-
Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)
Volgens mij krijg je altijd een voucher als je telefonisch of online een AP aanschaft. Maar ik heb nog nooit mijn AP renewed dus kan het niet met zekerheid zeggen of dat ook voor newewal geldt (misschien kan je de oude pas houden??). Die "voucher" heb ik wel gekregen toen ik telefonisch mijn AP aanschafte. Een voucher is in dit geval gewoon een stevig plastic pasje (zoals je creditcard of bankpas) in tegenstelling tot het echte papieren pasje dat je er voor terug krijgt!
Maar als je het zeker wilt weten moet je Disney bellen, die zullen het vast weten.
-
Korting Premium Annual Pass
Pech voor de Premium annual passholders.
Vanaf 1 januari krijgt men met deze jaarpas geen 20% korting meer op bepaalde merchandise (waar je korting op krijgt volgens de voorwaarde) maar 10% korting.
De 20% korting was destijds ook tijdelijk.
-
Misschien zie ik iets over het hoofd:
Feit:
Mijn Premium Annual Pass verloopt op 13-03-2013.
Nu zie ik op de WDW pagina:"Plus, you receive a renewal discount when you renew your Walt Disney World Annual Pass. Passes may be renewed up to 60 days before or up to 30 days after your Anniversary Date." dit staat op: http://disneyworld.disney.go.com/passholder-program/renewal-information/
Dus in feite zou ik deze nog moeten kunnen venieuwen 30 dagen na de vervaldatum van 13-03-13 toch ? Dat is 13-04-13.
Nu heb ik deze vraag gesteld bij WDW via mail, en als antwoord kreeg ik, ik citeer:
"Your last day of Renewal eligibility for the Passes you have mentioned
are March 13, 2013. However, it is recommended that you try to renew in
advance, if possible, either online or by phone.
Thank you again for contacting us.
Sincerely,
Mitchell
Ticketing Guest Services
Walt Disney World Resort"
Hebben hun het nu fout, of begrijp het renewal principe dan niet goed.
Ik heb nogmaals een mail gestuurd naar WDW.
-
Er staat ook dit:
Citaat:
But don't delay! Because whether you renew by your Anniversary Date or any time up to 30 days after, your renewal Pass will still expire 12 months after your original anniversary date.
Dus je kan wel een maand later verlengen maar hij verloopt dan nog steeds 12 maanden na de originele verloop-datum..
-
Maar volgens de mail kan ik maar renewen uiterlijk op 13 maart, dus ik wacht de mail af. Dat als ik bijvoorbeeld op 13 april zou verlengen, is deze toch maar tot 13 maart 2014 geldig, dat wist ik.
-
Tot heden toe geen reactie.
Als ik nu eerder verleng, dus voor 13 maart (dit kan volgens de site) en ik verleng bijvoorbeeld op 13 februari, wordt dit dan de nieuwe datum ?
-
Nee, renewen betekent gewoon dat je je oude kaart een jaar verlengt en dat je dat met korting mag doen binnen een bepaalde tijd ( dus tot 30 dagen na verlopen vd pas). Het gaat dus vooral om wanneer je nog recht op die korting hebt. Anders kan je ook een nieuwe jaarkaart aanschaffen voor de reguliere prijs.
-
Volgens de site 30 dagen na aankoop, dus 13-04-13, maar volgens de medewerker van WDW 13-03-13. Lijkt me dus tegenstrijdig
-
Antwoord van WDW, de medewerker had het fout doorgeven.
-
We gaan voor een jaarkaart (lees geen renewal) van de AAA, deze is ca. 18 euro duurder, dan een renewal van Disney. Dan kunnen we hier in maart 2014 eventueel nog gebruik van maken ;)
-
Annual Pass Sticker
Ik heb de onderstaande sticker al op heel veel auto's hier gezien, en nog nergens in de winkels. Misschien weet iemand hier waar ik die kan kopen wellicht.
http://img40.imageshack.us/img40/4922/p1030776kopie.jpg
Uploaded with ImageShack.us
-
Re: Annual Pass Sticker
Het blijkt een magneet te zijn en na wat speuren op internet werd mij duidelijk dat niemand precies weet hoe je er aan kan komen. De mensen die in het bezit zijn ervan hebben 'm gekregen bij het vernieuwen van hun pas. Maar andere die hun pas vernieuwd hebben, kregen geen magneet. Je moet dus geluk hebben. Disney medewerkers hebben er ook geen antwoord op.
-
Ik heb her-en-der in WDW nog eens nagevraagd, en ze wisten er wel vanaf, er is zelfs heel veel vraag naar. Dus toen vroeg ik naar de manager bij guest relations bij het Magic Kingdom, ik zei tegen hem, misschien is het een idee om deze magneten in de verkoop te doen. Hij vond dit een heel goed idee, en ging dit ook voorstellen.
-
Stel je vraag eens op DISboards.
-
Op de DISboards kan je de vraag al vinden, daar had ik ook mijn info vandaan.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Mushu
Op de DISboards kan je de vraag al vinden, daar had ik ook mijn info vandaan.
Bedankt !!!! Ik ben al in contact me iemand van het DISboard, hij heeft er meerdere en wil er mij eentje opsturen, wellicht komt die de volgende week binnen, helemaal blij
-
-
Yess !!!! de officiele toezegging heb ik van mijn adresje uit de USA, de magneet wordt opgestuurd.
Ik ga deze ook professioneel scannen, en zelf ook een magneet van laten maken, voor op mijn eigen auto, de origineel blijft wellicht op de koelkast.
