-
Re: Online inchecken bij Continental
Hopelijk heb je een betere vlucht als deze passagiers dan ;-)
Bron Telegraaf
Zeven uur in rioollucht in vliegtuig door onze correspondent
AMSTERDAM - Passagiers op een vlucht van Amsterdam naar Newark hebben uren hun neus dicht moeten knijpen vanwege een alles doordringende rioollucht.
De toiletten van het toestel van Continental Airlines dat vloog van Amsterdam naar Newark waren overgelopen. De inhoud stroomde al kort na vertrek van de vlucht over de Atlantische oceaan over.
Vlucht 1970 werd een drama, vertelt Collin Brock aan de internetsite King5.com. "Ik was gedwongen zeven uur in de stank te zitten", zegt Brock die nog moet overgeven als hij aan de horrorvlucht denkt.
Ruim een uur na vertrek kregen de passagiers te horen dat de toiletten niet meer gebruikt mochten worden. Een tussenlanding in het Ierse Shannon moest het probleem oplossen. De pauze werd een nacht oponthoud waarbij de passagiers in hotels werden ondergebracht. Maar de volgende dag na vertrek begon de stankgolf meteen weer. En dit keer kon het vliegtuig geen nieuwe tussenlanding maken.
Voor de 200 passagiers was slechts één toilet deels bruikbaar. Het personeel riep de mensen op zo min mogelijk te drinken en eten. Toch kwamen er maaltijden, maar de passagiers waren zo misselijk dat ze daar niet veel van namen, vertelt één van hen.
Continental gaf de passagiers een tegoedbon van 500 dollar voor een toekomstige vlucht. Tegen de website zegt hij die cheque zeker nooit te zullen gebruiken.
Klik hier voor de foto's van het overstroomde toilet.
Klik hier voor een filmpje waarin Brock zijn belevenissen tijdens de vlucht vertelt.
-
Tja, heel vervelend hoor, van die stank, maar of dat nou echt de schuld van Continental is?
Wij hebben in ieder geval vier perfecte vluchten met Continental gehad, allemaal op tijd vertrokken met goed eten en prima entertainment en aardige stewardessen/stewards.
-
Iemand ervaring in vliegen met Continental
Hoi heeft er iemand ervaring in het vliegen met continental ? wij vliegen volgende maand naar New wark and dan via New wark naar Florida.
-
Re: iemand ervaring in vliegen met continental
New wark? Je bedoelt neem ik aan gewoon Newark?
Ik heb afgelopen mei met Continental gevlogen, via Houston. Verliep allemaal prima.
-
Ik heb afgelopen jaar vele malen met Continental naar Florida (en andere bestemmingen) gevlogen, en ben zeer over ze te spreken.
Zeer punctueel, en transatlantisch heb je je eigen entertainmentsysteem.
Newark NJ ligt vlak bij New York, en is een drukke, maar redelijk efficiente luchthaven. Wel moet je bij de overstap op de heenweg een beetje slepen met je bagage, omdat je naar een andere verdieping (lift) moet.
Als je nog specifieke vragen hebt, zal ik ze met plezier beantwoorden.
Eric
-
Heb eenmaal met Continental gevlogen naar LA en terug. Ik vond het prima. Iedereen had oa een eigen tv-scherm, dat was wel erg relaxed. Je kunt dus uit meerder films kiezen, gamen, etc. Gaat de reis lekker snel! Tsja verder was ook alles prima!
-
Continental Boeing 757
Wie heeft er ervaring met vliegen met continental airlines
Wij vliegen met een boeing 757 200. Zijn dit oude toestellen ?
Hebben deze geen video schermen ? Of alleen algemene schermen.
Hier moeten we overstappen in Newark. Weer in een 757-200
Terug gaan we met een boeing 737-500 en overstappen in Houston naar een Boeing 767-400
Hoe is de service aan boord.
Wie o wie kan me hier iets meer over vertellen.
We vliegen over 2 weken voor de eerste maal. De zenuwen vliegen door mijn keel.
