-
Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.
Je zit hoog maar zijn mooie plaatsen kwa zicht.
Achter de thuisplaat zit je http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ball...atingchart.jsp
Klik op zo'n vak en dan zie je het zicht vanaf vak 301. (beetje klein maar je kan ook inzoomen om vak sneller te kunnen vinden.
-
Milco,
Ben net terug en ben in in de Tampa area geweest en je kon het zeker merken.
Overal ALCS logo's en beduidend meer mensen in kleding en caps van de Rays.
Sjon
P.S. Zijn er nog meer forum leden die meedoen met het 2009 Fantasy Baseball op mlb.com?
Zo ja is er behoefte om een florida forum League te maken om tegen elkaar te spelen????
-
Ik speel altijd al met een club mensen mee. Ga me daar binnenkort weer in verdiepen.
A.s. zaterdag om 17.00 uur voor de liefhebbers op ESPN America (digitale tv zender) live Dominicaanse Republiek vs Nederland in World Baseball Classic.
-
honkbal wedstrijd bijwonen in tampa
Hoi , ik ben van plan om op 6 september een honkbalwedstrijd te gaan bekijken bij de tampa rays nou is mijn vraag wat voor soort ticket ik het best kan kopen op de site van tampa rays hebben ze het over regular tickets maar ook over family funday tickets ?
groetjes Mike
-
Op de website van de rays kun je precies vinden wat de extra's van de family-fun-days-tickets zijn: http://tampabay.rays.mlb.com/tb/tick...y_fun_days.jsp
Aan de hand daarvan kun je zelf het beste vaststellen of dat ticket voor jullie geschilt is, danwel de eventuele extra kosten de extra diensten waard zijn.
succes
-
@ Michael dat van die extra had ik gelezen ja krijg je wat te drinken enzo maar ik vroeg me af of dat die tickets alleen voor kinderen waren of dat 2 volwassenen ook die tickets kunnen kopen
-
-
oke das goed om te weten thnx
-
Zojuist tickets besteld via will call / ticketmaster voor 29 juli as ... Rays-Yankees :-)
De wedstrijd begint om 7.08... heeft iemand een idee hoe laat je het beste aanwezig kunt zijn om de tickets op te halen en de sfeer te proeven?
-
Re: honkbal
@Corrus:
Major League Baseball gaat de hele zomer door. Alleen een kleine break 13-15 juli i.v.m. de All Star Game.
@Nel:
Het schema van de Rays vind je hier: http://tampabay.rays.mlb.com/schedule/index.jsp?c_id=tb
Op de donkerblauw gekleurde dagen spelen ze thuis in Tropicana Field in St. Petersburg, vanuit Orlando/Kissimmee zo'n uur en 45 minuten rijden. Als je op het vakje met een T erin klikt kun je tickets bestellen. Voor wedstrijden tegen de Ney York Yankees (NYY) of de Boston Red Sox (BOS) kun je best zo snel mogelijk kaarten bestellen, die wedstrijden gaan helemaal uitverkocht zijn. Voor de andere wedstrijden kun je waarschijnlijk op de dag zelf nog wel kaarten krijgen. wil je zeker zijn bestel ze dan vooraf.
Veel plezier.
-
Ja Micheal dat klopt allemaal wat je zegt. Tegen de Yankees zal het uitverkocht zijn.
Ik zelf heb de verkoop afdeling gemaild en heb de tickets tegen de Red Sox al binnen gekregen.
-
Overigens, volgens mij is het ook nog zo dat als je het parkeerterrein oprijdt met 4 of meer personen in de auto dat je dan geen $10 parkeerkosten per auto hoeft te betalen.
Misschien een leuke besparing als jullie samen willen / kunnen gaan? Scheelt toch weer en de prijzen voor versnaperingen zijn in de Trop al hoog genoeg ....:roll:
-
bedank michael en patrick,
Wat moet ik toch als ik het forum niet heb, dan is het zo zoeken voor mij.
nel
-
Uit pure nieuwsgierigheid voor de kostprijs, had ik even een ticket opgezocht voor de Tampa Bay Rays tegen Detroit en ik moet zeggen: die prijzen variëren wel heel sterk: van 115 dollar tot 10 dollar (de VIP klasse aan 210$ niet ingerekend).
Wellicht krijg je voor 10$ ergens een plaatsje in een verre hoek waar je niets ziet? Een honkbal match stond alleszins ook al een tijdje op mijn verlanglijstje. Misschien voor een volgende Florida bezoek...
-
Ik zit meestal Lower Box (achter 1e of 3e honk) voor iets van $40 per plaats of Outfield (rechts) voor rond de $15. Voor mij allebei wel acceptabele plaatsen, waar ik het spel voldoende kan volgen en de atmosfeer lekker kan opsnuiven.
