-
Re: Hotelervaring gevraagd: Betaalbaar hotel in Miami
Hoi,
Ben ik weer..............
Wij hebben vorig jaar in het RIU gelogeert en zijn er erg tevreden over.
Het waren ruime kamers, redelijke bedden( ben rug patient dus niets is beter dan mijn eigen bed, maar ja dat zal bij meerdere wel zijn :lol:)
Het ontbijt was verschrikkelijk lekker en in overvloed, erg vriendelijk personeel en behulpzaam.
Snel bij de winkels en restaurants.
Hij zit aan Collins Ave en gelijk aan het strand en een zwembad!
Gr. Monique
-
Re: Hotelervaring gevraagd: Betaalbaar hotel in Miami
Hallo,
Alvast bedankt voor de tips!
Het RIU ziet er mooi uit, maar is boven ons budget. We denken aan 60$ per nacht per kamer. Is dat uberhaupt mogelijk in Miami?
We hebben de volgende hotels op het oog:
www.clayhotel.com
en
http://www.orbitz.com/App/shared/pag...e=interstitial
(days inn miami northbeach)
-
Re: Hosteling, jeugdherberg
Bas,
gedurende onze trip in februari / maart zijn wij alleen maar in Hostels verbleven, dus voor reviews kan je altijd bij mij terecht.
In Miami Beach hebben wij overnacht bij "The Jazz on South Beach" op Washington Ave. De lokatie was vrij in het zuiden van SoBe, maar erg goed te doen. Het personeel daar is aardig en vriendelijk en geeft je graag een advies. Op hun website adverteerde ze met een eigen bar, maar die bleek bij aankomst gesloten te zijn wegens "weinig succes". Over de kamers zelf was ik minder tevreden. Klein, niet erg schoon en de bedden waren wat ouder. De douches waren ook wat minder (je moest goed timen met het water, anders was het ijskoud).
Overall vindt ik dat je eigenlijk niet te kritisch moet zijn over hostels, je betaald maar 15 tot 20 dollar voor een overnachting en soms tref je het met goede hostels en soms minder.
Ik zie trouwens dat ze de naam hebben veranderd, The South Beach Hostel. The Jazz on South Beach schijnt nu een nieuw hostel te zijn op Collins Ave. dat er goed uitziet!
Bij The Clay Hostel heb ik dus zelf geen ervaringen, de reacties van andere hostellers die wij gedurende onze trip tegen zijn gekomen is dat het een "redelijk" hostel is. Maar ja, wat voor de ene redelijk is, is voor de ander misschien een top hostel...
-
Re: Hosteling, jeugdherberg
Ik vond het Clay HOtel heel erg leuk, aardig personeel! We hadde de standaard room en het was neit superluxe ofzo, maar echt wel te doen ik vond het hel leuk & myn vriend ook... Het hotel is ook gelegen op een prachtige locatie, ik vindt het een betere locatie dan de meeste andere hotels! Maar van het hostel weet ik niets srryy
-
hallo ,
ik ga voor het eerst naar miami.
ik ben op zoek naar een nette hotel/mote/appartement voor 5 nachten
in de prijskasse 50-60$ voor de periode 15-11 t/m 20-11-2007
iemand aanbevelingen?
iemand ervaring met the Clay Hotel ?
ik krijg eentje aageboden via usafun: Best Western Oceanfront Resort 86 eur p/n iemand ervaring met deze hotel?
iemand nog ervaring met een van deze hotels in miami:
- Days Hotel Thunderbird Beach
- Days Inn South Beach
- Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort
- Deauville Beach Resort
-
Master, South Beach zal je wel kunnen vergeten voor dat bedrag lijkt me. Misschien iets verder van South Beach dat je wat kunt vinden. Vergeet vooral niet te kijken naar bijkomende kosten, zoals parkeerkosten ed.
Hotel Continental South Beach kost tussen de 60 en 70 euro en ligt hier.
In die periode zou je in de Golden Nugget Beach Club kunnen slapen voor € 250,00 dat ligt wel een stukje vanaf het historische district. Verder heb ik ook geen ervaring met dat hotel het ligt in ieder geval hier . Geloof eerlijk gezegd niet dat je voor dat bedrag een goed hotel zal vinden in Miami beach.
Master ik heb met een aantal hotel goede / redelijke ervaringen in Miami Beach.
1) Surfcomber
2) Holiday Inn
3) Days Inn
4) Ocean Surf
Is ook een beetje in volgorde van kwaliteit.
