-
Re: Met een camper door Florida?
Voor ons is het eigenlijk de bedoeling om met de camper de keys te bezoeken en van daaruit via de Everglades, Sanibel & Captiva en Tampa naar Orlando te trekken.
In Orlando verblijven we dan in een villa en nemen we een huurato.
Ik denk dat het voordeel van een camper is dat je in de parken dicht bij zee en in de natuur kan overnachten wat toch wel een andere belevenis moet zijn dan op hotel of motel te gaan.
-
Re: Met een camper door Florida?
Dat is zeker de moeite waard! Zoveel mooie plekken om te staan, op de Keys, in de Everglades en ook zeker op Sanibel Island. Daar zijn wij ook geweest, er is 1 camping duidelijk aangegeven, maar die is prima! In 10 minuten loop je naar het strand. Hij is niet duur en heerlijk ruim met mooie plekken. En Sanibel-Captiva is echt prachtig! Vergeet niet Ding Darling state park te bezoeken, vooral aan het eind van de middag de kans om heel veel vogels te zien. Zoals de roze lepelaar en de kaalkopooievaar. Maar er lopen ook raccoons rond!
-
Key West met camper
=;
Wij willen, zodra we de camper opgehaald hebben in Miami, rechtstreeks naar Key West rijden. Nu vraag ik me af of dit niet teveel van het goede is met jet lag enz.
Is het beter om te stoppen in Key Largo en daar te overnachten of bijv. te beginnen in John Pennekamp en van daaruit naar de Keys te vertrekken?
Enne: klopt het dat er 1 camping is (Boyd's) in Key West?
Graag jullie advies!
-
Re: Key West met camper
Met een jetlag, in een kompleet vreemde omgeving, met vrteemd verkeer, met een vreemde auto en misschien voor het eerst van je leven met een camper rijden van Miami naar Key West zo'n 250 km over een drukke 2 baans weg gaan rijden?
Naar mijn mening ...gekkenwerk. Maar goed ieder moet dat voor zich weten. Er zijn ook mensen die in 1 ruk van Zuid Spanje naar Amsterdam rijden.
Knaapje
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Miss
Wij willen, zodra we de camper opgehaald hebben in Miami, rechtstreeks naar Key West rijden. Nu vraag ik me af of dit niet teveel van het goede is met jet lag enz.
Volgens mij is er geen Camperverhuurder die toestaat men de dag van aankomst in de US je een Camper meegeeft.
Je kunt dus de Camper pas de volgende dag ophalen.
-
We zijn ervaren USA/camperreizigers en we overnachten ook keurig in Miami voordat we de camper ophalen. :wink:
Ik vraag me alleen af of het zinvol is in Key Largo te stoppen of kun je dan net zo goed doorrijden naar Key West?
-
als je 1 nacht hebt geslapen kun je volgens mij dat gewoon doen hoor.
Je bent al vroeg wakker en volgens Google Earth is het maar 163 mile, en zou je er 4 uur over doen.
groetjes Sylvia
-
Wij hebben in Key Largo overnacht omdat we zouden gaan duiken. Hebben er prima geslapen en lekker gegeten maar anders zouden we er denk ik niet gestopt hebben.
-
Ga nou na de vlucht gewoon even relaxen in een hotel. Je komt gewoon erg moe aan en neem dan geen risico - het is ten slotte vakantie. Vergis je ook niet in de weg naar KW. Het mag dan wel maar ca. 200 mijl zijn, wij deden er een paar weken terug ongeveer 6 uur over. Ik heb touwens geen campersite gezien op KW, maar wel onderweg tal van sites. Zou ik nog maar even goed uitzoeken.
-
Boyds campground, zit op Stock Island, is dus net voor dat je Key West in komt, nog geen mile.
-
Suggesties: Florida met camper in april 2009
Beste medeforummers,
Na een rondreis van een maand met een camper in het Zuid-Westen (apr/mei 2008), willen we nu in april 2009 met onze dochter (dan bijna 2 jr) opnieuw met een camper gaan trekken, maar dan door Florida.