Maar ook vanaf het Upper Deck (2e balkon) heb je nog een uitstekend zicht voor slechts een tientje.
Al met al kun je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.
De Rays staan trouwens al jaren (en nog steeds) te boek als één van de goedkoopst te bezoeken teams in de major sports in de VS.
-
Elke keer als ik voor kaartjes kijk in september, kan je kiezen uit verschillende categorien prijzen. Maar een beetje voordelige zijn altijd "uitverkocht", goedkoopste is dan rond de 80 dollar pp.
hebben meer mensen hier problemen mee?
-
Vreemd. Als ik op bijv. 17 september probeer op Outfield Rightfield heb ik meteen "beet" voor $20 plus wat dollars voor reservering en zo.
Heb je wel de juiste link te pakken? Deze is juist: http://tampabay.rays.mlb.com/schedul...=tb&m=9&y=2010
En klik dan in een donkerblauw gekleurde dag (=de thuiswedstrijden) op het groene vlakje met een T erin (van Ticketmaster). Er opent dan een nieuw scherm waarin je kunt kiezen welke klasse je wilt, etc.
Overigens zou het zomaar kunnen dat ze pas net de " single tickets" voor de tweede helft van het seizoen hebben vrijgegegeven. Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar zag net een artikel op de website in die trant: http://tampabay.rays.mlb.com/ticketi...egametix022310
http://img801.imageshack.us/img801/8938/raystix.png
-
Ja ik zie het nu ook. Wat gek, vandeweek kreeg ik alleen hele dure tickets te zien, of de goedkopere waren niet available...
Nog maar een keer kijken dan, dank je wel :)
-
Wat wordt trouwens verstaan onder 'fish tank'? Zit je dan met ze honderden opgepropt te kijken ofzo?
-
-
Wij [sylvia en ik] zijn op zo 13 juni geweest bij de Rays tegen de Marlins. Wat een belevenis. 2 uur vantevoren stadion open en je hebt je tijd nodig om alles te bekijken. Bij de fish tank was het erg druk dus ga daar als eerste heen Tip: koop een memorial cup met cola[gratis refill] en een bucket popcorn[ook refill] en ga het stadion in. Wij zaten 6 rijen achter de Rays dugout dus we konden hun zweetsokken ruiken. Tickets gekocht bij de receptie van het hotel a $ 48.00, lower field box vak 118. Een van de hoogtepunten van de vakantie.
-
Rudy, Wij gaan op 28 augustus naar de Rays en hebben de tickets al binnen. Wat moest je betalen voor de memorial cup? Dat is toch niet rendabel. Als ik 1 zo een cup koop dan kan de gehele familie gratis drinken toch?
-
Hoi Patrick,
Wij betaalden 7 dollar voor deze drinkbeker met gratis refill. de gewone bekers waren 4 en 5 dollar.[klein/groot]. Het is een leuke souvenir en er gaat bijna een liter in||||||||
-
Re: aan de mensen die nu in Orlando zitten: hoe is het weer?
@Hama61, is het daar warm binnen in de koepel? Heb je nog tips wat te doen in het stadion. Wij zijn daar 27 augustus tegen Boston.
-
Wij zijn daar geweest in 2004 en 2006(beide een wedstrijd tegen de Yankees), maar binnen is het een aangename temperatuur, zeker niet zo warm als buiten.
Veel plezier tijdens de wedstrijd(zal wel lukken denk ik).
Sjon
-
In het stadion is het 72 graden F, heerlijk koel. En vooral ook droog, zowel qua neerslag als qua luchtvochtigheid.
-
@ Patrick,
De sfeer ineen stadion is aleen al geweldig om mee te maken de wedstrijd welke wij hebben gezien werd ook nog gewonnen dus de fans van de Rays gingen helemaal uit hun dak ze stonden na deze winst een wedstriijd achter de NYY
Het stadion moet je ongeveer zo zien als bijvoorbeeld Ahoy een grote centrale ingang op de verdiepingen is het horeca gedeelte ook hier wordt het e.e.a aan eten en drinken weggewerkt tijdens de wedstrijd komen ze langs om bijvoorbeeld drinken te kopen je bestelt de consumpties worden doorgegeven door de mensen die naast je zitten met het geld gaat het de omgekeerde volgorde.
-
Ik als Yankee fan kan het natuurlijk niet goedkeuren dat het Rays publiek zich daar tegen de Yankees een beetje aan het vermaken was.
Ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat ze uit hun dak gaan tegen de Boston Red Sox. Wij doen dan (27 augustus) gewoon mee.
Bedankt overigens voor jullie reacties.