Days Inn South Beach is een prima hotel voor Miami beach begrippen. Heb daar ook een paar nachten door gebracht. Niet heel erg luxe maar wel redelijk dicht bij het Historic District en naast het strand. Kortingscoupon voor het hotel vindt je hier.
http://static.flickr.com/31/66510448_018e49f9a8_m.jpghttp://static.flickr.com/30/55696655_2373b5de86_m.jpg
Tja ikzelf kies tegenwoordig ook voor andere hotels, maar het hotel was zeker vergeleken met andere hotels in Miami niet slecht te noemen.
Days Inn is zowieso niet mijn hotelketen maar er zijn toch veel slechtere hotels in Miami beach voor dezelfde prijs als dit hotel. Het hotel waarvandaan deze foto is gemaakt (Holiday Inn) is al stukken beter maar vaak snel volgeboekt.
Zelf kies ik er tegenwoordig voor om elders te slapen dan in Miami Beach.
Overigens als een hotel bij aankomst echt slecht is kun je toch gewoon weggaan ? Dat heb ik al meerdere keren gedaan, bel vanuit je kamer met het call center van de hotelketen en vraag of ze een beter hotel hebben dan hetgeen waar je op dat moment staat.
Deze kunnen meestal een alternatief aanbieden en gelijk het hotel waarvoor je had geboekt annuleren. Uiteraard is het ook altijd aan te raden eerst bij de receptie te vragen om een andere kamer.
-
Re: hotel miami beach
Wij zijn ook op zoek geweest naar een betaalbaar hotel Miami beach. Via Expedia.nl kwam Bay breeze Miami eruit, bv in de nachten rond 16 april 2008 kwam dit op $65 per nacht. ik ben er nog niet geweest maar het zag er niet slecht uit. Wij hebben het op ons lijstje gelaten. Via expedia kwamen er trouwens veel meer goed betaalbare hotels uit. Floridayvonne
-
Re: hotel miami beach
Hallo Master,
Boeken via hotwire.com of priceline.com lijkt me mogelijk voor die prijzen, maar dan weet je vooraf niet exact in welk hotel je boekt.
Via easyclicktravel.com vond ik (november 2007) het Travelodge Monaco Ocenfront voor $57 of het Continental Oceanfront South Beach voor $74.
Succes met zoeken (en boeken).
MVG
A3
-
1e keer Miami Beach, leuk goed gelegen hotel gezocht!
hallo Miamifans,
Ik ga met een vriend begin februari naar miami beach. Ik ben op zoek naar een hotel dat dichtbij het uitgaanscentrum ligt :p. Iemand tips voor een leuk hotel en/of uitgaansmogelijkheid?
Groeten Sven
-
Re: welke regio en hotel in miami
Goh leuk joh op huwlijksreis eerst cruise en dan Miami. (heb beiden tig keer gedaan)
Oke je vraag naar hotels (4 sterren liefst.. toch?) en waar 's avonds wat te zien is.
Oke
Royal Palm van Crown Plaza, Surfside, Doubletree, Sagamore, Loews, St Moritz
Allemaal ruim 4 sterren hotels kost wel een flink stuk duurder ook omdat je in SoBe en vlakbij Ocean Drive zit maar wel; top hotels en schoon geen enge beestjes
Veel romatische plezier on your honeymoon!!! Have fun
-
Re: welke regio en hotel in miami
Wij sliepen de afgelopen keer hier: http://www.sonesta.com/CoconutGrove/
Zit vlakbij de Cocowalk in Coconut Grove. Hier zitten een aantal bars, een bioscoop, restaurants. Leuk om 's avonds even heen te gaan.
Betaalbaar (ca 130 euro) EN luxe hotel (en dat is een combinatie die je in SoBe moeilijk zult vinden). En als je naar SoBe wilt ben je daar ook zo met de auto.
Wij hadden het geboekt via USA Fun Vacations.
-
Re: 1e keer Miami Beach, leuk goed gelegen hotel gezocht!
Hoi
Het hotel waar je dan moet zijn is het Clevelander hotel op Ocean Drive.Wij zijn hier ook eens geweest en het is perfect.