Het reizen met een camper is ons zo goed bevallen, dat we er nu weer voor willen kiezen.
Nu hebben we toch wel wat vragen:
- Is april een goede tijd om te reizen?
Welke "start" plaats zouden jullie kiezen, Miami, Orlando of Tampa?
Met de klok meereizen of tegen?
Kunnen we het binnen 4 weken allemaal op het gemak doen?
Natuurlijk zijn andere suggesties en/of opmerkingen welkom http://www.allesamerika.nl/forum/ima...on_biggrin.gif !
-
Re: Suggesties: Florida met camper in april 2009
Mijn 1e vraag is waarom in hemelsnaam met een camper????????
Het zuidwesten is daar zeer zeer geschikt voor maar Florida toch echt een heel stuk minder (ik wil niet zeggen helemaal niet maar denken doe ik dat wel).
Florida is heel anders dan het zuidwesten, minder uitgestrekt, naar mijn idee ook veel minder campgrounds.
De vraag is wat wil je zien van Florida??
Wil je het standaard rondje doen of wil je echt evrder naar het noorden van Florida waar minder te zien is (niet dat het oersaai is maar wel minder te zien/doen/beleven).
Als je een rondje doet dan kun je met 4 weken echt héél veel zien, mijn tip is dan ook een rondje welke kant op en hoe en of wat eerst maakt niet heel veel uit maar bv:
St. Augustine, oostkust naar beneden, Miami, Key West, Everglades, Westkust naar boven. Daar 2 weken over gaan doen is lekker de tijd en dan 2 weken verblijven in Orlando voor de pretparken, het shoppen en alles wat Orlando te bieden heeft.
De april, mei periode is uitstekend om te gaan.
Mijn advies is dus denk echt heel erg na over of je echt wel een camper wilt nemen, wil je dat echt dan kan dat natuurlijk wel....
-
Misschien heb je iets aan deze site : http://www.visitflorida.com/listings.../filtergroup.5
Of deze: http://www.visitflorida.com/guides/
Er staan verschillende folders op en ze vallen binnen een paar dagen bij je in de brievenbus inclusief een kaart van Florida.
Have fun :lol:
-
Vier weken Florida lijkt me erg lang [hoewel het stuk van de panhandle ook heel mooi schijnt te zijn.] We hebben vorig jaar kerst gekampeerd op twee verschillende campgrounds. In sommige stateparks zijn erg leuke en mooie campgrounds. Geschikt voor camper en tent. De verschillende stateparks vind je via http://www.floridastateparks.org/ en in veel parken is de natuur mooi, maar echt niet te vergelijken met het zuidwesten.
Het lijkt me dat april een prima tijd is om te gaan, nog niet zo benauwd warm en misschien valt het nog mee met de muggen.
We gaan proberen om voor de kerst 2010 (:shock:)te reserveren op Bahia Hondastatepark, ligt op een van de Keys, maar deze heel snel vol rond die tijd. In april zal er best plaats zijn. Dit jaar nemen we geen tent enzo mee, want met oud&nieuw zitten we in New York en dan is het zo'n gesleep. Fijne vakantie!
-
@Yvet: Mijn 1e vraag is waarom in hemelsnaam met een camper????????
Het zuidwesten is daar zeer zeer geschikt voor maar Florida toch echt een heel stuk minder (ik wil niet zeggen helemaal niet maar denken doe ik dat wel).
Omdat wij het reizen per camper heel fijn vinden!
Florida is heel anders dan het zuidwesten, minder uitgestrekt, naar mijn idee ook veel minder campgrounds.
De vraag is wat wil je zien van Florida??
Wil je het standaard rondje doen of wil je echt evrder naar het noorden van Florida waar minder te zien is (niet dat het oersaai is maar wel minder te zien/doen/beleven).
Zal meer de standaard ronde zijn.
Citaat:
cant51
Ben het helemaal eens met Yvet, zou zelf Florida niet snel met een camper doen, vond het in het in het Zuid Westen super om te doen, maar vind Florida er veel minder voor geschikt, denk zelfs dat er ook niet veel Camp grounds zijn.