-
@ Patrick
Er waren wel heel veel fans van de NYY en begreep dat ze in de buurt ook hun spring training doen. Het is gewoon leuk om als neutrale toeschouwer de reacties van beide "kampen"te observeren.
Een mooi moment was wel toen Rodriguez als een soort pinchhitter op 2/3 van de wedstrijd aan slag kwam om de wedstrijd te kantelen en de mogelijkheid had zijn 600 e homerun te slaan.
Harry
-
Woohoo, net tickets gekocht voor Tampa Bay vs Chicago White Sox op 20 april. Wilde stoelen dicht bij het veld hebben, dus maar via Stubhub geregeld. Wordt mijn eerste MLB wedstrijd, kijk er nu al naar uit :)
-
Gaaf! Alvast veel plezier!!
Welk vak en welke rij zit je?
-
Section 106, row U. Als ik het goed heb begrepen is dat een rij of 10 van het veld verwijderd. Die seating charts waren niet altijd even duidelijk vond ik, het vak was nog wel te vinden maar de rij indeling was lastiger te zien.
-
Da's een mooi plekje. Wel (deels) door het net van de backstop kijken, maar dat vind ik niet zo storend. Je uitzicht kun je hier zien: http://tampabay.rays.mlb.com/tb/tick...ng_pricing.jsp Klik daar het juiste vak aan.
Rijindeling is inderdaad lastig te vinden. Maakt ook niet echt veel uit of je nou een rij verder naar voren of achteren zit. Zelf koop ik voor wedstrijden tegen andere tegenstanders dan de Yankees of Red Sox (die zijn soms echt uitverkocht) liefst vroeg op de speeldag of een dag eerder gewoon aan de kassa van het stadion. Dan kan ik nl. precies aangeven waar ik wil zitten: vak, rij en positie in de rij. Ik kies dan liefst voor iets achter 1e of 3e honk, lower box (vak 117-122), hoge rij (tegen de traverse aan, vind ik prettiger) en dan plaastsen aan het gangpad / isle (kan ik er makkelijk uit om wat rond te banjeren, eten/drinken te halen, ballen te vangen). Of juist helemaal achteraan in het outfield.
Ach, als je maar lol hebt. En dat gaat vast wel lukken. Toch?!?
-
Wij gaan in St. Petersburg naar de Tampa Bay Rays vs. Seattle Mariners op 20 augustus
en zitten in: Section 121, Row H, Seats 8 - 7
Voor ons is het pas de 2de keer dat we naar een live honkbal wedsrijd gaan.
in 2008 zijn we in Atlanta wel bij de wedstrijd Atlanta Braves vs. philadelphia phillies geweest daar hebben we veel lol aan aan gehad.
Gr. Dennis
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
...
Ach, als je maar lol hebt. En dat gaat vast wel lukken. Toch?!?
Ja, dat gaat uiteraard wel lukken. Helaas waren "mijn" New York Yankees niet in Tampa in de periode dat ik ga, maar het gaat toch om de sfeer in het stadion. Toch leuk om een keer MLB in het echt te zien ipv op TV.
Via Stubhub heb ik ook een gangpad stoel kunnen regelen, vind het inderdaad wel prettig om makkelijk uit m'n stoel te kunnen en de mogelijkheid te hebben om rond te lopen. Ook al is het geen topwedstrijd, toch heb ik het graag al geregeld voordat ik naar Florida ga :)
-
Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties
Vond het een leuke ervaring om een wedstrijd mee te maken in Tropicana Field, wat een enorm stadion! Aardige wedstrijd gezien tussen de White Sox en de Rays, met een mooie overwinning voor de Rays. Redelijk wat actie, hielp mijn vriendin er ook doorheen (eerste keer dat zij uberhaupt honkbal zag).
Sfeer in het stadion was erg bijzonder, fans van beide clubs door elkaar heen, maar een gezellige sfeer. Zoals een van de Amerikanen daar zei: we zijn hier om lekker te kletsen en bier te drinken met vrienden, de wedstrijd is bijzaak :D
-
We hebben Family Fun tickets gekocht voor de wedstrijd van 3 juli: Tampa Bay Rays vs. St. Louis Cardinals. Lijkt ons heel leuk om een keer mee te maken!
-
Tickets in the pocket voor Tampa Bay Rays vs. New York Yankees:)
-
-
21 juli. Ik heb maar voor de laatste wedstrijd gekozen. Ik zag dat ze 1 en 2 in de ranglijst staan... Alsof ik er verstand van heb, haha. Moet eerst de spelregels vantevoren nog eens lezen. Maar het lijkt ons wel supercool om een keer zo'n wedstrijd mee te maken.