Anthonie
mmmm zie nu dat hij is gesloten tot de zomer!:(
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Anthonie
mmmm zie nu dat hij is gesloten tot de zomer!:(
Dat klopt ja, the Clevelander wordt momenteel gerenoveerd. Toen wij 2 weken geleden in Miami waren, wilden wij er weer wat gaan drinken. We wisten niet wat we zagen...ze pakken het groots aan. Alleen de buitenmuren staan er nog. Volgend jaar zomer zou het klaar moeten zijn.
-
Hallo Sven,
Wij zijn tijdens onze Florida vakantie in Miami van 31/01 tot 05/02. Wij hebben een kamer geboekt in Nassau Suites, op tripadvisor krijgt dat hotel zeer goede reviews, en de prijs was ook ok voor South Beach normen.
groetjes,
Casper
-
We hebben aan het begin en aan het eind van onze Florida-trip gelogeerd in Miami Beach. Het eerste hotel was The Beacon Hotel. Gelegen aan Ocean Drive, dus midden tussen alle drukte van restaurantjes en uitgaansgelegenheden. Ter hoogte van 8th street. Strand aan de overkant van de weg. Prima hotel op zich, maar ik was niet zo gecharmeerd van de service en de drukte.
Het tweede hotel was South Seas Hotel. Deze ligt iets noordelijker, ter hoogte van 18th street, aan Collins Ave. Ik was hier meer tevreden over: oprechte service, mooie kamers. Strand te bereiken vanuit de achtertuin van het hotel. Een eigen zwembad met ligstoelen en hangmatten. Voordeel: direct om de hoek van Lincoln Road, leuk dus om te shoppen. Maar ik vond het ook leuker en ontspannender om daar uit eten te gaan dan langs Ocean Drive. Heel veel leuke terrasjes!
-
south beach plaza hotel aan de collins avenue.
-
Colony Hotel Ocean Driveeen van de meest gefotografeerde en een goede prijs /kwaliteit verhouding
-
Re: Gezocht: Hotel in Miami vlakbij Airport
Hoi wij hebben via Priceline een Fairfield Inn geboekt voor $59.Misschien nog wat aan de hoge kant, maar ik ben er blij mee.
Op de site moet je trouwens $209,- betalen voor een kamer.
Op je vraag naar de Everglades, ligt eraan waar je in Miami zit!
Vanaf Miami Beach moet je ongeveer 70 minuten rekenen (als het niet te druk is) en vanaf Miami Downtown zo'n 45 minuten
Groeten
Anthonie
-
Re: Gezocht: Hotel in Miami vlakbij Airport
Fairfield Inn is onderdeel van het Marriott concern en is een prima hotel voor die prijs.
Omdat het niet zoveel uitmaakt in welk hotel je zit voor die ene nacht, is Piceline prima om een keer mee te experimenteren.
Je geeft het gebied op (dus bij de luchthaven) en het aantal sterren (ga voor 2,5) en doe een bod.
Begin bij $ 45,00 zou ik zeggen.
Eric
-
Hotel gezocht: Miami e.o
Wij zoeken een leuk schoon betaalbaar hotel in Miami. Het liefst in de buurt van leuke betaalbare restaurantjes en in de buurt van parkeergelegenheid. Ik heb met de zoekfunctie al gekeken maar kom er niet echt uit. Wie heeft er leuke tips?
-
Re: leuk hotel in miami e.o
Wat vinden jullie betaalbaar?
Wij hebben de afgelopen keer geslapen in het Sonesta hotel in Coconut Grove.
Waren iets van 112 euro per nacht kwijt (geboekt via USA Fun Vacations). Het hotel ligt op loopafstand van de Cocowalk, een uitgaanscentrum met restaurantjes, bioscoop en bars.
Is ons iig erg goed bevallen. Je bent met de auto zo op South Beach en andere plekken. Het hotel is erg luxe.
-
Re: leuk hotel in miami e.o
Ik weet niet voor welke periode je zoekt?
Ik ga in mei en ik heb heel hard gezocht, en gezocht en gezocht heb toen uiteindelijk in dit hotel http://doubletree1.hilton.com/en_US/...orida/index.do
een kamer geboekt voor..... 95 dollar !!!
Echt een te goede prijs, dat besef ik. Toen ik een week later keek,waren al die goedkope kamers weg en was het per nacht over de 200 dollar. Ik heb echt mega-geluk gehad.
