Ook Disney-huwelijk voor homo's
Bron
Ook Disney-huwelijk voor homo's
Uitgegeven: 7 april 2007 15:16
Laatst gewijzigd: 7 april 2007 15:16
AMSTERDAM - Het Disney-sprookjeshuwelijk wordt ook toegankelijk voor homoseksuele stellen. De Walt Disney Company maakte vrijdag bekend dat het zijn Fairy Tale Wedding-programma heeft opengesteld voor homo's en lesbiennes.
Tot op heden was een huwelijk in de themaparken en op de cruiseschepen van Disney alleen weggelegd voor stellen die eerder in ondertrouw waren gegaan, en een officieel homohuwelijk is in de meeste Amerikaanse staten niet mogelijk. Maar voortaan zijn er ook speciale ceremonies waarbij homo's en lesbo's elkaar eeuwige trouw beloven.
Welkom
Het bedrijf besloot hiertoe nadat het een verzoek had gekregen van een homostel dat graag een sprookjesceremonie wilde. Een woordvoerder verklaarde dat de verandering in lijn is met het beleid van Disney om iedere gast het gevoel te geven welkom te zijn.
Een Disney-huwelijk kost tussen de zesduizend en 34 duizend euro. Bij de duurdere varianten is het mogelijk om het jawoord te geven voor het kasteel van Assepoester of een andere beroemde attractie.
(c) Novum
------------------------------
Toch wel tof van Disney om aan dit verzoek te voldoen. =D>=D>
Re: Trouwen in Vero Beach
Je moet een trouwbewijs halen, hiervoor moet je allebij verschijnen bij een clerks office.
Je moet je beide legetimeren en het kost volgens mij rond de $100.00
Dit bewijs is 60 dagen geldig.
Nu zal je een public notary moeten huren om jullie aan het huwelijk te verbinden.
Locaties kun je zelf uitzoeken, je kunt overal in het huwelijk treden.
Public Notaries rekenen ook zo'n beetje vanaf $100.00
David's Bridal heeft trouwjurken voor ieders budget.
De meeste mannen huren een toxido.
Het enigste verschil met NL is denk ik dat de bruid hier een gardner om haar bovenbeen heeft, de man haalt die van onder haar jurk en gooit deze in zijn vrienden groep, de gene die hem vangt doet hem om het bovenbeen van degene die het bruidsboeket heeft gevangen. (traditie)
Re: Goed restaurant of gezellige plaatsje
Allereerst: Leuk en romantisch plan!
Even goed zoeken levert je voor Wishes deze link op.
Illuminations in Epcot kun je ook vanaf een boot bekijken, klik hier.
Succes! :)
Wat een romantisch idee: daar ga je vast heeel veel punten mee scoren!
Je kunt ook een jacht huren geloof ik...bij het Grand Floridian. Maar ik wil niet weten hoe duur dat is ($$$$$$$)!
Misschien eten bij Victoria en Alberts in het Grand Floridian. Is een chique restaurant waar je ook netjes naartoe moet gaan. En dan krijgen de dames ook een roos. Je kunt daar ook de chef's table boeken, dan zit je in een aparte ruimte en dan verrast de chef je.
Of je gaat eten met Disney-figuren in het Kasteel of Chef Mickey's in het Contemporary Resort.
ALs je besluit ergens te gaan eten hen haar dan te vragen, kun je ook bellen met Disney om te vragen of ze iets speciaals willen doen voor je. Meestal als je het van tevoren aangeeft, dan willen ze je nog wel eens verrassen.
Wat ook nog wel leuk is: zoek eens op Youtube op "wedding proposal DisneyWorld" of iets dergelijks. Ik kan mij een filmpje herinneren van een jongen die zijn vriendin ten huwelijk vroeg, dat was ook heel erg leuk.
Succes met de planning!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Hannah Disneyfreak
Misschien eten bij Victoria en Alberts in het Grand Floridian. Is een chique restaurant waar je ook netjes naartoe moet gaan. En dan krijgen de dames ook een roos. Je kunt daar ook de chef's table boeken, dan zit je in een aparte ruimte en dan verrast de chef je.
Dit spreekt me wel aan! Maar wat is netjes? En hoe moet ik disney verwittigen nu al via telefoon of mail? Zoja welk email of nummer? Want vind er zoveel!
En het restaurent zou het voldoende zijn deze te bestellen als ik er juist ben in Orlando en eens bellen om dan de 12de dag van ons bezoek het te doen? Of is vroeger echt wel nodig?