Hoi,
Er zijn aardig wat camprounds:
http://www.floridacamping.com/
-
@Ceetje: De Panhandle lijkt ons op zich ook wel interessant, heb er net nog een stuk over gelezen.
Goed om te lezen dat het jullie wel is bevallen. Als ik zo het internet rondstruin, kom ik toch wel mensen tegen die ook met een camper rondgetrokken hebben.
Jullie ook fijne vakantie!
Bedankt!
@Tinkerbell: Bedankt voor de tip en ik heb er gelijk gebruik van gemaakt!
-
O.k. Laat ik de vraag anders stellen (klinkt mss ook vriendelijker:wink:)
Wat vinden jullie zo fijn en prettig aan het reizen met een camper.
Wat zijn jullie voordelen daarin en welke nadelen zien jullie in het met een auto reizen en in hotels/villa overnachten??
Dit vraag ik dan vooral omdat het reizen in Florida zo anders is dan het reizen in het zuidwesten.
Misschien als jullie concreet aangeven wat jullie er zo prettig aan vinden dat we daar gericht antwoord op kunnen geven.
Niet om het te bashen hoor, als jullie met een camper willen reizen moet je dat vooral doen, je moet je dan ook zeker niet laten tegenhouden door een ander.
Maar het fijne van dit/een forum is dat je elkaar adviezen kunt geven en tips en daardoor zal iemand mss overstappen van een idee.
-
Hoi,
Aangezien we reizen met een kleine, vinden we het prettig om te kunnen stoppen wanneer we willen en dat je dan ook gelijk alles bij de hand hebt. Met de camper sta je ook dichter bij de natuur, om het maar zo te zeggen.
Het geeft ons veel meer vrijheid. En een camper is in verhouding tot een auto toch wel lekker ruim ;)!
Ook het telkens in- en uitpakken van tassen/koffers staat ons wat tegen.
Uiteraard doen we uiteindelijk wat we zelf willen, maar we vinden het zeker leuk als er suggesties e.d. komen.
-
Nog even een tip. Als je de folders ontvangt ( ze komen uit Duitsland) zit er een kaart in met nummers. In de folders staan advertenties met ook weer nummers.
Je kunt dan over de dingen waar je in geïnteresseerd bent apart informatie opvragen.
Je kunt de kaart opsturen maar ook even naar de site gaan en daar de nummers waar je meer van wilt weten aankruisen.
Deze post komt wel uit Amerika dus het duurt wat langer :lol:
-
Citaat:
chelled
Met de camper sta je ook dichter bij de natuur, om het maar zo te zeggen.
Dit is voor ons de reden om te kamperen [en het is lekker goedkoop, da's een tweede reden] Zeker als je meer in de natuur wil zijn, orienteer je goed op de stateparkcampground, ik neem aan dat je de campgrounds van de national parks in het zuidwesten kent: waar wij gestaan hebben lijkt er zeker op. 's avond dit bezoek .....:D
http://i156.photobucket.com/albums/t...s/P1010268.jpg
-
Nou, we hebben de knoop doorgehakt en we gaan van di 7/4/09 t/m do 30/4/09 met de camper (Cruise America) door Florida trekken.
Vlucht en camper zijn al geregeld! Nu nog 2x een hotelovernachting regelen in de buurt van het vliegveld (Orlando).
Nu lekker verder gaan met het plannen van de route etc.
-
Hoi!
Wij hebben dezelfde twijfels. Ook wij willen in april/mei naar Florida het bekende rondje doen. De voordelen zoals Chelled beschrijft zien wij ook (met 2 jonge kids van 2 en 4) maar ik zou ook wel graag met een auto gaan en dan een aantal overnachtingsplekken zoeken in een huisje/appartement/stacaravan oid. Maar volgens mij moet je dan meteen per week huren of is het per dag heel duur en ben je altijd schoonmaakkosten kwijt. Het nadeel van een camper lijkt mij dat je altijd dat gevaarte mee moet nemen omdat je verder geen ander vervoer hebt. En ik heb nog geen campgrouns gevonden die op loopafstand van bv. het strand of attracties zijn. Wij willen overnachten in Key Largo, Naples, Fort Myers, Clarwater, Orlando en Fort Lauderdale. En Miami natuurlijk.
