goedkope tickets via internet
Hallo allemaal
Ik doe altijd veel zoeken op internet om zo goedkoopmogelijk kaartjes te kopen(en auto huur enz...) Ik ben er wel achter gekomen dat er site's zijn die voordeliger zijn als andere voor kaartjes
http://www.greatorlandodiscounts.com/
http://www.kgstickets.com/index.html
en voor degene die toch in nederland willen boeken
http://www.americanestates.nl/indexdisney.html
Je moet zo ie zo de aanbiedingen in de gaten houden en toeslaan als je een leuke aanbieding ziet!!
Via internet boeken op usa site blijft spannend en voor sommigen te rikant, ik persoonlijk ga de gok wagen en ga hoogstwaarschijnlijk tickets boeken bij greatorlandodiscounts
Zeker nu de dollar zo laag staat is het de moeite waard om te kijken of je de gok toch niet wilt wagen!!
allemaal veer voorbereidings plezier!!
Groetjes Lies
Eigenlijk zouden we een hight tea moeten houden en allemaal onze florida verhalen en info moeten uitwisselen :lol:
net zo goed in nederland bestellen (american estates)
Hallo allemaal
Na al die info en adviezen ben ik 's een avondje gaan rekenen en vergelijken.
Wat blijkt je kan je tickets net zo goed bij www.americanestates.nl bestellen, die hebben vrij voordelige tarieven. Bij de us sites komt er idd vaak nog taxes en inernational verzenden bij en ik heb ook al gehoord dat er mensen zijn geweest die duane kosten moesten batalen(wel vreemd)
Die kleine regeltjes die doen het hè?!
Groetjes Lies
Re: net zo goed in nederland bestellen (american estates)
Ik was ook bang voor invoerrechten ofzo met bestellen van tickets, maar heb gewoon de kaartjes van Mickey's Not So Scary Halloween thuisgestuurd gekregen voor de normale (internet)prijs. (+$10,- verzendkosten) Die verzendkosten maakte mij niet zoveel uit, is wel leuk om alvast wat tickets in het verjaardagscadeau te kunnen stoppen. Nog meer voorpret!!! :)
Voor Sea World via die promotiecode gekocht en uitgeprint.
Gr Chantal
Online ticket acties Universal en Bush/Seaw.
Even een vraag. Wij gaan pas 16/8 naar Florida en nu loopt er een online actie. Zowel voor de beide Universal parken als voor BuschGardens/Seaworld, 2-park unlimided (7 consecutive days) admission, voor 85,00 dollar per persoon per combi. Eigenlijk willen we nog wachten met het bestellen van tickets. Weet iemand of deze actie tijdelijk is of het hele jaar door nog te boeken is?
Groetjes Mirjam
Re: Online ticket acties Universal en Bush/Seaw.
Even mailen met ze. Ze reageren best snel (ik had een vraag over de credit card)
Re: Online ticket acties Universal en Bush/Seaw.
Op aanraden van Njit, zijn de mailtjes vanmiddag verstuurd. Net al antwoord gekregen van Seaworld:
"The Two park ticket is a promotional item, but they haven't told us when or if
they will remove it from the web site. That ticket is not available here at the
park for that rate."
We wachten gewoon nog even en houden de beide sites in de gaten, misschien dat ook de dollarkoers nog gunstiger wordt.
Als ANWB-lid hebben we vorige keer onze attractietickets bij de AAA gekocht, die hebben nu soortgelijke acties (www.aaasouth.com).
Gr Mirjam
Re: Tickets voor Orlando, waar kopen?
hoi,
Heb ff zitten dubben of ik hier al kaarten voor Disney zou bestellen of toch maat niet.Heb eigenlijk geen zin om daar in de rij te moeten gaan staan,(zonde van de tijd)dus net toch maar de knoop doorgehakt!
Heb verschillende sites bekeken voor tickets,allemaal gehaald van dit forum.De tickets zijn besteld bij American Estates 4 dagen myw+1 dag gratis.Kosten $321 voor 2 personen.
Dus nu wachten op de tickets (weer iets om naar uit te kijken).
Nog 4 weekjes en dan is het eindelijk zo ver!!!:p :p :p
Kan bijna niet meer wachten.....
Bedoel je niet 322 EURO? Als het 321 Dollar is wil ik ook wel? Maar ik zie de prijs van 161 euro per persoon!
Sorry,sorry,sorry,je hebt helemaal gelijk!:oops:
Was denk ik even de kluts kwijt ($,€ af en toe raak je er helemaal van in de war ).Maar het is eigenlijk dus €321!!(twas ook al laat he!)
Re: Voordelig naar Universal
zijn dit niet de standaard prijzen die online te krijgen zijn.
Pascal
Re: Voordelig naar Universal
Nee, alleen meteen mailadres in de VS ...:(
Universal kaartjes via creditcard wie heeft ervaring er mee
goedemiddag
wij gaan in juli naar florida en willen graag kaartjes komen nu kan
je een aanbieding krijgen bij universal maar die moet je online kopen via
je creditcard wie heeft er ervaring mee en wanneer moet je betalen
in nederland of in de usa
graag reacties
Re: universal kaartjes via creditcard wie heeft ervaring er mee
Ik heb de kaartjes voor Universal met mijn creditcard betaald. Je betaald ze dan dus op het moment dat je ze koopt, in Nederland dus.
Hoi didi,
Idd hebben wij kaartjes besteld via de CC en het word gewoon van je CC afgehaald op het moment van de bestelling:)
Dus aan de einde van de maand! ( bij ons dan ) , wij hebben mastercard.
gr marisca
gewoon kopen met je CC.
Is heel betrouwbaar.
Zijn je al velen voor geweest.
Je kunt dit overgens ook voor alle andere parken doen.
Seaworld heeft normaliter nog een korting hierop.
Indien je ook deze tickets wilt gebruik dan eens LOWES bij de promo code.
je betaald gewoon met je CC online dus terwijl je hier in Nederland zit, het geld wordt gewoon van je CC afgeschreven en de kaartjes kun je dan bij Universal afhalen.
Je krijgt een email met bevestiging na betaling uiteraard.
Ik heb het ook gedaan geen probleem hiermee! Zeker niet met zo een bekend bedrijf!