@Ekkie: Je kan voor die 10$ ook kiezen voor 120 uur access op een periode van 30 dagen bij budgetdialup. Dan kan je toch wat uitgebreider surfen tijdens die paar weken dat je er zit.
Afdrukvoorbeeld
@Ekkie: Je kan voor die 10$ ook kiezen voor 120 uur access op een periode van 30 dagen bij budgetdialup. Dan kan je toch wat uitgebreider surfen tijdens die paar weken dat je er zit.
goedendag,
Wij gaan naar dit hotel
http://www.ichotelsgroup.com/h/d/6c/570/en/hd/DISWG
Ik zag staan dat ze daar draadloos internet hebben.
Weten jullie of daar voor betaald moet worden, of dat dit erbij inbegrepen is?
Gr Tonnie
Betalen voor internet in hotels is iets van de vorige eeuw toch? :)
Meestal is dat gratis, zeker bij hotels als Holiday Inn.. Er staat ook een email-adres op die site, vraag het ze gewoon even...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willie
Ik heb het gevraagd.. Ik krijg als antwoord dat ik gewoon kan inloggen. Ik ga er dus vanuit dat er niet betaald moet worden..hij begint niet over kosten.
Tip voor villahuurders:
check of de wijk een clubhouse heeft. Die is vaak centraal gelegen, of aan het begin van de wijk. Ik sprong een gat in de lucht van :D :D
toen bleek dat het clubhouse gratis internet (vaste lijn via 2 pc's, en wifi) ter beschikking stelt aan de huurders. Deze post komt dan ook van het clubhouse in de wijk Highgrove, aan de overkant van route 27 helemaal aan het westelijke eind van de 192.
Ik heb een oude laptop bij me, met windows 1.achterlijk en daarmee verbinding krijgen is een crime. De snelle vaste lijnen hier zijn dan ook een uitkomst.
Zo'n clubhouse is trouwens helemaal een aanrader als je anderen wilt ontmoeten. Je maakt al gauw een praatje, en de tips zijn niet van de lucht (licht bewolkt op dit moment).
Dank!!! Dat weten we óók weer...
Inmiddels kwam ik erachter dat m'n huidige verhuurder, IPG, ook een internet cafe runt in hun vestiging aan het eind van de 192. Kost wel $5 per uur. De toegang is overigens niet beperkt tot huurders van IPG. Hun kantoor is herkenbaar aan het geheel blauwe dak, en ligt recht tegenover de Publix aan de 192.
Nog een internet mogelijkheid is er in de library naast de Publix. Er zijn daar wel wachttijden, maar internetten is daar wel gratis.
Helemaal op luxe internetten kon ook via een gratis toegangspas (voor IPG huurders) voor Bahama Bay Resort, iets verder zuidelijk aan route 27, tegenover Regency Park resort. Maar daar hoorde helaas de luxe prijs van $10 per uur bij. Gek genoeg is het gebruik van hun wifi hotspot via je eigen laptop weer gratis.
Dat is al een paar jaar zo. Twee jaar geleden hebben wij ook via AE een huis gehuurd dat door IPG wordt beheerd. Bij het inchecken in het gebouw met het blauwe dak (staat daar echt in de middle-of-nowhere) zag ik toen links van de balie de internetcorner. Was vaak wel erg druk daar, met wachttijden tot een uur of meer. Prijs was toen nog $5 voor een half uur.
De drukte bij IPG kan dus behoorlijk varieren. De paar keer dat ik bij de balie moest zijn zag ik niemand in de internetruimte.
Ik zit er overigens aan te denken om alle internetlocaties en internetmogelijkheden bij te gaan houden op een kaart of zo. Ik denk dat er best wel animo voor zal zijn. De info die nu op het forum staat is nogal versnipperd. Misschien is het zelfs wel een sticky waard, maar zoiets laat ik uiteraard aan de moderators over.
Misschien dat toen de drukte erg groot was omdat er nog vrij weiniig andere plaatsen waren waar je kon internetten. Tegenwoordig kan dat op veel meer plaatsen en hebben meer mensen zelf en laptop en gebruiken het wifi dat op vele plaatsen wordt aangeboden.
Dat zou heel goed kunnen. Internet dringt nu echt door op alle fronten. Ik zou bijna zeggen: eindelijk!
Hoi allemaal ,
IPG heeft toch wel een aardige eye-catcher voor de deur staan !
