Airboat tour Ft Lauderdale/Everglades
Hoi,
Wie heeft er een goede tip waar wij een leuke airboat tour kunnen doen wanneer wij in april/mei in Ft Lauderdale zijn?
We overnachten in Ft Lauderdale en willen dan de volgende ochtend via de Everglades terug richting Orlando rijden.
Mogelijk nog in combinatie met een mooie wandelroute of iets anders de moeite waard te bezoeken?
Alle tips zijn welkom.
gr Davina
Krokodillen farm met airboat ride aan de Tamiami Trail
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en zie zoveel info dat ik door de bomen het bos niet meer zie hahaha.
Over twee weekjes gaan we al naar Florida en ik ben op zoek naar een leuk uitstapje aan de tamiami trail.
Blijkbaar zijn er veel krokodillen farms te vinden waar je ook een airboat ride kunt maken.
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn en of jullie nog leuke adresjes weten.
Alvast bedankt!
Groetjes
Marion
Re: Wie weet een leuke krokodillen farm met airboat ride aan de tamiami trail
Ik ga m opzoeken.
bedankt!
Wij hebben nu drie keer een tour gedaan bij Gator Park en dat is altijd zeer leuk geweest.
Gator Park park ligt aan de Tamiami trail.
Sjon en Bianca
Re: Krokodillen farm met airboat ride aan de Tamiami Trail
Je bedoeld denk ik een Alligator Farm?
Er zijn erg weinig krokodillen in Florida .....
Zie Willem Wever voor een uitleg van de verschillen tussen krokodillen en alligators
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Je bedoeld denk ik een Alligator Farm?
Er zijn erg weinig krokodillen in Florida .....
Zie
Willem Wever voor een uitleg van de verschillen tussen krokodillen en alligators
Hahaha grappig hoor Michael! Maar volgens mij snap je wel wat ik bedoel.
Jij hebt met Chantal en Steven al zoveel uitstapjes gemaakt dat je misschien ook een goede tip hebt?
Het ultieme everglades-topic met alles over airboat rides vind je hier: http://www.floridaforum.nl/showthrea...123-Everglades