De H2O is nou echt onze favoriet in wet'n wild!;-)
Je hoort het liedje let's go inferno!!
Geweldig!
Afdrukvoorbeeld
De H2O is nou echt onze favoriet in wet'n wild!;-)
Je hoort het liedje let's go inferno!!
Geweldig!
wij vonden de crush n gusher eigenlijk wat tegenvallen, niet echt een lange glijbaan en eigenlijk een 'bumpy ride'.
Hoi allemaal,
Over een paar weken gaan man, zoonlief en ik eindelijk (weer) naar Florida. We willen heel graag naar een waterpark in de buurt van Orlando, maar onze zoon is pas 8 maanden.
Weten jullie of en bij welk waterpark betrouwbare kinderopvang is? Ik weet nog niet of we hem daadwerkelijk bij vreemden achter durven laten, maar dat zien we dan wel weer.
Bedankt!
Maaike
Volgens mij is er geen Daycare in het park. Zie ook hier: http://www.allears.net/pl/infant.htm
Nee, dat is er niet. Wat is er wel?
- Enkele resorts bieden opvang voor kids vanaf 4 jaar, de Kids Clubs.
- Er zijn enkele goede babysitter-bedrijven die betrouwbare babysitters kunnen leveren. Die kunnen dan op je hotelkamer oppassen op je kids. In de Disney-resorts gewoon even vragen bij de receptie.
Bedankt voor de info! Ik denk dat we ons met z'n 3-en tot de zee beperken...
Hoi Maaike,
Je kunt misschien ook je zoontje meenemen. Zorg dan dat je er op tijd bent en een lekker plekje in de schaduw hebt. De waterparken hebben meestal ook wel een badje waar je lekker met je zoontje in kunt. Zelf kun je dan om en om ergens in.
groetjes,
hester
Ik zou mezelf erg ongemakkelijk voelen als ik mijn kind bij een vreemde achter zou laten om zelf even fun te hebben. Dan maar om en om en even minder lol omdat je het niet samen kunt doen maar dat hoort erbij als je kids hebt. Wij doen de dingen altijd om en om en als de kleine oud genoeg is om in dingen mee te gaan dan met z'n drietjes.
Overigens gaat mijn dochter van nu drie in meer dingen dan moeders hihihihihi.
Er zit in de omgeving van Orlando een heel mooi zwembad in (volgens mij Romeinse stijl)
Weet iemand hoe het heet en het adres?
Heb al de zoekfunctie gebruikt...kan het niet vinden...
thanx
meisje
Weet je zeker dat het in Orlando is, en niet in Miami, in Coral Gables, Venetian Pool? http://www.venetianpool.com/Gallery/Gallery.html
Daar dacht ik ook al gelijk aan. In Orlando heb ik er nog nooit van gehoord..
Klopt!!
jullie hebben helemaal gelijk. Heb de link aangeklikt en dat is het zwembad dat ik bedoel...
Helaas wordt het dan wel iets verder rijden als we daar een dagje willen zwemmen.;)
Thanx
meisje
In ons programma willen we 1 dag naar een "waterpretpark"
Welk waterpark is het leukst om nar toe te gaan met 3 volwassenen, een dochter van 18 en 2 zoons van 16 en 13 die erg houden van: hoe spectaculairder hoe beter?
groet,
Karin
Dan zou ik het nieuwe waterpark nemen van Seaworld Aquatica. niet dat de andere slechter zijn of zo. Maar het ziet er gewoon er mooi uit en spectaculair zeker.
Je kunt hiervoor een combinatieticket kopen met Sea World. Dan kun je deze twee parken, vanaf de eerste bezoekdag, 7 dagen onbeperkt bezoeken.
Dit kun je ook terugvinden in een topic over Sea World.
Groetjes,
Corrine
Vond zelf een dagje Typhoon Lagoon erg geslaagd
http://disneyworld.disney.go.com/wdw...ingPage&bhcp=1
Maar de volgende Florida trip ga ik zeker eens naar aquatica!
Voor de spectaculaire attracties moet je echt in Typhoon Lagoon of Blizzard beach zijn. Vooral het golfslagbad in TL! Wij zijn vorige week 3 keer in Aquatica geweest, erg leuk, zeer tevreden maar de attracties zijn relatief tam. Deze week deden we BB en volgende week naar TL. De sfeer in de Disney baden is onvergelijkbaar, het duurt jaren voor de begroeiing in Aquatica zich heeft ontwikkeld.
Voor sfeer en spektakel moet je bij Disney zijn!
Weet iemand of er in Florida ergens een leuk, betaalbaar en een beetje spectaculair zwembad is, wat niet bij disney en universal hoort (en daardoor wat meer betaalbaar is)
AQUATICA...
