Om niet nog meer spraakverwarringen te creëren: Single Line wordt meestal Single Rider Line genoemd
Afdrukvoorbeeld
Om niet nog meer spraakverwarringen te creëren: Single Line wordt meestal Single Rider Line genoemd
Misschien wel een idee om een Singles Line te maken. Voor alle mensen die behalve Mickey en Co ook een leuke partner zoeken :)
bedankt voor de info...wel jammer...betaald voorkruipen is heerlijk....! gr Kietje
Voor $1050 verwacht ik niet meer in de rij te hoeven wachten nee :)
Disney's test of centralized FastPass distribution at Animal Kingdom
Disney currently is testing the concept of centralized FastPass station at Animal Kingdom. When I visited yesterday afternoon, there were six machines in operation in the area that once was the FastPass distribution area for It's Tough to Be a Bug. Three attractions were available at two stations apiece. You could get passes for Dinosaur, Expedition Everest and the Kilimanjaro Safaris. You could still get FastPasses at those individual attractions as well.
Remember, this is a test and a work in progress. Certainly, signage would be better and it would be listed on guide maps were it to become reality.
Another bugaboo, to me, was that you could not tell what time you were going to get BEFORE you put your ticket into the machine or what the current wait time was at that attraction. (The cast member there was happy to tell me the times it was currently distrubting, but that's labor-intensive.).
I liked that the machines were designated by logo of the attraction, although the Dino Institute design doesn't scream DINOSAUR like the Everest or Safaris signs. And they were low to the ground and hard to see if someone were actually using the machine.
FastPass is confusing enough to newbies, and the cast members spent a lot of time there explaining how it works and how this test is working. Of course, there were people trying to get FastPasses for It's a Bug's Life there still.
I got a FastPass for Everest, and it told me to arrive at 12:40 p.m. I think walked over to Everest, which took five minutes or so, and the FastPasses there were being distributed for 12:55. Made sense.
I'm not a huge FastPass fan, though my fellow Rangers can't live without it. What exactly Disney is testing for is not clear. However, a front-line cast member pal of mine is totally in favor of centralizing FastPass. He says he spends untold hours at the entrance explaining to guests how FP works (and measuring the height of kids, but that's another problem, one that he wants to wristband kids for.).
What do you think? Would centralization help or cause an even bigger logjam? Or do you believe something ELSE is in the works? Would you allow Disney to put a chip in your head?
Bron: http://blogs.orlandosentinel.com/fea...n-everest.html
Geen goed plan... dus... (zal het wel gewoon doorgaan)
Ik vermoed dat dit de voorloper is van een heel ander systeem.
Gasten in de hotels zouden per resort categorie PP krijgen en op voorhand moeten bestellen.
De overgebleven PF zouden dan voor de dag gasten zijn.
Verder zal er een betaald FP systeem komen. In Parijs worden er op dit moment tests mee gedaan.
Ze kosten 80 eurp PP per dag. het is een hoge prijs maar een kennis van me werkt er en hij heeft ze daadwerkelijk verkocht.
Ik geloof dat Universal ook eens een proef heeft gedaan met centrale uitgifte van fp (of front-of-line access, zoals Universal het noemt) en dat niet succesvol was. Ik denk echter dat het best zinvol is, zolang het maar een aanvulling is op de decentrale fp-machines die bij elke attractie staan. Je kunt daarmee veel onnodig lopen besparen en Disney kennende willen ze dat we die tijd in hun shops doorbrengen...
Het enige wat er eigenlijk nu gebeurt is dat je op 1 punt een van de attracties een fast pass kunt nemen?
Maar neit voor allemaal eentje?
Wat is het probleem dan?
Universal heeft nog steeds de front in line pass. Dit is toch wezelijk anders als de fast pass van Disney. Met de Universal pass kan je overal op elk moment als eerste naar binnen of voor gaan bij een attractie/ride. FP kan maar voor 1 attractie/ride. Daarna moet je weer een nieuwe halen.