](*,)Pluisje
-
Re: continental boeing 757
Hoi Pluisje, hieronder heb je alvast een link die je een eind op weg kan helpen. :idea: Over de service kan ik je niet al teveel vertellen, heb jaren geleden wel een paar keer met Continental gevlogen maar ach... vind over het algemeen alle maatschappijen buiten de Nederlandse om, wel goed. Al zijn er uiteraard onderling weer grote verschillen. In ieder geval niets te klagen gehad toendertijd. Heel veel plezier in Florida, het is verslavend! \\:D/
http://www.seatguru.com/airlines/Con..._757-200_I.php
-
Continental is mijn favoriete luchtvaartmaatschappij, zeker de intercontinentale vlucht is comfortabel. De stoelen hebben een hoofdsteun die je kan "vouwen" zodat je ook steun aan de zijkant hebt. Verder heb je een persoonlijk videoscherm waarop je zowel films kan kijken als videospelletjes kan spelen.
De binnenlandse vluchten in de VS kunnen wat oudere vliegtuigen zijn maar dat is meestal maar voor een "klein" stukje.
http://farm1.static.flickr.com/26/37...7225490c_m.jpg http://farm1.static.flickr.com/30/48...117fe6b0_m.jpg
Cabine_________________________Bediening videoscherm/games
Klik voor groter
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mafo
Verder heb je een persoonlijk videoscherm waarop je zowel films kan kijken als videospelletjes kan spelen.
Ik weet het natuurlijk zelf ook niet maar als je naar mijn link hierboven bij seatguru kijkt dan wordt er bij dit type toch aangegeven bij de schermen dat er in de economy class enkel een algemeen tv scherm aan boord is en niet een persoonlijke.
-
Ja je hebt gelijk, in dat type vliegtuig zitten inderdaad geen schermpjes in de stoelen van Economy. Vervelend is dat, misschien dat je dan iets van een DS lite oid kan meenemen. Ach zolang de prijs maar goed is dan kun je dit soort luxe missen denk ik. Mijn ervaring is wel dat je bij Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen beter wordt verzorgd wat betreft het drinken. Afgelopen voorjaar een combi vlucht met United en Lufthansa. Bij Lufthansa kreeg je een bekertje drinken en bij United gewoon het hele blikje, ze kwamen ook vaker langs bij United.
-
Conti is een prima maatschappij, inderdaad één van de twee dagelijkse vluchten op Newark is soms een ouder toestel.
Je kunt bij het drinken altijd om het hele blikje vragen, anders krijg je soms alleen een bekertje.
Wat trouwens niet iedereen weet, is dat je rustig naar de pantry (helemaal achterin) kunt lopen en een (gratis) blikje kan krijgen.
Eric
-
Ik heb dit jaar ook met continental gevlogen,prima maatschappij service is goed ze komen op lange vluchten met veel water langs om te drinken.
Ik heb voor hun gekozen om dat de benenruimten meer dan voldoende is en je hebt een eigen videosetje in de hoofdsteun.
Dennis
-
Hoi,
vorige week zat ik nog in het vleigtuig, ook Continental.
6 vluchten gehad in onze vakantie , allemaal met Continental.
Vind het een prima maatschappij, alleen personeel qua leeftijd en uiterlijk wat minder, hahaha, maar verder prima service hoor !!
We vlogen van Amsterdam 1st naar Newark, klote toestel en weinig ruimte
en vanuit Newark naar Tampa, was oke, 2 uur 30 min vliegen
Terug via Houston naar Amsterdam en was top, zie de foto,s inderdaad, kan je lekker spelletje spelen, is wel leuk dat schermpje, dood toch een beetje je tijd, vooral van houston terug, is 9 uur , 30 min.
-
Hallo,
Wij vliegen ook met continental en als ik zo lees de een zegt geweldig en de ander zucht . Ik ga in iedergeval proberen on-line in te checken als dat lukt dan is het wachten op schiphol minder.Of zo te zeggen dan hoef ik niet om 5 uur de deur uit maar om 6 uur de deur uit. Als die logica klopt wat ik er van begrijp.
Gr Astrid
-
Online inchecken bij Continental werkt altijd uitstekend. 24 uur van te voren kan je inchecken. Start het vakantiegevoel toch 24 uur eerder.
-
Citaat:
mattrob
In principe had je ook bij het boeken al een stoelnummer kunnen vastleggen, maar dat kan je ook nu nog wijzigen. Kijk op seatguru.com even wat de beste stoelen zijn.
Kan dat ook als je bij e-bookers of bijv. vliegwinkel reserveert en zo ja waar kun je dat dan aangeven????? In de boekingsprocedure (die ik weer heb afgesloten) kom ik dat namelijk nergens tegen. We reizen met 5 maar ik wil graag 2 om 3 zitten en niet 3 en dan 2 verspreid over het vliegtuig....ik noem maar wat.