Dus ik weet niet of dit hotel een tip is, maar in mijn geval heeft heel veel tijd in het zoeken wel zijn tijd waard gebleken !
met vriendelijke groet,
Bonnie
-
Hallo Casper,
Ik heb ook een suite geboeky in Nassau van 5/5 tot 13/5. We moeten echter geen voorschot betalen. Dat vind ik wel spijtig want we hebben liever wat meer zekerheid over onze boeking. Heb al een paar mails gestuurd maar krijg nooit reactie. Over zusterhotel 'beachcomber' las ik op tripadvisor dat mensen er arriveerden en geen kamer bleken te hebben. Uitleg van de receptie : u had telefonisch geannuleerd en de kamer is ondertussen verder verhuurd (hogere bieder?). Ik weet niet of we ongerust moeten zijn. :( Graag een verslagje na je bezoek aan Nassau. :)
Véronique
-
Hotel gezocht: Miami airport
Weet iemand een goed en goedkoop hotel op het vliegveld van Miami?
Wij landen 3 februari in Miami om 21.30 en vliegen de volgende morgen naar Nassau de Bahama´s. Het is dus echt alleen voor slapen.
Alvast bedankt!!
Anne-Wil
-
Wij hebben in dit hotel doorgebracht: http://www.cardozohotel.com/
Heel erg tevreden over, personeel erg vriendelijk, erg schoon, alleen lastig dat er van die toeristen zijn die zo nodig een foto willen van het hotel van Gloria Estefan (maar dan voel je je zelf ook een beetje beroemd).
:D:D:D:D:D:D
-
Re: Hotel miami airport
Wij hebben afgelopen zomer in het Holiday Inn vlak bij de luchthaven geslapen, en dat was goed te doen.
Er zij een aantal heel goedkope motelletjes vlakbij de luchthaven, maar die zou ik persoonlijk niet aanraden.
Eric
-
Re: Hotel Miami airport
Bedankt voor je reactie Eric! Inmiddels hebben we geboekt en gekozen voor het hotel op de luchthaven. Hotel Days inn Miami Airporth North. Daar zijn we 88 euro kwijt, maar dat was voor ons het goedkoopste wat we konden vinden. Heb trouwens geen idee van hotel prijzen, misschien valt dit best mee maar het was voor ons de eerste keer en als je normaal kampeert denk je ff pffff..
We gaan ook drie nachtjes naar de Bahama´s. Naar het Red carped inn hotel.
We zitten nu nog te twijfelen over de activiteiten. We willen graag een tour doen in een Sub, zo´n onderwaterscooter bij Stuart Cove. Maar ook graag bij Dolfijnen zwemmen! Maar dan moeten we volgens de sites nu al reserveren en leggen we het allemaal al zo vast. Weet iemand hier of dat echt nodig is om te reserveren?
We gaan al over 3 weken!! spannend hoor.
Anne-Wil
-
Re: Gezocht: Goedkoop hotel Miami
Citaat:
stroke
Bed Bugs:???: Dit lijkt me duidelijk :mrgreen:
Het schijnt dat ze aan het renoveren zijn. Wij gaan er voor de laatste 3 nachten heen. Wij geven San Juan vooralsnog het voordeel van de twijfel.
Gr Jack
-
Re: Gezocht: Goedkoop hotel Miami
Hoi Jack,
Wij zijn in november 2 nachten in het San Juan geweest. Ook wij gaven het voordeel van de twijfel.
De kamers waren oud met uitzicht op een parkeerterrein/afwerkplek voor prostituees, de kamers waren gehorig en verschrikkelijk ingericht, maar.....
....het was op loopafstand van al het moois van Miami Beach, schone lakens, schone warme douche en vriendelijk personeel.
Wij gebruikten het om te slapen en niets meer dan dat. Als je een mooi hotel zoekt met superfaciliteiten en mooie art deco kamers kom je echter bedrogen uit.
Wim
-
Help weet niet in welke buurt ik een hotel moet boeken
Wij gaan in april 2 dagen naar Miami. We willen graag een boottocht doen vanuit Bayside, lekker eten, Art-deco District, shoppen. We gaan 's avonds niet stappen in Miami Beach. In welke wijk kan ik dan 't best een hotel boeken. Ik weet dat de hotels in Miami Beach enorm duur zijn dus ik dacht misschien is het beter een hotel in een andere wijk te nemen en dan met de auto naar Miami Beach te gaan of raken we daar de auto niet meer kwijt met parkeren? Welke kenner kan mij helpen.:)
-
Re: help weet niet in welke buurt ik een hotel moet boeken
Je kan een hotel nemen in Downtown Miami. Overdag is het hier veilig maar 's avonds is het er niet veilig.