Trouwens Chelled, volgens mij is april/mei een van de beste periodes om naar Florida te reizen: niet te druk, geen orkanen, niet al te veel muggen in de Everglades. En toch prachtig weer!
Maar goed, jullie hebben in ieder geval de knoop doorgehakt. Misschien kan je ons dan nog even helpen beslissen :)
Groetjes
-
Hoi,
Hierbij onze reactie over het rijden met een camper in Florida. Wij hebben 't nl. afgelopen zomer gedaan en het is ons super bevallen. In totaal 3 weken rondgereden, maar 4 weken hadden we ook met gemak kunnen vullen omdat we op 't laatst redelijk hebben moeten haasten.
Je komt inderdaad niet veel campers tegen in Florida moet campingsplaatsen zijn er volop. Tijdens onze 1ste camping kregen we een tip van een ervaren Amerikaan om de "Woodalls" te gebruiken. Een soort gouden gids voor campings. Dat werkte super. Vooraf kijken welke luxe of ed. je wilt en er gewoon naartoe rijden. Er was altijd plenty plek. Op de camping in het zwembad wat kletsen met de amerikanen en je hebt zo weer een leuke nieuwe plek te pakken.
Camper is ons zo goed bevallen dat we een volgende reis naar Amerika weer met een camper gaan doen. Super !
Mocht je geinteresseerd zijn in ons reisverslag, kijk maar eens op:
www.oomens.waarbenjij.nu
Succes met je voorbereidingen ....
Pieter
-
http://www.wekivafalls.com/index.html
Mooie rv camping waar je dichtbij attracties ook midden in de natuur zit. En vergeet absoluut niet Kelly park Rock springs te bezoeken. Kijk hier http://rickenpetra.blogspot.com/2008...k-springs.html om ons verslag daarover te lezen).
-
Hoe slaapt een klein kind in een camper?
Hallo iedereen,
Dit is mijn eerste keer dat ik reageer op deze site. Ik heb al weken met veel plezier al mijn vragen kunnen beantwoorden door het lezen van de vele berichten. Over twee maanden gaan we trouwen en vlak daarna op huwelijksreis naar Florida. Ik heb nog het meeste zin in de reis, \\:D/!
Ook al ben ik waarschijnlijk een uitzondering, ik zit er toch over te denken om een camper te huren nadat we een week in een villa in Orlando hebben gezeten. De voordelen lijken mij dat ons 1,5 jaar oude zoontje op deze manier handiger zijn middagslaapje kan doen. Zo hoeven we niet, zoals bij een villa zou zijn, na elk uitstapje vliegensvlug terug naar de villa, terwijl zoonlief dan onvermijdelijk in slaap valt onderweg om vervolgens in zijn bedje niet meer te willen slapen. Bij een camper kan je op een mooi plekje bij bijvoorbeeld het strand staan, terwijl je de stoeltjes uitklapt en wacht tot zoonlief wakker wordt. Nog een voordeel is, dat we niet alles hoeven vast te leggen maar toch verzekerd zijn van een slaapplaats voor de kleine. (wij zijn eigenlijk van die wereldreizigers, die altijd op de bonnefooi gaan).
Enfin, ik merk dat ik uitwijk. Mijn vraag is alsvolgt: Waar hebben jullie (kleine) kinderen geslapen in een camper? Is er een afscheiding bij de hoogslaper zodat kleine kinderen er niet uitvallen? Wij hebben zo'n reistentje en ik zit erover te denken om die op het ouderbed te zetten en dat wij dan onszelf verdelen. Maar ja, romantisch is anders op je huwelijksreis.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes
-
Re: Hoe slaapt een klein kind in een camper??
Als ik zo vrij mag zijn mijn mening hierover te geven zou ik je zoontje thuislaten.
Ikzelf zat in een soortgelijke situatie en zeg nou eerlijk, een huwelijksreis is toch meer voor de ouders.