Als je niet van rijen en wachten houdt is een front in line pass een hele uitkomst. Duur is het wel. Je moet nu usd 129 per persoon betalen en het aanbod is gelimiteerd. Een aantal jaren terug hebben ze gekocht toen we in Universal Hollywood waren.
Even voor de duidelijkheid; is die $129,- inclusief de reguliere entree, of er bovenop ?
Dat moet inclusief zijn. We zijn in juni in Universal geweest, en ik had thuis al mijn gewone entreekaartjes gekocht. In Universal hebben we allebei nog een fast pass gekocht voor 20 dollar. Blijkbaar is de prijs zeer variabel. Wij vonden het een uitkomst, maar ik kan me voorstellen als je met een gezin bent, dat het nogal een flink bedrag is wat bovenop de entreeprijs komt...!!
Zo'n centraal punt lijkt me niks. Dan kan je niet meer beslissen als je voor een attractie staat of je in de gewone rij wil of de FP wilt pakken.
En ik denk dat met zo'n centraal punt het sneller opgaat. Mensen die het zomaar pakken voor de zekerheid ofzo. Zo van laten we er maar 1 pakken van soarin'want wie weet of we er nog in de buurt komen vandaag.
Aangezien de geruchten rond gaan dat de hotelgasten al van te voren PF moeten/mogen bestellen zal r veel meer nagedacht moeten gaan worden denk ik.
Het zoemt in de rondte dat er voor elk niveau hotel een ander aantal FP beschikbaar komt. Value 3,en luxe 6 als voorbeeld.
Hoe het allemaal uit gaat zien is nog niet zo duidelijk maar dat het FP systeem op de schop gaat is duidelijk.
Als je een 10 daagse disneybase magic way ticket hebt, kun je dan nog los een fast pas kopen, zo ja per dag of ook 10 dagen.
Weet iemand wat een 10 daagse pas kost als je het bij de kassa van het park koopt?
Bedankt alvast voor het antwoorden.:p
Of het is nieuw dat je deze kan kopen en ik heb het gemist want tot januari was het niet mogelijk fastpasses te kopen voor Disney.
Fastpasses van Disney kan je halen vlak bij de attractie door je toegangskaartje in een automaat te doen waardoor je een extra kaartje krijgt met daarop de tijd dat je terug mag komen voor de fast pass lane.
Overigens staat er op hetzelfde kaartje ook de tijd wanneer je weer terecht kan voor een andere fastpass, want om iedereen de kans te geven is er na uitgifte van je fastpass een wachttijd voordat je voor dezelfde of een andere attractie een fastpass kan halen..
Ik had van een vriendin begrepen dat je voor een paar dollar (15 of zo) een pas bij de kassa kon kopen. Zij had overigens wel een dagkaart en volgens mij van Epcot en dit zit ook in de 10 daagse disney magic way ticket. En wat jij bedoelt lijkt op iets anders.
Weet jij toevallig de prijzen voor een 10 daagse pas als je die koopt bij de kassa
bedankt :razz:
Fast passes zijn niet te koop!!
Een FastPass kun je uit een machine halen bij sommige attracties...
En dat is GRATIS...
Ze zijn WEL te koop alhoewel niet legaal. Er is een schimmige site op Ebay waar ze te koop aangeboden worden.
Op andere forums waren leden die ze daar idd besteld hadden. De passen werden 's morgens heel vroeg persoonlijk door iemand in het hotel afgegeven.( Man in zwarte lange regenjas :p,heel geheimzinnig)
Ik heb foto's gezien van de passen en ze waren of authentiek of zo goed nagemaakt dat niemand het verschil zag. Ze konden ook zonder enig probleem gebruikt worden.
Het vermoeden bestaat dat het een CM is die "makkelijk" aan de kaartjes kan komen.