Schuin tegenover Seaworld.
http://aquaticabyseaworld.com/Site/f...e/Default.aspx
In dit topic kun je meer vinden over Aquatica:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3007
Het is alleen wel een waterpark ;-)
Ergens in Florida is nogal vaag, een beetje spectaculair is lastig zoeken en wat meer betaalbaar is ook zo'n ondefinieerbaar begrip....:?::?:
Wat zoek je nu precies, waar zoek je het en wat wil je er voor betalen als de gangbare prijs ( rond de 40 dollar voor een dagticket) voor een kaartje bij Disney, Seaworld of Wet&Wild je te hoog is. Er is hier altijd wel iemand die kan/wil helpen, maar maak het dan ook echt mogelijk. Zoals de vraag nu gesteld is, doet hij me een beetje denken aan de vraag Wanneer heb ik de meeste kans op natuurijs in Florida?;)
Hier nog een paar opties. Maar waarom naar Florida gaan en dan een ander waterpark zoeken? Ik kan geen reden verzinnen.
Ook erg leuk is Buccaneer Bay @ Weeki Wachee Springs. Dat ligt bij Tampa in de buurt. Voor $13.95/10.95 + tax kun je dit leuke park in, de zeemeerminnenshow zien, dierenshows bezoeken en ook nog gebruik maken van het zwembad, dat het water betrekt uit de natuurlijke bron.
Citaat:
Florida's only spring-fed waterpark. Enjoy our white sandy beaches, thrilling flume rides, kiddie pool area, lazy river tube ride and beach volleyball.
Ziet er erg leuk uit. I think we've got a Winner!
http://weekiwachee.com/photo/albums/...4-06%20007.jpg
http://weekiwachee.com/photo/albums/...1-04%20008.jpg
http://weekiwachee.com/photo/albums/...5-05%20022.jpg
Ziet er erg leuk uit, goeie tip, gaat in het archief. Perfect voor mei- vakantie en later.
Mother Nature zal hier denk ik zelf het zware werk moeten doen voor wat betreft de pool heating, cool......:sun:
Buiten het seizoen toch nog kans op natuurijs? ](*,)](*,)
Het leuke van dit park vind ik dat je naast de genoemde shows ook nog een boottochtje kunt maken over het riviertje. Dit riviertje is in de winter een schuilplaats voor vele manatees, als de zee wat kouder is. Maar ook in de zomer tref je er altijd wel een paar van deze mooie beesten aan.
Je kunt trouwens ook de rivier af-kanoën. Kano's en kayaks kun je op het parkeerterrein tegenover de ingang huren (beperkt aantal, dus kom vroeg als je zeker wilt zijn van een kano).
En dan ook nog een duik in het "zwembad".
Verwacht hier echter geen superdeluxe zoals in Disneywaterparken en zo. Het park is net van het faillissement behoedt en door de staat Florida overgenomen, die het nu ook runt.
Op de website kun je ook de dagen vinden dat er ex-meerminnen-reünie is. Dan kun je een dubbele zeemeerminnenshow zien: eentje met de huidige "cast" en eentje met dames tot aan de 80 jaar oud! Is wel grappig. En trots dat de dames na de show zijn!!
Het park ligt wel een behoorlijk stukje uit de richting vanuit Orlando / Kissimmee gezien. Je bent dan toch zo'n twee uur aan het rijden. Vanuit Clearwater / St. Petersburg is het ook nog wel een uurtje rijden. Wat je qua entreeprijs bespaart t.o.v. de "grote" waterparken ben je dus alweer voor een deel aan de dure :-# benzine kwijt.
Is er iemand die weet hoe het met de leeftijdsregels in de (water)pretparken in Florida zit?
Ik ben een aantal keer voor mijn werk oppad in Florida, en de kinderen willen op zo,n dag graag alleen naar een (water)pretpark.
Ze zijn 18, 16 en 13.
Maar omdat in de USA veel 21 jaar als norm wordt genomen vroeg ik me af hoe dat zit in de pretparken?
ik heb genoeg informatie, bedankt alle meedenkers.
inderdaag zocht ik zoiets als de"venetian pool" of dat zwembad met die zeemeerminnen.
alsik er een bezoek heb gebracht laat ik via dit forum mijn ervaringen weten.
groet,Karin
Onze reis in het westen zit er bijna op, overmorgen vliegen naar Orlando. Nu willen we in dit weekje Orlando iig naar een waterpark, we zijn al 2x in Wet 'n Wild geweest, dus dat hoeft niet meer. Wat zouden jullie adviseren: Aquatica of een van de Disney waterparken?
Hai Carin,
Ik ben nog niet in Aquatica geweest maar ik kan je de Disneywaterparken zeer aanbevelen. Vooral Typhoon lagoon is mijn favoriet, een heerlijk relaxt sfeertje daar en de lazy river en het golfslagbad zijn super!
Succes met kiezen en een goede reis naar Florida en véél plezier daar! http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif
Ik vind beide Disneyparken leuker dan Aquatica. Ze stralen wat meer sfeer uit.
Mijn persoonlijke favoriet is ook Typhoon Lagoon.