Op 1,5 jaar beseffen ze nog niet dat ze (in de ogen van de ouders) worden achtergelaten.
Jullie zelf gaan er meer aan hebben, geloof me!
En eerlijk, trouwen doe je voor je aan kinderen begint...:oops:
Sjonge, dat ik dit zelf eens kan schrijven, dit commentaar heb ikzelf tig keren moeten aanhoren en heb mijn zoontje ook meegenomen.
Maar als ik het mocht overdoen zou ik hem (op die leeftijd) toch thuislaten.8-[
-
Hoi Femke,
Het is inderdaad niet aan te raden om een kind van 1,5 jaar mee te nemen. Het eerste probleem is de lange vlucht. Als volwassene zijn we tijdens een vlucht perfect in staat door te slikken en te gapen om onze buis van Eustachius open te houden en zo de vervelende druk op ons oren en evenwichtstelsel te voorkomen. Een kind van anderhalf kan dit niet! Gevolg: uw kind gaat de hele vlucht huilen en heeft gedurende de hele vlucht continu druk op de oren, wat zelfs pijnlijk kan zijn en leiden tot een oorontsteking. Wil je je kind toch meenemen dan raad ik aan om uw kind van een papfles te laten drinken tijdens opstijgen en landen, om zo de druk toch wat te verminderen. Een tweede probleem is de zon. Een peuterhuid is erg gevoelig voor tropische temperaturen. Acute blootstelling en verbranding door de zon op jonge leeftijd kan leiden tot huidkanker op oudere leeftijd. Voor een kind van 1,5 jaar is een factor 50+ noodzakelijk en je moet deze minimum om de 2 uur dik aanbrengen om verbranden en schadelijke bestraling te voorkomen.
Het is heel mooi van je dat je je kind mee wil laten genieten van jullie huwelijksreis, maar ik zou er toch twee keer over nadenken...
-
Zelf denk ik dat het ook belangrijk is hoe je met het middagslaapje thuis omgaat. Is het iets dat consequent aangehouden wordt op dezelfde plaats en tijd?
Mijn kids zijn altijd gewoon dagjes uit en vakanties meegegaan zonder hele grote aanpassingen. Er werd dan altijd in de buggy/kinderwagen geslapen.
We merkten vanzelf als het tijd werd dat hij ging zitten en op een gegeven
moment viel hij vanzelf in slaap. Natuurlijk niet in de brandende zon neerzetten, maar lekker in de schaduw.
Ik denk dat een klein kind op zijn manier ook wel geniet, hij geniet er al van als papa en mama ontspannen zijn!
Zonnebrand dat hebben ze bij ons nooit gehad. Vaak zorgen we beter voor hun huidje dan voor de onze! En voor de uurtjes bij het water, hadden de kids meestal een (surf)pakje aan. Deze zijn te verkrijgen van heel klein tot heel groot en hebben een sun protection van 50plus.
Een camper lijkt me overbodig, een eigen plek in het vliegtuig niet!
Veel plezier met zijn drietjes!;););)
-
Zelf heb ik geen kinderen maar ik heb wel de nodige stelletjes met heel jonge kinderen in een camper gezien. Je zal denk ik rekening moeten houden met het slaappatroon van je kind / baby bij het kiezen van de afstanden die je wilt rijden. Informeer bij de reisorganisatie waar je wil boeken wat voor mogelijkheden ze hebben om met kleine kinderen te reizen. Het lijkt mij dat jullie je huwelijksreis zullen moeten aanpassen aan de slaapgewoonte van je kind.
Volgens mij gaat het jullie prima lukken om met jullie kind te genieten van de vakantie. Ik neem aan dat je met de zon ook in Nederland rekening houdt.
-
Bedankt voor de tips. Wij hebben toch echt de wens om ons mannetje mee te nemen. We hebben al zoveel reizen gemaakt, waaronder een wereldreis van 7 maanden. Dus toen hebben we genoeg van elkaar genoten. Nu kunnen en willen we niet meer zonder ons zoontje.