-
Met het nummer van je e ticket kan je op de continentalsite onder change or view reservation je stoelen vastzetten.
theo
Change or View Reservations
-
Citaat:
petrajessy
Kan dat ook als je bij e-bookers of bijv. vliegwinkel reserveert en zo ja waar kun je dat dan aangeven????? In de boekingsprocedure (die ik weer heb afgesloten) kom ik dat namelijk nergens tegen. We reizen met 5 maar ik wil graag 2 om 3 zitten en niet 3 en dan 2 verspreid over het vliegtuig....ik noem maar wat.
Als je van hun (EB of VW) het boekingsnummer van de airline krijgt kun je op de website van die airline je stoelen zelf indelen of omzetten.
Wij vragen (als we niet direct bij de airline geboekt hebben) altijd om dit boekingsnummer en bij bijv. cheaptickets.nl krijg je dit er gelijk al bij.
-
Vliegen met Continental airlines
Wij vliegen met Continental airlines rond 1 uur 's middags op 30 april. Nog meer forum leden op deze vlucht?
Wie heeft er ervaring met Continental? De kinderen vragen bijv. wat ze te eten krijgen aan boord en wat is precies een entertainment player? Wat voor soort spelletjes kun je er op doen vraagt mijn zoon van 12.
-
Re: Vliegen met Continental airlines
Continental is een goede maatschappij. Het eten aan boord bestaat meestal uit een keuze van kip of pasta.
Op de entertainment player kan je films en series kijken en spelletjes doen. Welke spelletjes dat weet ik niet. Wellicht vind je hierover meer informatie op www.continental.com
Veel plezier.
-
Ik heb met Continental gevlogen naar NY en moet zeggen dat het tot nu toe de "beste" was wat ik heb gehad. Wij hadden toen een eigen schempje en konden dus zelf kiezen welke films / comedy series etc. Ik heb geen kinderen dus daar kan ik niet mee helpen helaas. Wij hadden de keus uit kip of pasta met eten en was best te pruimen voor vliegtuigvoedsel. ;-)
Groetjes,
Veronique
-
Wij gaan 28 april met deze maatschappij en vanmiddag halen we de tickets en alle reispapieren op bij het reisburo.
Ik benzelf erg nieuwschierig er naar, heb nog nooit gevlogen ds alles is nieuw voor ons.
Maar als ik de reactie's lees komt het wel goed.
GR Astrid de Ridder
-
via deze link kun je de diverse maaltijden van bijna elke maatschappij bekijken.
http://www.airlinemeals.net/indexMeals.html
-
hoi,
ik heb een vraagje heeft er iemand al met een boeing 757-200 gevlogen Zo ja weet u dan of er in de stoel voor u een tvschermpje zit, kom er op internet zelf niet echt uit.
alvast bedankt
-
Vaak is de site van de luchtvaartmaatschappij het handigste om eerst te kijken.
Zie hier: https://www.continental.com/web/en-U...255C753B48435F
Staat dat er in Economy Overhead monitors zijn.
-
Op de vluchten van Continental heb je een eigen scherm. Een headset voor geluid ligt op je stoel klaar op Schiphol. Neem deze mee in Newark want je volgende vlucht krijg je hem niet, dat is een continentale vlucht en daar kun je hem ook gebruiken maar als je hem niet meeneemt kun je 1 kopen voor $1,00
-
Niet op alle vluchten van Continental volgens mij #-o? De meeste wel, maar in een beperkt aantal toestellen, die met name op New York worden ingezet, heb je geen eigen scherm volgens mij. Zoals die Stephanie aangeeft. Een 757-200 is een wat ouder toestel, en Njit geeft ook al aan, dat er alleen Overhead Monitors zijn, dus de 'ouderwetse' monitors aan het plafond ....
-
Het is geen plezier om met een 757 de plas over te steken. Beenruimte is minder en de stoel is ook smaller als wanneer je met de 767 of 777 van Continental vliegt.
-
ik heb ff gekeken en de boeing 757-200 is tegenwoordig voorzien van tv schermpjes in iedere stoel ze zijn geup-date de vliegtuigen.
heb ik nog een vraagje zijn der meer mensen die 15 mei naar orlando vliegen met continental airlines?
groetjes
-
Re: Vliegen met Continental Airlines
of bij continental... ik meende al dat wij namelijk vorige keer met de 757-200 zijn gevlogen en wel degelijk schermen hadden touchscreens...