Als je echt de keuze moet maken voor máár één waterpark #-o Dan zou ik kiezen voor Typhoon Lagoon. Mooi park, mooie attracties, fantastische golven van meters hoog en daarbij een mooie omgeving. Met veel zonmogelijkheen, maar ook best veel schaduwplekjes. Er heerst echt zo'n surfers-sfeertje, vind ik.
Blizzard Beach vind ik persoonlijk net iets minder. Maar no steeds erg goed. Disney is nou eenmaal erg goed in het "themen" van parken.
Aquatica ga ik dit jaar ook doen. "Ook" betekent dat ik niet hoef te kiezen, ik heb drie weken om lekker rustig aan te doen. Ik heb een jaarkaart SeaWorld en Busch Gardens genomen, en toen Aquatica er ook maar bijgenomen. Maar wat ik tot nu toe gezien heb ... beetje kaal nog. Lijkt nog een beetje op het kale Wet 'n Wild. Gewoon nog een paar jaartjes de tijd geven om volwassen te groeien, en dan echt gaan genieten.
Aquatica moet je op z'n minst een keer proberen, vind ik. (Vrijwel) Alles wat er over geschreven wordt is waar. 't Is nog en beetje kaal, je moet slippertjes aan anders verbrandt je je voeten. Maar het is er fris en nieuw, de glijbananen zijn wat minder spectaculair dan in Disneybadende wildwaterbaan is geinig, zoiets is er in de Disneybaden dan weer niet.
Wij waren er in maart, toen was van drukte geen sprake, je leest wel regelmatig dat het erg druk kan zijn. Geldt uiteindelijk voor Disney ook als de overloopparkeerplaatsen gebruikt worden...
'k zou het gewoon een keer doen, dan kan je in ieder geval meepraten! Veel plezier.
Als je wilt mee praten over iets nieuws, ga dan naar aquatica.
Hier zul je zeker en hele leuke dag hebben
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar typhoon lagoon.
Mijn dochterje haar keuze is aquatica........
ga je voor de eerste keer naar 1 vd genoemde parken zou ik voor typhoon lagoon kiezen, het toch iets meer magie....
Pascal
Wij waren er een week of 4 terug. Hou er rekening mee dat het park regelmatig rond 11.00 vol is en dan dicht gaat tot een uur of 4.
Het was heel druk begin juli en er waren dus zeer lange rijen bij bijna alle attracties.
Gr Didier
Tis Typhoon Lagoon geworden. We zijn er gisteren van 10.00 -20.00 geweest. Geweldig park, erg mooi aangelegd. De attracties zijn, naar ons idee, iets minder lang, hoog en spectaculair als Wet 'n Wild. Maar voor ons goed genoeg en Wet 'n Wild valt in het niets bij dit Park.
Nb we hadden trouwens kaartjes voor $69 in totaal ( 3Adults + 1 Child)maar daar hebben we wel wat voor moeten doen.........
een paar uur naar een Sheraton Timesharing verhaal moeten luisteren.
Wat een toneelstuk zeg, die mensen moeten kramp in hun kaken en oogspieren hebben van het neplachen en aardig doen. Maar wij zijn trouwens ook erg goed in toneelspelen, we wisten natuurlijk allang al dat we hier niet in zouden trappen[-X:D. Het was wel eens grappig om dit mee te maken.
Aquatica zou ik aanbevelen voor Blizzard Beach dat ik een tegenvaller vond, helaas geen tijd meer gehad voor Typhoon Lagoon, ondanks dat we daar kaartjes voor hadden, maar ja het weer zat niet echt mee (Tropical Storm Faye).
Zo zie je maar weer, iedereen beleeft het weer anders. Wij vonden Aquatica tegenvallen.
Met stip op één: Typhoon Lagoon
Een goede tweede: Blizzard Beach
Troostprijs voor: Aquatica
We hebben zoonlief inderdaad niet bij een oppas of kinderopvang durven achterlaten - ook niet via een hotel of gerenomeerd bureau. De waterparken hebben we maar even overgeslagen. Over 4 maanden gaan we weer een maand naar Florida... maar weer geen oppas hoor. Met die nieuwe baby erbij... :)
Groetjes en bedankt!
Hi!
Wij gaan eind mei 10 dagen naar Disney. Nu hebben wij 2 kinderen (bijna 3 en bijna 5), zijn de waterparken leuk voor die leeftijd??
Wij twijfelen nl. over het aan te schaffen ticket; hopper/base of waterparcs als extra optie.:-k
Gr,
Wendy
Wij zelf zijn naar aquatica geweest, vond het erg leuk ook voor de kinderen.(geen disney park)
Houd er wel rekening mee dat je niet de hele dag in het park door brengt( wij in ieder geval niet) dit vooral omdat de zon erg fel is en de kinderen snel verbranden ondanks insmeren gaat het toch ongemerkt snel.
Wij zijn alleen in beide Disney waterparken geweest. In Blizzard Beach hebben ze een heel leuk kindergedeelte. Maar ik denk dat kinderen zich prima vermaken in beide parken. Aleen moet je als ouder altijd in de buurt blijven omdat het erg druk is overal.