Disney restaurants kun je niet vroeg genoeg boeken!
Zie hier meer info over het boeken van een restaurant: http://allears.net/din/dining.htm
Citaat:
DO I NEED ADVANCE RESERVATIONS?
At one time you only needed reservations for busy/ peak seasons, that is no longer true. With the Disney Dining Plan, it has become very difficult to get walk up or even same day reservations at the majority of the restaurants (especially in the theme parks).
For table service restaurants, Walt Disney World offers Advance Reservations. You are told to check in at the restaurant's podium at least 5-10 minutes prior to your seating time, and will receive the next available table for your party size. To find out more about Advance Reservations, read the FAQ. Make your Advance Reservations for Disney restaurants by calling 407-WDW-DINE (939-3463) 90 days in advance. Disney's Central Reservation Office, or CRO (407-W-DISNEY), can also make your Advance Reservations, as can Lobby Concierge at your Disney hotel. Phone lines open at 7 a.m. Eastern time. (Swan and Dolphin Restaurant reservations can also be made through WDW's Dining number at 407-WDW-DINE.)
Kijk wel van te voren of het eten en de prijs je een beetje aanstaat voor je reserveert. Victoria en Alberts heeft een Fixed Price menu van $125 pp. Zie hier: http://allears.net/menu/menu_va.htm
je ZOU natuurlijk zelf ook ff kunnen googlen: deze link kwam nl meteen tevoorschijn bij googlen op Victoria en Alberts Grand Floridian)
http://disneyworld.disney.go.com/res...a-and-alberts/
Hier staan zowel de kledingkeuze als ook het telefoonnummer én wanneer je het moet gaan bespreken.....
Succes met de voorbereidingen............... romantisch idee hoor!!
Het staat me wel aan!
Maar om in zo een kostuum te gaan zitten :p.
Als iemand anders nog toffe plaatsen heeft ofzo waar ik haar al gewoon ten huwelijk kan vragen...
Shoot!
Dus ik zal dan wel eens bellen een dezer om een restaurent vast te leggen.
Maar hoe bel je naar zo een disneypark?
bv 407-WDW-DINE
Hoe doe je dat vanuit Belgie?
Maar als je dus nog steeds toffen plaatsjes weet of restaurent!
Let me know!
Is dit niets?
California grill in contemporary resort?
Kan ik dan ook een fotograaf inhuren van disneyzelf die dan op een bepaald uur langskomt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
breaker9240
Maar hoe bel je naar zo een disneypark?
bv 407-WDW-DINE
Hoe doe je dat vanuit Belgie?
Vanuit Belgïë weet ik niet, maar dat zal niet veel verschillen met vanuit Nederland.
Hier gaat het als volgt; eerst het internationale toegangsnummer 00, dan de landcode voor de USA 1, en dan het WDW nummer 407-939-3463, dus 0014079393463
Of int. nummer en landcode bij jullie anders zijn weet ik niet, maar dat zou je kunnen opzoeken.
Goed
Zit met een tweetal gedachten momenteel mede dankzij disneyworld zelf!
1) Gaan eten te Coral reef (epcot) aan het glas van het aquarium en vervolgens komt er een duiker of mickey met een bord met de vraag te trouwen met me :).
2) California grill dat restaurent in contompary resort.
Met tijdens het vuurwerk dat men komt opdienen met op het bord de ring + in chocolade geschreven will you marry me :).
Mooi toch.
Nu nog de vraag wat te doen :p.
Verder zal ik ook fotograven laten komen!
Je kunt ook aan het strandje, de Seven Seas Lagoon, aan de achterkant van het restaurant/hotel Polynesian of Disney's Grand Floridian Resort & Spa (zij hebben ook een wedding paviloin) gaan "wandelen" . Met het kasteel op de achtergrond toch erg romantisch in het schemer........
Op de trappen van het Kasteel zoals een prins op het witte paard??.......
Tijdens een romantisch dinner in "Parijs/frankrijk", binnen EPCOT......(of één van de andere steden/landen......
Mijn man dacht nog tijdens een dinnershow...misschien valt daar wat te regelen
Helicoptervlucht?.......
denk nog even verder..........
Goh ja,
Dat in een park doen ben ik niet voor, vind zelf en zij zal het op een restaurent veel gezelliger vinden denk ik :).
Helicoptervlucht ook niet denk ik.
Dinnershow same...
Alle ja :)
Helicoptervlucht zal niet meevallen, want WDW is een no-fly zone.