Verder is een mogelijkheid om een hotel te nemen in Cononut Grove. 's avonds erg gezellig.
Succes.
-
Re: help weet niet in welke buurt ik een hotel moet boeken
Citaat:
Ebelix
Verder is een mogelijkheid om een hotel te nemen in Cononut Grove. 's avonds erg gezellig.
Succes.
Coconut Grove is vaak nog duurder dan Miami Beach...
-
Re: Help weet niet in welke buurt ik een hotel moet boeken
Wat ik doe, is meestal een hotel in de (zakenbuurt) van het vliegveld, in mijn geval altijd Miami Airport West.
Deze buurt is op ong. 20 minuten van het vliegveld, dus je hebt geen overlast, er zijn heel veel restaurants (de bekende ketens) in de buurt, parkeren is gratis, je zit snel op de interstate richting Orlando of Key West, en je betaald niet te veel.
je zou het via priceline kunnen proberen, of kijk eens bij roomsaver.
Hotels waar ik (in die buurt) heb gezeten zijn:
Best Western Miami airport west
Baymont hotel idem (naast elkaar)
La quinta inn (iets minder)
Succes, Eric
-
Sunny Isles ligt zo'n 20km van Miami Beach af (noordwaarts) en biedt goedkopere hotels. Binnen 15 min ben je in Miami Beach.
-
Ik zou gewoon goed zoeken voor Miami Beach. Kijk bijvoorbeeld eens op usareisen.de of op de site van AE. Als je er maar één of twee nachten bent valt de meerprjs mee. Qua sfeer is het het leukste gedeelte en je kan gewoon vanuit je hotel de stad in. Als je 2 nachten blijft heb je het hooguit over een meerprijs van 50 euro. Op het totale budget maakt dat ook niet veel meer uit
-
Bedankt voor alle tips. Ik heb inmiddels het Cadet Hotel geboekt. Het kost 125 dollar per nacht en krijgt goede recensies bij tripadvisor. Ik ben benieuwd of het wat is!
-
Hotel gezocht: Miami South Beach
Over twee weken vertrekken wij voor 2,5 week naar Amerika. Wij hebben alle hotels al geboekt behalve die in Miami.Want we weten echt niet welke we moeten kiezen. Het forum hebben we al helemaal bekeken ;-) Er is namelijk zoveel keuze :wink: We willen wel een mooi/leuk/goed hotel enz!
* We willen graag in de buurt van Ocean Drive/ South Beach. Op loop afstand want de auto hebben we dan al ingeleverd!!
* en een beetje :wink: betaalbaar, voor 4 nachten :wink:
Alvast bedankt voor de reacties!!!
Groetjes Annemarieke
-
Re: Hotel gezocht: Miami South Beach
Hoi
Wij hebben 3 weken geleden gelogeerd in het Albion hotel. Het ligt in een zijstraat van Lincoln Avenue, een gezellige winkelstraat. Naar Ocean Drive is het ongeveer 10 minuten lopen. Je kan dit doen via de boardwalk maar ook via Collins Avenue, de grote hoofdstraat. Het hotel is een leuk design hotel. Schoon en ruime kamers. Een aanrader
-
Re: Hotel gezocht: Miami South Beach
Wij hebben het prima naar onze zin gehad in het Essex House Hotel. Leuk Art Deco hotel, perfecte locatie, aardige mensen en relatief voordelig....
-
Hotel boeken of niet
Wij gaan in febr. voor 10 dagen naar Miami. We willen vanuit Miami 1 nacht naar Key West 2nachten, Islamorada 1 nacht, via Everglades naar Fort Myers 1 nacht, Clearwater 1 nacht en dan nog 2 of 3 nachten in Miami.
Wat is jullie advies, we willen in principe geen hotels boeken behalve voor de 1e en de laatste 2 nachten in Miami.
We huren een auto, kunnen we dan het beste in Miami Beach een hotel nemen en de auto de laatste 2 dagen niet meer huren. Of is beter, goedkoper om buiten Miami een motel te zoeken en steeds met de auto naar Miami Beach te gaan.
Ik ben op zoek gegaan naar prijzen van hotels, maar 200 euro per nacht lijkt normaal, ik schrik hier erg van.....is het overnachten echt zo duur, of kun je terplekke veel goedkoper een kamer vinden.
Veel vragen...en ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.
We zitten niet aan deze planning vast, dus alle tips zijn van harte welkom