Ik keek naar voren maar het hielp bij mij niets hoor!
Ik was nogwel de captain maar was veel te druk met mij zelf tijdens de rit! :P
Dus ik bakte er niets van. hi hi
Afdrukvoorbeeld
Ik keek naar voren maar het hielp bij mij niets hoor!
Ik was nogwel de captain maar was veel te druk met mij zelf tijdens de rit! :P
Dus ik bakte er niets van. hi hi
Nou Marisca, ik ben erg benieuwd hoe die soft-versie je dan bevalt straks... Dan wil ik er misschien nog over nadenken ;) Heb nu zoiets van laat maar...ben wel eens misselijk door een Disney park gelopen na een stomme zweefmolen en daar was ik echt niet blij mee :cry:
Is alles al ingepakt? Veel plezier straks in Orlando!!!
Groetjes, Chantal
Dan weet ik al zeker dat ik hier niet in ga :?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Voorkomen is beter dan genezen toch
Als je thuis blijft gebeurt er zeker niets. Tenzij er betonrot in je huis zit, dan stort het dak op je kop...
Ik heb hem dit jaar over geslagen na mjn nare ervaring van vorig jaar.
Wij kregen zelfs 2 keer bij het trekken van een fast pas bij Test track een gratis surprice fastpass voor Mission space.
Vreemd :?:
Het zal wel een stukje rustiger zijn geworden na al die ongelukken.
Misschien wel een rede om het zo weer te promoten. :? :shock:
Watjes ...! :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marisca
Moet jij zeggen! :!: :!: :lol:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
Ik hoop dat ze het goed aangeven wanneer je de soft of de harde versie ingaat. Mission Space staat aan het begin (als je met de klok mee loopt) van het park en heb ook weinig zin om ziek of misselijk de rest van de dag door het park te lopen. Leuk, dat de volgende atractie Test Track is die erna komt. [-o<
wij hebben per ongeluk de (babyversie volgens onze zoon) soft versie gedaan en vonden die achteraf al heftig genoeg.Lisa is er misselijk van geworden
Ik dacht dat Disney een kinder (familie) park was, en daar z'n attracties heeft op aangepast. Niet dus.
Disney heeft attracties voor alle leeftijden. Grotere kinderen willen ook wel eens een spannendere attractie als een draaimolen..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vandermeij
En als je kijkt hoeveel mensen er in die attracties gaan dan is het aantal ongelukken te verwaarlozen. Autorijden is gevaarlijker..
Je hebt kinderen in alle leeftijden .... en ik ben een kind van achterin (ver achterin, verder gaat niet) de 30. En dit kind kan best wel tegen een stootje ... 8)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vandermeij
Ach, mijn vrouw is 4 maanden zwanger in Expedition Everest gegaan en onze dochter (4 weken geleden geboren) heeft er niets van geleden...
Wij zijn er vorig jaar (2006) in geweest. Er is nu een heftige uitvoering ( exhilarating and intense training, orange team), dit is de oude versie denk ik, en een softe uitvoering (less intense, green team).
Deze laatste vonden wij allemaal leuk en prima te doen.
Echter de heftige uitvoering is echt heftig! je weet niet wat je overkomt, die kotszakjes hangen er dus niet voor niets.
Deze beveel ik ook niet aan voor de "zwakkere" onder ons.
Wij zijn er in 2004 voor het eerst in geweest. Dit jaar dus weer. Zelf vond ik de Orange versie niet echt intens. Leek wel of hij wat afgezwakt was.
Nu zijn we in de loop der jaren ook wel steeds heftigere attracties gaan doen dus misschien is het ook een kwestie van gewenning..
Akelig berichtje.
Ik vond de attractie ook vrij intens, moest er echt even van bijkomen en zou er niet zo snel nog een keer ingaan. Ik snap ook niet zo goed waarom mensen een kind van 4 in zo'n attractie meenemen...
Ik snap niet goed dat disney dit nog toestaat.
Er is al zoveel mee gebeurd de afgelopen tijd.
Het is natuurlijk heel moeilijk om mensen te waarschuwen.
Lichamelijke conditie is natuurlijk niet te controleren ( ok is altijd te controleren maar het is geen ziekenhuis).
Wij zijn er ook in geweest, maar dan de softe versie.
Ja die is echt soft ( nog zelfs voor mij). Ik heb ook last van motion sickness, maar in de softe versie nergens last van gehad.
was mij toen echt aan het afvragen of de "normale versie echt wel zo intens moest zijn.
Wilde er zelfs al in gaan.
Als ik Disney was zou ik inderdaad kinderen onder een bepaalde leeftijd weigeren, ook al zouden ze de gevraagde lengte hebben.
Pascal
Ik ga er niet in. NOOIT van mijn leven.
Rollercoasters vind ik super. Zodra het in de rondte gaat...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Deze kleur ongeveer.
Ben al een keer kotsmisselijk uit de kinderdraaimolen in de efteling gekomen.....
Nou, ons krijg je er ook niet in!! Ik ga echt geen vakantiedag riskeren voor een rondje MS.
Ik vind het ook niet verantwoord om je kind van 4 (!) in zo'n attractie te laten gaan!! En als echte achtbaanfreaks al zo praten over zo'n attractie, no way!! En luisteren naar de crew wil ook weleens helpen!!