Citaat:
Currently, all 757 aircraft are equipped with Audio Video On Demand entertainment systems in BusinessFirst and Economy. You can start, stop, pause, rewind or fast forward any time. The system features up to 25 feature films, 25 television shows, over 500 tracks of music, and the Berlitz Word Traveller Program, which allows you to learn languages in more than 20 languages. BusinessFirst features a 7in screen with touch-screen controls. The screen in Economy measures 9in. and also features touch-screen or handset controls.
-
Hoi,
Ik zit dit keer ook aan continental te denken (vorige keer United).
Hoe zit het met evt. extra fees als je via de continental site boekt?
Ik heb ergens gelezen dat als je vie een reisbureau boekt all in is maar via de website van de airline er extra fees bij kunnen komen (er staat wel duidelijk bij inc. tax en airport tax.).
Just making sure. ;)
Hopelijk kan ik dan volgende week boeken als de prijzen niet inees weer gaan klimmen.
-
Wij hebben vorig jaar rechtstreeks geboekt bij continental.com en de prijs is de prijs kwamen geen extra kosten bij. Ook boekingskosten rekenen ze niet.
-
Beter! Thanks!
Nu nog effe de ESTA regelen (moet je op antwoord daarvan wachten voordat je boekt?) en kijken of ik voor een redelijk bedrag kan boeken.
Is het wel bevallen met Continental? Vorig jaar met United vod ik het prima, eten goed, veel ruimte etc.
-
Het bevalt prima. goede service onderweg vriendelijk baliepersoneel. Vooraf online inchecken scheelt de wachtrij op schiphol. Iets overgewicht gehad op de terugreis maar omdat we niet aan de 2 koffers pp zaten deden ze er niet moeilijk over. Ook dit keer gaan we weer met coninental airlines in juni. Prijs is goed €468 pp
-
Hoeveel gewicht mag je dan meenemen? Bij United was dat iets van 42 k pp dat is best veel.
Zij de vliegtuigen een beetje ok en heb je voldoende beenruimte? Wij hadden vorig jaar met United economy plus op de terug weg en dat was top maar op de heenweg gewone plaatsen en dat was ook OK. 15 jaar terug een keertje met Martinair geweest en dat was echt een drama, bijna geen beenruimte etc. Een keer met Icelandair naar NY geweest en dat was ook erg goed.
-
De beenruimte kun je zien op de site van continental, hangt van het toestel af. zo rond de 31" pitch en 17,9" width meende ik. Toegstaan is 2x23kg pp plus handbagage 18kg en 1 personal item
-
Citaat:
jurgen&stefan
De beenruimte kun je zien op de site van continental, hangt van het toestel af. zo rond de 31" pitch en 17,9" width meende ik. Toegstaan is 2x23kg pp plus handbagage 18kg en 1 personal item
Hij Thanx!
Gisteren geboekt,
Mooie prijs, 1771,- met zijn 4en (2 kids).
Vliegen van A'dam (boeing 777-200ER) naar Huston en dan Huston Orlando (boeing 737-900).
Iemand ervaring met Huston TX airport?
Terug:
Orlando naar NY, Newark (ook nog nooit geweest, wel JFK, boeing 757-300).
NY, Newark naar A'dam (boeing-757-200).
Hotels (zelfde als vorig jaar genomen :) ) en Auto en ESTA ook al geregeld.
Alleen waren we vorig jaar de I-94W vergeten in te leveren, een maand terug opgestuurd naar Customs and Border protection in KY maar omdat ik nog niets vernomen had heb ik even gebeld.
Volgens de aardige mvr. is het geen probleem, gewoon kopieen van wat je hebt opgestuurd meenemen en dan is het OK, ook omdat we het land per vliegtuig hebben verlaten (we hebben nog de boarding cards) is het voor hun vrij simpel om te zien dat we op tijd zijn vertrokken.
-
goh jij ook? Heb gisteren ook geboekt voor 938,60 voor 2 personen. Heen via Newark, terug via Houston
-
Geinig,
Bij mij precies andersom, ben jij wel eens op Huston en newark airports geweest? Welke kisten heb jij?
Ik heb nu de volgende airports gehad:
Miami ( 16 jaar terug kan ik mij niet veel meer van herinneren)
NY, JFK ( wel OK, is wel 10jaar geleden)
Boston (aardig)
Orlando MCO (wel OK)
Chicago (leuke vliegveld)
Washington Dulles (niet veel van gemerk, in grote haast naar de gate moeten rennen maar leek mij niet zo'n leuke vliegveld)