Hij slaapt nooit in de buggy, dus zullen we altijd terug naar ons huisje/hotel/slaapplaats moeten. In zijn autostoeltje slaapt hij wel. We hebben voor hem een eigen stoel in het vliegtuig en daarop mogen we ons autostoeltje zetten. Dat hebben we allemaal al geregeld. Maar jeetje, we zijn toch niet de eerste op de wereld die met een anderhalf jarige gaan vliegen?
Ik hoop nog steeds dat iemand mij kan vertellen hoe kleine kinderen in een camper slapen.
En van dat trouwen doe je voor je kinderen hebt vind ik een beetje ouderwets hoor!!.
-
Volgens mij zit er voor het bed boven de bestuurdersstoel een net tegen het uit bed vallen.
Amerika is de camperland en je zal vast niet de eerste en de enige zijn die met een klein kind reist, dus daar zullen vast voorzieningen voor zijn.
Veel plezier op je honeymoon en ga vooral veel leuke dingen doen. :-D
Groetjes,
Bianca
-
Dat je kind alleen maar huilt in het vliegtuig is volgens mij per kind verschillend hoor!, ik denk dat het ook een hele hoop scheelt hoe relaxed/gestressed je er zelf mee omgaat, gewoon tijdens stijgen en dalen laten drinken uit een flesje, en veel afleidingsspeelgoedjes meenemen, dan gaat het prima.
Wat je ook kan meenemen is een buggy die je helemaal plat neer kan leggen, dan kan je zoontje daar evt ook zo'n 1,5 uur in slapen, niet elke dag natuurlijk, maar voor zo af en toe is dat helemaal geen probleem, denk dan wel aan het parasolletje!
Dat zou dan meer zijn zodat je niet elke slaaptijd "verplicht" bent om naast je camper te gaan zitten.
Veel plezier met jullie mannetje en ik zou hem zeker niet thuis laten , het is dan wel jullie huwelijks reis, maar ook dat is wat je er zelf van maakt.
groetjes Marja
-
Op de vraag "Hoe slaapt een klein kind in een camper" had ik bijna (nou ja ... bijna ...) de neiging om tye antwoorden: "Met de ogen dicht!" :lol: Sorry ... (not).
Zoals eerder opgemerkt: je bent niet de eerste / enige die met een klein kind een camper huurt, dus er zijn voldoende voorzorgsmaatregelen. Het lastige is dat het uiteraard verschilt per verhuurder en per camper. Het handigste is om je specifieke vragen/eisen bij de verhuurder neer te leggen die jij op het oog hebt. Die verhuurder kan dan precies aangeven op welke zaken je kunt rekenen als je bij hun huurt. En als dat in jouw ogen misschien niet voldoende is kun je voor je eigen voorzorgsmaatregelen gaan zorgen, of een andere verhuurder aanschrijven met je wensen/eisen.
Eén ding weet ik zeker: Je gaat veel plezier beleven in Florida, met je kindje! Ik weet dat ik dat in ieder gevel heb gehad.
-
Joh, je moet hem natuurlijk meenemen! En je moet het ruim zien: ik heb veel ervaring met kinderen (werk er al 23 jaar mee en heb er 3)......kinderen passen zich snel aan. Als je bepaalde gewoontes maar hetzelfde houdt. Zijn eigen knuffel, dekentje, dat soort dingen. Verder halen kinderen heel snel de slaap die ze gemist hebben weer in. In de buggy, in de kinderwagen, in het autostoeltje of in hun bedje. Als je zelf niet vast houdt aan bepaalde schema's en tijden dan zul je zien dat het allemaal wel mee valt. Die camper is een gaaf idee maar je rijdt toch erg veel snelweg in Florida vind ik....de omgeving is niet altijd super mooi zoals bijv. in Californie. Daar kon ik wel uren rijden zonder het saai te vinden. In Florida zou ik zelf echter nooit met een camper gaan rondrijden...gewoonweg omdat ik het rijden op zich niet aantrekkelijk vindt. qua omgeving dan.
