te voren niet verder in verdiept had, want waren toch behoorlijk wat mijlen geweest.
Boeing 777 United Airlines stoelen 31 G en 31 F.........
Hoi allemaal,
Ik heb mijn (e)-tickets binnen voor de grote reis in oktober. Op dit formulier is alles netjes vermeld met tijden en vluchtnummers, maar...... we reizen heen met Lufthansa (via Frankfurt). En bij alle gegevens staan geen stoelnummers vermeld. Via internet is het me ook niet gelukt om nu al in te checken en een stoel uit te zoeken; maar misschien kan dit pas 24 uur voor vertrek. Heeft iemand hier ervaring mee?
Voor de terugreis staan alle vluchtgegevens + alle stoelnummers vermeld op het formulier. Ik heb natuurlijk www.seatguru.com gecontroleerd om te kijken waar we zitten, en............ met TED vind ik alles best, als ik maar tijdig uit het vliegtuig ben (rij 16). Maar daarna! UA Boeing 777 stoelen 31 G en F. Kan iemand zich herinneren of deze plekjes een beetje OK zijn? Seatguru geeft ze op als "het kan goed en het kan slecht zijn", en daar kan je dan weer net niets mee. :?:
<volgens het overzicht zijn dit de stoelen in het midden van het vliegtuig achter de toiletten met zo'n grote witte muur voor je. Meestal zitten hier toch ouders met babies? :-$ >
Vragen over United Airlines
Hallo, Harold hier,
wij gaan ook met United via IAD, ik heb niet een vraag over de overstaptijd, maar over de stoelen in het vliegtuig, zijn ze een beetje comfortabel in de Economy? beter als bij Martinair hoop ik!
en weet iemand toevallig of het een type 777-200 of 777-300 is?
Groeten Harold
Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)
Ze vliegen met dit toestel.
En ja, ik vind het comfortabeler. Meer beenruimte en schermpjes in de stoel voor je.
Even de zoekfunctie van het forum gebruiken met zoekwoord "united".
Re: Overstappen in washington dulles naar orlando
Hallo Corrus,
Zag net dit topic en was benieuwd wat het verschil is tussen Economy en Economy plus bij United? Verder was ik nieuwsgierig of je Economy plus van tevoren kunt boeken of alleen op de luchthaven en wat het ongeveer kost?
Groet,
Sonja
Re: Overstappen in washington dulles naar orlando
Citaat:
Voor boekingen gemaakt vanaf zaterdag 27 januari t/m 16 februari 2007 geeft Vliegtarieven.nl i.s.m United een exclusieve gratis upgrade van Economy naar Economy Plus. Dit geldt voor de transatlantische heenvlucht Amsterdam-Washington (UA 947) of Amsterdam Chicago (UA 909). Vertrekperiode t/m 31october 2007.
Deze upgrade wordt na ontvangst van uw boeking en betaling per email aan u bevestigd binnen 1 week na boeking.
United Economy Plus
United Economy Plus is een aparte sectie binnen de United Economy klasse. De zogeheten ‘pitch' (afstand van rugleuning tot rugleuning) bedraagt in Economy Plus ca. 92 cm, tegenover ca. 79 cm in de standaard Economy klasse. De Economy Plus stoelen bevinden zich direct achter de Business Class in een apart gedeelte.
Maar ja, wat is "gratis"....
Vetrektijden die steeds veranderen (United)
Hallo,
Ik heb afgelopen Januari 2 vliegtickets rechtstreeks en online bij United gekocht. Ik kan dan in mijn itineray steeds kijken of de vlucht tijden veranderd zijn en welke stoel ik heb gekozen enz.
Nu hebben ze de vluchtijden al een aantal malen veranderd met een paar minuten verschil, dat is niet erg. Maar ze hebben nu de terugvlucht zo veranderd dat het mijn onmogelijk lijkt om de 2de vlucht (overstap) te halen. Ik heb dan maar 1 uurtje de tijd om over te stappen, ik wordt altijd snel kwaad en gestrest als ik mij moet haasten, dus 1 uurtje lijkt mij niet genoeg.
Dit is wat ze er nu van gemaakt hebben, en waar ik dus niet blij mee ben.
Wed, 24 Oct, 2007
Vetrek vanaf Orlando om 15:07 (Schedule change) nog niet confirmed!
Aankomst op Chicago voor een tussenstop om 16:57
Vertrek vanaf Chicago om 17:57 (Confirmed)
Aankomst op Schiphol om 9:15 next day
Dit was het eerst toen ik het geboekt had en waar ik wat meer tijd heb voor de overstap:
Wed 24 Oct, 2007
Vertrek vanaf Orlando om 13:17
Aankomst op Chigago voor een tussenstop om 15:14
Vertrek vanaf Chicago om 17:58
Aankomst op Schiphol om 9:10 next day.
Ik had juist gekozen voor wat meer tijd tussen de vertrektijden, zodat ik me niet hoef te haasten en er niet gespannen van wordt. Misschien dat ik gewoon moet afwachten tot de laatste weken voor we vertrekken (1 okt, vertrekken we) en hopen dat ze het gunstig veranderd hebben?
Kan ik dit op de een of andere manier veranderen (de vertrektijden). Wie weet dit?
Groetjes Marloes
Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)
Ik resi dan wel niet met United, maar met Delta, mar heb ook al 5 veranderingen door gekregen.
Wat ik je aanraad is om te wachten, 24 oktober is nog lang! en zo'n 3 weken van te voren eens te bellen met United om het definitieve itinerary vast te leggen. Heeft nu geen nut omdat het toch weer kan veranderen.
Economy Plus United airlines
Heb de vraag al eerder - via omwegen- gesteld maar nog geen antwoord gekregen. Ook niet van United zelf. Heb tickets gekocht voor Amsterdam-Washington-Orlando-Frankfurt-Amsterdam. Volgens cheaptickets kreeg ik een "upgrade" naar Economy Plus voor het traject Amsterdam-Washington. "Fijn" dacht ik zo maar voor het traject terug en misschien ook wel het traject Washington-Orlando wil ik dat ook wel. Is het nu handig om toch de $ 299.- te betalen of is het beter om "enkele" upgrades te kopen. Ik heb echt geen idee en heb het ook nog nooit eerder gedaan.
:oops: