Gamestop en EB hebben vaak leuke aanbiedingen maar de Target heeft soms 3 of 4 daagse aanbiedingen en dan zijn ze voor de helft.
Afdrukvoorbeeld
Gamestop en EB hebben vaak leuke aanbiedingen maar de Target heeft soms 3 of 4 daagse aanbiedingen en dan zijn ze voor de helft.
Bij WalMart hebben ze nog wel eens dubbel-packs, een set van twee spellen. Soms twee spellen op één cassettetje, soms op twee aparte cassettetjes. En dat voor relatief weinig $$$$. (dat hadden ze tenminste wel voor de GBA, of ze het hebben voor de DS ..... ik hoop van wel).
Even een vraagje over de DS. Mijn nichtje heeft een DS Nintendo en ik vroeg me af of deze ook regio gebonden zijn? Of kun je hiervoor gewoon in Amerika spelletjes kopen en die dan spelen? Ik zou het namelijk erg leuk vinden om voor haar een mooi spelletje mee te kunnen nemen vanuit Florida.
Groetjes,
Sonja
Ik heb er weinig verstand van, maar mijn kinderen hebben een Ninendo DS Lite en hebben vorig jaar Mario spelletjes gekocht en die werken gewoon.
@pyca;
Ik heb er ook weinig verstand van :oops: Maar als jij ze daar gekocht heb en ze doen het gewoon zal het wel kunnen of heb je de Nintendo zelf ook in Florida gekocht?
@Mickey99;
Volgens deze Wiki zijn de DS en de DS-Lite Regio-vrij.
Ik heb vorige week een spel besteld uit de vs --> Mario Bros Werkt perfect. Wat is ebay toch mooi.
Ieder geval allemaal bedankt voor de info. Ik ga er zeker nog een paar menemen als we in Orlando zijn.
THX,
Pascal
Welk spelletje vind jouw dochter leuk om te spelen (misschien een aanrader voor mijn nichtje)?
Mijn nichtje is nu 5 en ze heeft inmiddels 3 of 4 spelletjes voor de DS. Ik wil straks in Florida kijken of ik iets leuks voor haar kan meenemen.
Groetjes,
Sonja
Dit is het eerste spel dat ze gekregen heeft. Deze heeft ze pas gekregen. Beide zijn leuke spellen. Ik moet er wel bij zeggen dat ze Mario leuker vind.
Nintendo = Mario Bros. Net als 1+1=2.
Voor de GBA en NGC zijn de leukste spellen ook van Mario, zoals Mario Race Double Dash (RULEZ!!) en Mario Party 4 en 5. DÉ spellen voor kids zonder extreem geweld.
Mijn zoon is momenteel helemaal gek met de Pokemon-spellen voor de GBA. Echt elke dag wel minstens een half uur (we stellen een maximum!) bezig ermee.
wie kent er mario kart.
Is dit en leuk spel
Pascal
Mario kart? Gaaf! Ga ik zometeen met m'n zoon spelen!!
Nou net geboden op ebay voor mario kart.
Yep en gewonnen.
Kosten 17,50 pond.
Ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt.
Pascal
De Ds spellen die in de VS zijn aangeschaft kunnen wel gespeeld worden op de nedelandse DS. Gamecube spellen kunnen dit niet.
MAAR
Weet iemand of de spellen die in de VS zijn gekocht voor de WII op de Europese WII kan worden gespeeld.
Nicole:lol:
Een reis naar florida om daar gamecube games te kopen? Geen goed idee!
De spellen zijn daar zeker minder prijzig maar dat is met de meeste dingen zo. De koopkracht is er gewoon stukken lager, vandaag bescheidenere prijzen.
En er is natuurlijk ook nog de dollar die nu 1.41 staat tov de euro. Een historisch dieptepunt en ik zie aan die trend niet dadelijk een einde komen.
Waarom dan niet bestellen in Florida? Die spellen zijn daar gewoon in een andere area code ... VS heeft NTSC en Europa is PAL. Spellen die in Florida verkocht worden op een Europese console draaien wordt dus niets!
Tenzij de console getweaked is? Want met bepaalde software kunnen die ook afgespeeld worden. Nog een voordeel van gemodde console is dat je er ook gedownloade spellen die je op een dvd brandt kan spelen.
Zo kan je zoontje zijn spaarvarken pas aanspreken voor een brommertje later :)
offtopic: weet er iemand leuke bezienswaardigheden in Florida die iets of veel met elektronica of ICT te maken hebben?
Alvast bedankt!
Ik weet niet of ik goed zit om het in dit stuk te plaatsen, maar ik probeer het maar!
Ik wil mijn nintendo ds mee naar amerika nemen, maar ik zit een beetje met het opladen.
Omdat je andere stekkers/ volt hebt daar ben ik bang dat mijn ds naar het gootje gaat.
Zijn er speciale stekkers of opladers voor de ds die ik dus in amerika gewoon kan gebruiken?
Of iemand ervaring mee dat het wel kan of tips?
Alvast bedankt!
Wat staat er op de adapter? Als er opstaat "110-230V" dan kun je die ook in de VS gebruiken om je DS op te laden, maar dan wel met een verloopstekkertje (de stopcontacten in de VS hebben twee platte contacten).
Als op de adapter staat dat 'ie alleen maar voor 220-230 volt geschikt is, dan werkt die niet in de VS. Ik heb dat eerder meegemaakt met de oplader voor mijn GSM, en heb toen maar een auto-lader gekocht. Misschien ook een idee voor jou? Autoladers voor de DS kosten m.i. maar rond de $10-15.