Ik heb nog even gekeken naar de link van het forum maar dit draadje is verwijdert. De voor en tegenstanders sloegen elkaar virtueel het hoofd in http://bestsmileys.com/computer1/20.gif
Echt wel jammer hoor, dat je geen fastpasses kunt kopen.
Wij zijn net terug uit Disneyland Parijs en verbleven in een suite waarbij we onbeperkte fastpasses kregen. Dit was echt ideaal!
In Disneyworld Florida verblijven we ook altijd in de wat duurdere hotels en het zou echt super zijn als je daar ook een fastpas bij kreeg...................jammer hoor!
Je kunt de Fastpasses toch gewoon halen, dus waarom is het dan jammer dat je ze niet kunt kopen? :-o Of bedoel je dat het jammer is dat je niet van die onbeperkte Fastpasses kunt kopen?
Ja dat bedoelde ik ;)
Het was echt superlekker, zo'n onbeperkte fastpass
maar aan die drukte meter te zien zal ik geen fastpass nodig hebben zeker?? Moet je daar eigenlijk voor betalen??
Bij Disney zijn de fastpasses nog gratis.
Flauwekul... Fastpass zal gewoon gratis blijven
Bedankt voor de toelichting Jeroen.
Thanx! Als het nodig is zullen we er 1tje halen, daar heb je speciaale machientjes voor bij ingang zekers?? (sorry hoor maar ben niet zo gewend aan zulke parken, de efteling is bij mij het groots tot nu toe...oja disney parijs ook nog :) )
Eigenlijk staan de fastpass machines overal vlak bij de ingang van de attracties en het slim gebruiken van de fastpass mogelijkheid zorgt ervoor dat je de echte topattracties in kan met een kortere wachtrij.
Op je kaartje staat ook nog een keer geprint wanneer je de volgende fastpass kan halen, dit is dus niet altijd het tijdstip dat je fastpass toegang tot de eerdere attractie begint of afloopt.
Dus goed kijken/lezen wat de meest begeerde attracties zijn en dan een planning maken.
Nét als in Disneyland Paris... :roll:
Gratis misschien wel maar de geruchten dat de Next-Gen passen eraan komen worden steeds sterker.
Er zoemt rond dat de Fast Fassen vanaf 180 dagen voor aankomst voor hotelgasten te downloaden zijn. Value 2 stuks,moderate 3 en deluxe 4 passen per dag. Uiteraard zijn er voor diegene die niet in een Disney hotel verblijven ook FP maar de hoeveelheid wordt beperkter.
Verder schijnt het "return Window" binnenkort aangehouden te worden. Kom je later als de aangeven tijd is je pas ongeldig.
Het zijn geruchten maar er komen steeds meer berichten dat de CM in de parken de mensen hiervoor waarschuwen.
Op dit moment haalt WDW de teugels toch al meer aan. Voor een uitgebreide lijst van restaurants moet je vanaf november een CC garantie geven. Schijnbaar zijn ze het 4 dubbel reserveren en niet komen opdagen zat.
BBB is op dit moment niet te boeken na maart. Een van de veranderingen die ze daar nu al in hebben ingevoerd is dat niemand boven de twaalf jaar nog een afspraak kan maken. Verdere veranderingen volgen in April.
Werd het Return Window nu niet aangehouden dan? Lijkt me toch logisch dat als je later dan je opgegeven tijd komt dat je dan pech hebt? Waarom zou je er anders een tijd op afdrukken?
en wij soms maar haasten om zo in ieder geval voor de eindtijd er te zijn. Maar dit hoeft dus eigenlijk niet (maar in de toekomst wel)?
@ Njit.
Nee dat werd niet aangehouden met als gevolg dat er dagelijks "file's" staan in de FP rijen.
Een van de meest ergerlijke gevolgen was dat ze op de EMH avonden gebruikt werden door mensen die normaal gesproken niet meer in de attracties mogen.
Het was de bedoeling dat alleen on site gasten gebruik kunnen maken van de attracties op EHM avonden maar dankij de lang verlopen FP kon iedereen in de attracties.