-
Yess !! gisteren post uit de USA !!!!! Ben er erg trots op, een collectors item !!! Gaat ook voorlopig niet op de auto, todat ik een goede kopie heb.
http://img12.imageshack.us/img12/6757/imag0284kopie.jpg
Uploaded with ImageShack.us
-
Kopie gemaakt, exact het origineel, nu nog kijken voor een goede site die magneetstickers maakt, op ware grootte van het origineel
-
-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Je kunt nu je jaarkaart koppelen aan MyDisneyExperience
Je kunt nu online je fastpassen regelen, dit werkt echt heel goed.
Nu over de magicbands, deze worden niet verstuurd naar Nederland, en voorlopig is het niet mogelijk om de banden in de parken op te halen.
Je kunt nu wel de magicbands, laten versturen naar een adres in de USA.
Maar nu komt mijn vraag:
Stel ik laat het versturen naar mijn hotel/appartement/villa in de USA, en deze komt niet aan, of derde heeft deze in handen gekregen, kunnen deze er mee frauderen, omdat deze gekoppeld is aan een creditcard.
-
Om binnen te kunnen komen in de parken met je MagicBand is een vingerscan nodig (net als met de "oude" kaartjes). Om te betalen moet je een pincode intoetsen. Dit kon ook al met de "oude" kaartjes. De pincode hebben wij toen verzonnen en ingetoetst bij het inchecken in het hotel. Is je creditcard ook gekoppeld aan je annual pass magicband? Of staat alleen je annual pass op de magicband? Iig zou iemand om misbruik te kunnen maken van je magicband dezelfde vingerafdruk moeten hebben en je pincode moeten weten.
-
Mijn cc is gekoppeld aan "mydisneyexperience", en daar heb ik dus nu ook mijn jaarkaart aan gekoppeld, en via de site kan ik dus de magicband bestellen.
-
Ik zou Disney even bellen. De magicbands voor annual pass houders zijn net ingevoerd (zoals je zelf natuurlijk ook weet) dus op internet zal je er nog niet veel over kunnen vinden. Zeker niet over de "buitenlanders" die een annual pass/ magicband hebben. Ik heb dit jaar geen annual pass (nu al spijt van :)) dus nog geen ervaring hier mee. Ben wel benieuwd hoe het allemaal werkt.
-
annual pass houders kunnen alleen een magicband bestellen op een amerikaans adres. De rest volgt later.
-
Ik verwacht ook dat de mensen buiten de USA in de gelegenheid worden gebracht om deze magicbands te krijgen. Wellicht bij een van de guest relations t.z.t.
-
Nog een vraagje, vervangt de magicband, de plastic kaart, of zijn ze beide te gebruiken.
-
-
Ik heb ze net besteld, heb goed contact met mijn verblijf adres, en dus zou het goed moeten komen, hopelijk liggen ze klaar als ik er ben.
-
Komt vast helemaal goed.
Ik heb navraag gedaan (bij een vriend die werkt voor guest service Disney) en die zegt dat je alleen met een adres in de USA voor alsnog een magicband kunt krijgen.
Als je een jaarkaart hebt is het dus nog niet mogelijk deze te verkrijgen waar dan ook in Disney zelf.
(ze zijn er gewoonweg niet)
Zelfs bij verlies kunnen ze alleen maar stopzetten (blokkeren) maar nog geen nieuwe verstrekken. Je zult dan een plastic jaarkaart krijgen en op huisadres (in de USA) een nieuwe band
Overigens mag je hem maar 1x per 2 jaar verliezen anders kost hij geld
(dus zijn de huidige regels en kunnen elk moment veranderen want alles van Fastpass+ is nog steeds in testfase)
-
Ook vandaag maar de magic band besteld, kan mijn broer hem binnenkort meenemen als hij terug komt uit Florida.
-
Net mail van Disney gehad, dat de magicbands zijn verstuurd.
"Good news––your MagicBand package is on the way! Your package is being sent via US MAIL PARCEL POST and your tracking number is xxxxxxxxxxxxxxxx."
-
Met een Nederlands adres???
Dat is dan net aangepast want was vorige week alleen nog voor US adressen
-
-
Nu vraag ik me af, als alles goed gaat heb ik dus eind van de week de magicbands, maar onze jaarkaart is nog geldig tot half april.
In september willen we waarschijnlijk weer een nieuwe jaarkaart kopen, wordt onze huidige magicband dan weer gekoppeld aan de nieuwe jaarkaart ? of moet je weer nieuwe magicbands aanvragen.
-
Ze worden gekoppeld.. Sterker nog dat kun je zelf thuis doen. Je magicband heeft een nummer en deze dien je te koppelen met je kaart.
Disney kan dat voor je gedaan hebben maar veel waarschijnlijker is dat je het zelf moet doen.
In de my Disney experience app is dit ook te zien.
Je kunt dan ook aangeven of je je Credit Card eraan hangt en of je ook de gegevens van de rest van je party (bijvoorbeeld van je vrouw) beheerd. Zij krijgt dan dezelfde gegevens ook op haar band.
Bij fastpassen is dit heel handig want zo krijgt je hele groep dezelfde toegangstijd
-
Dus het kan zomaar zijn, dat ik mijn magicband nog moet koppelen aan mijn kaart ?
-
Volgens mij is het andersom, je moet je magicband koppelen aan je mydisneyexperience account waardoor deze automatisch met je annualpass en eventeel je creditcard wordt gekoppeld.
-
Geen idee hoe ik dit moet doen, ik heb de magicbands besteld via de mydisneyexperience, mij lijkt het dan ook dat ze al gekoppeld zijn.