Ik gebruik voor mezelf een tabel om alles te noteren. Zo kan ik in een opslag zien wat wel en niet mee kan. Maar zoals Michael al aangeeft 'Als er opstaat "110-230V" dan kun je die ook in de VS gebruiken om je DS op te laden', kan je het gebruiken.
Apparaat Voltage Geschikt
Laptop Fujitsu Siemens 110 -230 Ja
Filmcamera JVC GRD53E 100 – 240 Ja
Lader voor Nikon Coolpix 4300 100 – 240 Ja
Batterijlader Uniross 100 – 240 Ja
Baterijlader Duracell 100 – 240 Ja
Telefoon Samsung SGH X530 (Ton) 100 – 240 Ja
Telefoon Moterola L6 (Remco) 100 – 240 Ja
Portabel HD Packer Bell 500 Gb 100 – 240 Ja
PSP Remco 100 – 240 Ja
Hoi,
De DS voeding werkt prima in de US. Je hebt alleen een verloopstekker nodig voor in het stopcontact.
even een ander tipje, neem geen niet geen originele spellen mee.
Kun je problemen krijgen met de doane.
Ik neem aan dat je doelt op de kaartjes waar je zelf je spellen op kunt "kopieren" .
Deze kaarten zijn volledig legaal, heb jij de ervaring dat dit problemen opleverd bij de douane , ik ben erg benieuwd.
Ik heb gewoon een legaal kaartje inderdaad, waar meerdere spellen opstaan.
Niks illegaals na mijn idee, want je kunt het gewoon overal kopen!
Gaat toch in mijn handbagage, dus zal wel goed komen!
Dat je het overal gewoon kan kopen wil niet zeggen dat het legaal is :)
Klopt, maar ik ben gewoon benieuwd of de stelling dat je alleen originele spellen mee moet nemen gestoeld is op persoonlijke ervaringen, van horen zeggen of op basis van "ik denk dat het niet mag" .
Dit omdat ik ook 2 van die dingen meeneem in het vliegtuig, met de hier genoemde kaartjes.
Ik hoop het niet:)
Ik heb geen orginele spellen, alleen zo'n kaart omdat het in verhouding veel goedkoper is!
Maar ik neem aan dat dit geen probleem is, ga er niet van uit eigenlijk!
Ik neem ook m'n laptop mee in het vliegtuig....om misverstanden te voorkomen maak ik het kaartje leeg voordat we landen....Daarna gewoon weer uploaden en klaar. Of zouden ze ook m'n laptop controleren. Moet ik 'm heeeeel leeg maken want niet alles is legaal.
We zien het wel.:mrgreen:
Het is toegestaan om zo'n backup kaart te gebruiken en te hebben.
Het woord backup zegt het al. Je mag backup's van je orginele games maken om op een backup kaart te zetten voor eigen gebruik.
Ik zie dan ook geen problemen als je alleen de backup kaart meeneemt.
Hoi,
Weet iemand toevallig of je de playstation games die je in florida koopt kan spelen op een playstation die in België gekocht werd?
Nog een ander vraagje ...
Past in een amerikaanse mobiele telefoon een belgische sim-kaart?
Groetjes Liesken
games werken niet, de games die je daar koopt zijn regio NTSC, hier is het PAL, werken alleen in een gechipte PS3, maar dan kan je evengoed kopietjes draaien ipv amerikaanse games natuurlijk
GSM werkt hier volgens mij niet, maar ben niet zeker
Voor dingen die niet op 110 Volt kunnen neem ik altijd een 12v - 220 volt invertor mee. Kunnen we in de auto in ieder geval deze dingen opladen. Ook bv de ds met de gewone lader van thuis. Dat gaat namelijk een stuk sneller op 220 V.
Er zijn nog geen PS3's te chippen ;)
Wel vind ik het jammer dat alle games in Amerika de helft kosten van wat ze hier kosten.... als alle spellen hier ook voor 25 eurootjes te krijgen zijn, had je heel wat minde piraterij. Er wordt zoveel meuk verkocht tegenwoordig, dat je echt wel moet oppassen waar je je 50-70 euro aan uit geeft.
klopt, ben zelf een xbox360 fan
en toen ik in de mall at the millenia aan het rondkijken was vond ik de prijzen echt schandalig laag
maarja, zelfde verhaal met auto's, een HHR betaal je hier minstens 25000€, in de states ongeveer 17000€
probeer hier maar eens een 3L coupe met 200PK te kopen rond de 15000€ :-S
Yep, alles is daar goedkoop :( Ik heb dan een Wii, maar daar zijn de spellen 50 dollar, hier betaal je voor hetzelfde spel 50 euro...
En ik zag nog een 52" LCD tv staan voor 748 dollar... hoe is het mogelijk, hier betaal je daar toch zeker wel 2000 euro voor. Het enige wat je dus voordelig kan kopen voor je console is hardware.. controllers etc.
Op dit moment zijn de PLAYSTATION®3-games op Blu-ray Disc&trade niet van een regiocode voorzien.
Bepaalde functionaliteiten van sommige games kunnen echter zijn uitgeschakeld of niet goed functioneren als het schijfje niet voor dezelfde regio als je PLAYSTATION®3-systeem is bedoeld.
bron: http://nl.playstation.com/help-suppo...es-voorzien/?/
Ze werken wel. (ik heb er diverse uit de USA en ze doen het allemaal)
Ik heb een mailtje gestuurd naar sony maar nog geen antwoord ontvangen.
Dus de playstation 3 games werken wel volgens jou?
Ik zou het echt graag met zekerheid weten zodat we niet met een heleboel spelletjes thuiskomen die niet werken...
En hoe zit het dan met Wii spelletjes,kun je die daar ook gewoon kopen en hier afspelen?