( Of 'ie er nu nog staat weet ik niet , want deze foto is van juni 2005 )
Groetjes ,
Pieter & Petra
Pfff... we zijn echt aan vakantie toe, dus hier bij dan alsnog de foto :Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PENPE
http://img234.imageshack.us/img234/8849/ipglimo0td.jpg
Ik moet je teleurstellen: de afgelopen 2 weken stond die slee er in ieder geval niet. Alleen de mijne soms :wink:
Hoe zit dat dan in het Port Orleans Riverside resort?
Zijn daar wel kosten voor internet?
Ik ga eind augustus naar florida maar ik heb alvast dit internet abonnement genomen $10 dollar en mocht dat te weinig zijn (denk het niet)ben aan een weblog begonnen om fam. vrienden mijn reis te laten zien en ga ik proberen iedere avond als we in een hotel zijn iets er op te zetten.Wel handig als je dus internet hebt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anthony
Dennis
Omdat ik een beetje opzie tegen het sjouwen met een laptop, overweeg ik een PDA mee te nemen, om draadloos te kunnen internetten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Dit werkt prima. Het scherm is alleen wat kleiner.
Ik weet niet wat je er allemaal op wilt internetten maar echt intensief tikken lukt er niet op..
Is de vraag trouwens of we ervaring hebben met een PDA met draadloos internet of met draadloos internet in de USA op zich?
Sorry, ff voor de duidelijkheid: ik bedoel draadloos internetten op de pda, en dan natuurlijk in de USA.Citaat:
Is de vraag trouwens of we ervaring hebben met een PDA met draadloos internet of met draadloos internet in de USA op zich?
Tis nl zo dat m'n abonnement voor m'n mobiel al lang verlopen is, dus ik zou een nieuwe kunnen aanschaffen en overweeg event. zo'n smartphone/pda te nemen.
Zoiets bijvoorbeeld: http://www.mio-tech.be/products/GPS_...a701/a701.html
Heb je er ook een GPS bij, ben je helemaal klaar :)
Ik heb al jaren de mda's van T-Mobile,
Hier ben ik uiterst tevreden over.
Bellen,internetten,tomtommetje erop.
En je bent klaar voor de hele vakantie.
Let wel op als je er 1 koopt dat hij wifi heeft.
Op plekken waar ze dit ondersteunen, kun je gratis op internet.
Die plekken zul je genoeg vinden, alleen moet je wat geluk hebben dat ze niet beveiligd zijn.
Ik heb mijn MDA in ieder geval kunnen gebruiken.
Nou moet er meteen bij zeggen, dat deze manier van surfen erg traag en vermoeiend is.
Voor basis info ok, maar als je grafische bestanden moet downloaden :cry: :cry:
Moet ik kiezen, neem ik mijn labtop ook mee.
Deze kun je ook nog in het vliegtuig gebruiken, om eventueel een film te kijken.
Overigens ik heb de Vario van T-Mobile en mijn vrouw heeft de voorganger.
En ook zij vind dit een super toestel, maar voor internet nemen wij de computer.
groet,
Pascal
Ik heb het al een aantal jaar (iPAQ 5450), maar gebruik het draadloos internetten niet echt. Veel meer geavanceerde websites werken slecht en het is toch behelpen op zo'n klein scherm. De modernere iPAQ/Smartphones (zoals de 6515 en 6915) hebben ook slechts een 240x240 schermpje, dat zelfs voor navigeren te beperkt is, laat staan internetten.
Ik kreeg laatst deze link doorgestuurd: http://www.tvunetworks.com/downloads/index.htm
Je kan er een programmatje downloaden waarmee je vervolgens (gratis) een heleboel televisiekanalen via je computer kan bekijken. Veel grote Amerikaanse zenders (o.a. ABC, CBS, NBC, ESPN, ESPN2, Fox) zijn vertegenwoordigd. En speciaal voor Michael66: ook het MLB channel!!
Hmmmm .... zag er veelbelovend uit, maar signaal komt erg slecht door. Jammer.
Zijn er veel Internetcafe's in Miami, zodat je toch nog een beetje contact kan houden met het thuisfront??
Alvast bedankt!!
Heb er wel een aantal gezien. Het is voor veel mensen een goedkope bron van inkomsten om op 1 ADSL aansluiting een aantal PC's aan te sluiten. Het loont wel om een beetje te vergelijken.