De waarschuwingen voor MS zijn schromelijk overdreven. Ze heftig is deze attractie ook niet. De media blazen de verhalen ook ontzettend op, zeker als er iemand overlijdt of onwel wordt. In alle gevallen tot nu toe is achteraf gebleken dat er sprake was van een (al dan niet voorheen bekende) ziekte van het slachtoffer. Maar die info komt vaken pas weken na het voorval en is niet meer interessant om te publiceren. Aldus ontstaat het beeld van een gevaarlijke attractie, volstrekt ten onrechte.
Toen mijn vrouw 15 weken zwanger was van onze dochter waren wij ook in DisneyWorld. Vooraf geďnformeerd wat de risico's in achtbanen e.d. waren, bij artsen en verloskundigen. Zonder uitzondering gaven deze aan dat dit ongevaarlijk was, mits er geen directe stomp in de buik gegeven werd. Met de huidige gordel-systemen in achtbanen is dat ook onmogelijk. Mijn vrouw is dus gewoon, zwanger en wel, in RnRC, MS, ToT en zelfs tijdens de sneak preview in Expedition Everest geweest.
Ligt de verantwoording voor kinderen niet in de eerste plaats bij de ouders zelf?
Afgezien van de heftigheid van de attractie moet je als ouders toch gewoon nee zeggen als een kind van 4 jaar in zo`n attractie wil?
Waarom zou een kind van 4 per definitie niet in die attractie kunnen? Er zijn kinderen van 4 die daar de grootste lol in hebben. Er zijn er ook die er met 18 nog niet in durven. Een beetje verstandige ouder kan dat prima inschatten.
Overigens wel terecht dat er "height restrictions" zijn, want een te klein kind kan onvoldoende "vastgezet" worden. Dát is een regel waar Disney NOOIT mee marchandeert.
haha, moet je nagaan wat voor een no-no ik ben op dit gebied...ik houd er sowieso niet van....:-&Citaat:
Achtbanen en centrifuges kun je niet met elkaar vergelijken. Deze leveren hele andere krachten op
Ik vind het ook de verantwoordelijkheid van de ouders, absoluut. Wij hebben nog geen kinderen, maar ik denk dat ik het voor die vanmij nog wel iets te eng zou vinden als ze 4 zijn.....
maar goed, ieder z'n meug!
Er zijn geen risico's of consequenties, anders dan een huilend kind dat het niet leuk vindt. Of juist huilt omdat deze het ERG leuk vindt en nu huilt omdat het afgelopen is.
Tja zo denken jij en ik er misschien over maar zodra er iets misgaat en ze ruiken geld komen er claims en is Disney de grote boebeer die aan alles schuld is.
We hebben overigens onze zoon nooit tegengehouden. Zodra hij de voorgeschreven leeftijd en lengte had mocht hij overal in waar hij zelf wilde en dat was alles.
We hebben wat keertjes in DLRP onder de diverse meetlatten gestaan met een teleurgesteld jochie:lol: :lol:
Onze dochter zat met 10 maanden in de Pirates of the Caribbean en The Haunted Mansion en vond het prachtig. Zal wel iets genetisch zijn... We kunnen ook niet wachten totdat ze groot genoeg is voor de grotere attracties.
Wat is Mission Space nu precies voor een attractie??
Deze vraag houd me nu al een tijdje bezig. Ik lees regelmatig dat er verschillende ritten zijn en dat er vele behoorlijk ziek uit komen. Is MIssion Space nu een soort Rollercoaster die ook nog eens ronddraai, of is het heel iets anders.
grz
Dr. Phlox
Hoi,
Mss heb je hier wat aan:
http://www.allearsnet.com/tp/ep/e_ms.htm
Deze attractie heeft een eigen website: http://disney.go.com/vacations/missi...mainflash.html
Daar staat een heleboel info op.
En hier het technische verhaal: http://machinedesign.com/ContentItem...astronaut.aspx
De stoeltjes:
http://machinedesign.com/Content/Sit...0000038025.jpg
Het is dus een centrifuge (een Multi Arm Centrifuge - Dit noemen ze dus een Big Mac) :
http://machinedesign.com/Content/Sit...0000038026.jpg
En hier een promo-filmpje van de bouwer van de attractie: http://gotmedia-1.gothamweb.net/etcu...ailer_HIGH.wmv
Bedankt allemaal. Het is me nu heel duidelijk geworden.
Niets voor mij :-&:-&:-&:-&
Maar wel voor de kids :D:D:D
Grz
Dr. Phlox
Er is ook een non-spinning versie.. Dan zie je wel het filmpje maar je draait niet rond.
Maar die is toch minder (lijkt mij) de attractie is natuurlijk ontworpen voor het "echte" gevoel. Ik heb hem in Juni gedaan met spinning (ik neem aan jij ook?) en vond het heftig maar zeker iets dat ik nog een keer zou willen doen.
Gewoon goed je spieren blijven aanspannen (zeker bij de strart) en het bloed blijft goed in je lichaam gecirculeerd. Dan zal je een stuk minder snel misselijk worden. Ik heb het voorgaande gedaan en heb geen moment misselijkheid of wat dan ook gehad en een echte daredevil ben ik wat dat betreft niet want de meeste achtbanen krijg je mij niet in :wink:.