Afstand National <> Dollar op MCO
Hoi, Gisteren knoop doorgehakt en 1 grand cherokee voor 3 weken en 1 aveo gehuurd voor 1 dag. Nu lees ik net dat de Cherokee via Dollar loopt en de Aveo via National.
Liggen deze autoverhuurbedrijven ver van elkaar, op Orlando International?
Gr
Cloudje
Re: Hoever zitten National en Dollar van elkaar?
Een meter of 10 schat ik. Misschien 12. Als ik er een meter naast zit .... sorry! ;)
Re: Emerald Club - National
De aanvraag voor het lidmaatschap staat los van je autohuur, zeker als die via een broker verloopt. Je geeft bij de aanvraag de preferentie op voor de voorwaarden waaronder je voortaan direct bij National huurt. Zo hoef je voortaan zo min mogelijk gegevens in te kloppen. Wat je hier invult, is aan jou. Forumleden weten immers niet waar jouw voorkeur naar uit gaat en hoe jouw situatie is?
Even een vraagje:
Citaat:
On-line enrollment is available to those customers that reside in the U.S. or Canada with a valid driver's license.
Voor je je gegevens kunt inkloppen, moet je je rijbewijsgeggevens opgeven. Wat heb je daar dan precies ingevuld? Heb je een us-rijbewijs? Of heb je (alles kan) een fakenummer ingevuld?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Teleton
Even een vraagje: Voor je je gegevens kunt inkloppen, moet je je rijbewijsgeggevens opgeven. Wat heb je daar dan precies ingevuld? Heb je een us-rijbewijs? Of heb je (alles kan) een fakenummer ingevuld?
Na een case geopend te hebben via national.com heb ik de aanvraag gekregen via de UK. Op het formulier staat zelfs " This Master Rental Agreement should be completed by residents of EMEA only". Kan dus gewoon mijn Nederlandse rijbewijs nummer invullen, en dadelijk de eventuele rij skippen :D
Dat skippen valt wel mee. Er is een aparte balie voor Emerald Club, maar je bent niet de enige die zo'n pasje heeft :lol:
Ik heb er ook al jaren één, en maak er bij de rondreizen (als we National prefereren boven Alamo> dropoff kosten !) ook dankbaar gebruik van. Maar soms is de rij van paslozen zelfs nog korter dan de Emeralders :mrgreen:
Het is een beetje hetzelfde effect als met online inchecken bij de airline. Een paar jaar geleden stond je nog als einzelganger bij de bag-drop op Schiphol, maar nu doet vrijwel iedereen alles online en is de rij bij de reguliere checkin vaak korter als bij de bag-drop.
Oneliner of the day; ieder voordeel hep zijn nadeel ;-)
Ik heb al jaren Emerald Club Executive, en zie de verhuurbalie al een hele tijd niet meer... ik loop altijd door naar de garage, pak een auto uit de executive rij meld dit bij de slagboom en weg zijn we...
Citaat:
corrus
ik loop altijd door naar de garage, pak een auto uit de executive rij meld dit bij de slagboom en weg zijn we...
Dit is eigenlijk ook de reden dat we de pas aanvragen :) Geen balie meer, en gelijk naar de executive rij door lopen.
Heb nu een midsize SUV geboekt, maar de auto's die in deze rij staan zijn die wel een beetje gelijkwaardig?
En ik neem aan dat we ook nog steeds uit de midsize SUV rij een auto kunnen pakken, toch?
Citaat:
Ta2 Gerrit
Maar soms is de rij van paslozen zelfs nog korter dan de Emeralders
Vakantie zit er aan te komen en ben nog even wat Discussies aan het doornemen.
Toch nog even voor de zekerheid. Ik heb mijn Emerald Club pas en dan kan ik toch gelijk naar de rentals gaan?
We hebben gereserveerd via Expedia, geeft dit nog problemen als we direct naar de rentals lopen?