Re: Autohuur: vooraf boeken of ter plaatse?
Hallo
Uit je vraag meen ik op te maken dat je de eerste keer naar Florida gaat. Zeker als je de eerste keer gaat, wil ik je het volgende adviseren:
Boek in Nederland via de site van een verhuurmij direct.(www.alamo.nl, www.hertz.nl, o.i.d.)
Neem het Gold tarief(of hoe het bij het betrokken verhuurmij mag heten) als je met meerdere chauffeurs wilt rijden, anders kan je 1 tarief lager nemen. In dit tarief is alles begrepen, zelfs een tank benzine, maar vooral ben je goed verzekerd.
Onderschat het risico van slecht verzekerd zijn in de VS niet.
Als je direct boekt zal je waarschijnlijk niet altijd het goedkoopste uit zijn, maar dikwijls heb je geen reserveringskosten of een gratis upgrade. Zie de aanbiedingen op de sites.
Als je een disussie wilt lezen hierover en hoe voorkomen werd dat iemand met een duistere boeking duur uit was moet je eens kijken op het Orlando Forum.
Goede reis
Knaapje
Autohuur: bijkomende kosten vliegveld
We hebben bij Dollar (via Exit, tip van één van jullie) een auto gehuurd die we ophalen op Miami Int. Airport. Nu schrijft Exit dit erbij:
Indien u de huurauto ophaalt op de luchthaven wordt er mogelijk een Customer Facility Charge in rekening gebracht. Deze bedraagt circa $ 3,- tot $ 6,- per dag.
Komt jullie dat bekend voor? Rekenen ze die toeslag inderdaad?
Bedankt!
Maartje
Auto huren voor een dag: in NL of ter plekke?
Wij willen voor 1 dag een auto huren in Orlando
Kunnen wij dit doen als wij ter plaatsen zijn of moeten wij deze éérst reserveren
ervaring met usareisen.de
Als je op de website van Chevrolet kijkt blijkt het een grote auto te zijn met genoeg kofferruimte voor 4 personen
Re: ervaring met usareisen.de
Patrick,
Staar je niet te veel blind op het aangeboden model.
Het is slechts een voorbeeld voor de klasse en je hebt grote kans dat je uiteindelijk een andere, gelijkwaardige, auto meekrijgt.
Succes
Knaapje
Re: ervaring met usareisen.de
Ik heb die site ook bekijken maar ik kan er nergens iets vinden over het aantal koffers. De kofferbak ziet er op de foto's ook niet echt groot uit..
http://img223.imageshack.us/img223/9400/eq4iy.jpg