In de meeste hotels in Miami heb je ook bij de front desk wel een PC staan die je voor een uur mag gebruiken tegen betaling.
Als je zelf een laptop meeneemt kun je altijd wel ergens een gratis verbinding vinden, ga dan een naar de McDonalds die hebben meestal wel gratis Wifi.
Voor een volledige lijst kijk hier eens;
http://www.wififreespot.com/
waarom ga je gewoon niet naar een bieb, daar mag je gratis internetten. Hebben wij tijdens onze vakantie in Californië, Utah en Nevada ook gedaan. Gewoon vragen bij de balie en dan mag het. 1 keer hebben we moeten betalen, ik geloof dat het iets van usd 2 was per half uur. Peanuts toch?
Dat klopt in bijna iedere bieb in de USA kun je gratis internet gebruiken, alleen vind ik het niet makkelijk want dan moet je toch erna toe en hopen dat een computer vrij is.
Vind ik mijn eigen laptop toch makkelijker, en je kunt altijd in een hotel lobby gaan zitten waar meestal wel Gratis WIFI is.
Heb een laptop kunnen bemachtigen met internet, dus hoop dat we daar lekker kunnen MSN'en :p
Even een vraagje.
Ik wilde zelf ook graag mijn laptop meenemen om daar te kunnen internetten. Maar ik heb begrepen dat je het niet in je handbagage mag meenemen, alleen in je koffer. En je koffers mogen weer niet op slot ivm controle. Ik ben dan best wel bang dat dit gestolen zal worden. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Naar Engeland mag een laptop gewoon mee in de handbagage.
Tijdens de controle moet je hem wel uit de tas halen.
Ik weet niet hoe dit naar Amerika is. Ben wel beniewd want ik wil er zelf ook eentje meenemen.
Laptop valt onder het ene "personal item" dat je naast een ander stuk bagage mag meenemen. Als je die meeneemt, dan dus geen handtas of zo meer.
Voor diefstal moet je veel beter opletten in je accommodatie. Het is absoluut aan te bevelen om een goed laptopkettingslot aan te schaffen en de laptop daarmee goed vast te leggen aan verwarming of kluisje. Of - als'ie daarin past - in het kluisje op te bergen.
Zal wel goed gaan. Maar nu zag ik op de site van US Airways bij de update omtrent handbagage het volgende staan:Bron. Is hier nou het personal item als extra handbagage vervallen, of mocht je voorheen vanuit deze plaatsen 2 stuks plus personal item meenemen? Wel handig om te weten als je via CDG (Delta) of Londen (BA) vliegt.Citaat:
Carry-on Travel Policies
Traveling from the UK and Paris (CDG)
Passengers traveling on flights out of the UK and Paris will only be permitted one piece of carry-on baggage.
Iemand?
In principe mag je een laptop in je handbagage meenemen (moet er wel steeds uit bij iedere controle) + een personel item. Dat laatste is dus geen stuks handbagage, maar bv. een boek, camera of dameshandtasje.
Eric
Zelf heb ik de laptop nog altijd meegenomen en gewoon in de koffer gedaan. Koffer ook nog altijd afgesloten gehad. EN tot vandaag daarmee nog nooit problemen mee gehad.
1 keer heb ik de koffer op de terug weg moeten open maken voor de security die er toen met speciale doekje overheen gegaan is. en toen de koffer voor mij weer dicht deed en afsloot.
Dus je laptop meenemen moet echt geen probleem zijn.
Ik heb geen zin om dat ding te moeten meeslepen in mijn handbagage, laat die maar lekker in de koffer meegaan, lekker makkelijk. staan genoeg computers op airports die je wel effen kunt gebruiken.
Die van mij gaat in ieder geval weer mee dit jaar. kan ik echt niet zonder!
hoi
wij gaan as maandag naar WDW.. nu twijfelen we nog een beetje of we onze laptop wel of niet mee gaan nemen. kan iemand mij vertellen hoe makkelijk je in de disney hotels of net daar buiten gebruik kunt maken van internet.. wij gaan naar het allstars-movie hotel
thanx
Bianca
Er zit een dataport op de telefoon, maar dan kun je alleen inbellen als je een provider hebt die dit ondersteunt. Vanaf de moderate resorts is er ook een high-speed internetaansluiting aanwezig, maar dat kost $10 per 24 uur. Op de bovenste verdieping van Disney Quest kun je overigens gratis internetten.