In het vliegtuig gaf ik mijn dochtertje altijd een zetpil een uurtje voor de landing. Als ze al pijn zou krijgen in haar oren (wat vaak voorkomt omdat bij kleine kinderen de buis van Eustachius veel korter is) dan hielp het zetpilletje dus al een heel eind. ook is neusspary belangrijk en evt. kun je van die oordopjes kopen als het je gerust stelt. ze zorgen er voor dat de druk minder is en dat ze dus geen oorpijn krijgen.
-
Hoi Femke,
Ik ben drie jaar geleden ook met de camper door florida gereden, toen was mijn jongste 1 jaar. In de camer hadden we het autostoeltje vastgemaakt en tijdens het rijden viel zij 9 van de 10 keer in slaap, dan deden we het autostoeltje gewoon in de slaapstand... wat betreft de slaap plaats, van de tafel konden wij een relatief laag bedje maken, een matrasjeonder het bedje voor het geval ze eruit zou vallen en klaar. Je hebt trouwens bij de wal-mart toch wel van die rekjes die je tussen het bed en het matras klemt???
In ieder geval, wij hebben het niet als een nadeel ervaren om z'on kleintje mee te nemen. Wat ik wel minder vond was dat je eenmaal op de camping bent niet meer even de stad in kon, simpel omdat wij het te veel werk vonden om weer de camper af te koppelen.
Ik wens je alvast veel plezier daar met jullie kleine.
groetjes Jeny
-
Hoi Femke,
Natuurlijk neem je hem mee!
Wij zijn in 2008 4 weken met een camper onderweg geweest in ZW Amerika en toen was onze kleine meid 10 maanden. Vliegen ging prima!
Wij hebben toen haar campingbedje op het bed achterin de camper gezet en dat ging perfect. Het autostoeltje hebben we op een stoel gezet en zo kon ze tijdens het rijden ook nog slapen. We stopten regelmatig en dan sliep ze in haar bed.
In april gaan wij ook weer, en nu gaan we naar Florida. Wederom hebben we een camper gehuurd en dan doen we weer hetzelfde met het bedje. Gewoonweg omdat reizen met de camper heel goed is bevallen en het met onze kleine meid erg prettig was/is! We weten dat Florida niet hetzelfde is als ZW, maar toch hebben we er weer voor gekozen.
Heel veel succes en wanneer gaan jullie precies?
Groetjes,
Chelle
-
Wij gaan in december naar Florida. We hebben de vliegtickets geboekt. We hebben besloten dat we nu een camper willen huren. Hebben jullie een idee waar we deze het beste kunnen huren
-
Citaat:
patitsa1
Wij gaan in december naar Florida. We hebben de vliegtickets geboekt. We hebben besloten dat we nu een camper willen huren. Hebben jullie een idee waar we deze het beste kunnen huren
In de plaats waar je landt?
Alle gekheid op een stokje, welkom op dit forum.
Misschien kan je wat meer gegevens verstrekken over waar je naar toe gaat of wil gaan en hoe je gezelschap is samengesteld.
Het zal echter altijd een persoonlijke overweging zijn wat het beste is.
Iedereen heeft zo zijn eigen beleving en ervaring.
Slechts vrij weinig forummers gaan echter met de camper door Florida, het is een echte "hotel" staat. Ze zijn er goed en goedkoop.
Succes
Knaapje
-
Ik heb misschien een stomme vraag, maar heb een disscusie met m'n stiefmoeder.
wij gaan volgend jaar met een camper door florida reizen. met 5 mensen reizen wij overdag en mijn vriend en ik slapen s'nacht niet in de camper.
nu was mijn vraag: weet iemand hoe groot die campers voor 4 personen zijn? want ik mag geen koffer mee nemen :-k alleen een weekendtas.
en aangezien ik toch wil shoppen daar.
alvast bedankt
-
Een camper voor 4 personen is relatief. Het is maar net wat je wilt.
Wij hebben met 4 personen (aan de westkust) een keer de grootste camper gehuurd die ze toen hadden.
Simpel om het feit dat we geen ombouwingen wilden doen om te gaan slapen.
Maar op deze site kun je een paar voorbeelden zien.