Het eten in de hotels doet niet onder voor de restaurants elders. Als je na een vermoeiend dagje park op je kamer terug komt is het heerlijk om even te badderen en dan op je gemakkie naar het main building te lopen.
Sommige resorts hebben pizza service op de kamer.(en die zijn echt groot met 2 liter drinken erbij.)
Ben net 3 weken terug, maar ga volgend jaar weer alleen dan in een Disney hotel en niet in een hotel in de streek! We willen een dag of 8 overvliegen om naar Disney World te gaan!
Maar wil het goedkoopste hotel nemen, omdat ik toch de intentie niet heb om uren in het hotel te zitten!!
25-04-07, 17:42
Michael66
Re: Goedkoopste manier boeken hotel
In bepaalde periodes worden de value-resorts van Disney nog wel eens "gewonnen" bij biedingen via Priceline, als 2,5 sterren-hotel. Da's meestal de goedkoopste manier, maar helemaal geen zekerheid dt je ook een Disney-hotel krijgt. Kijk eens bij het betreffende topic: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=223
08-05-07, 20:57
eeyore
wij zijn net terug van twee weken disney. En hebben gelogeerd het port orleans resort. Dit hebben we allemaal geboekt via de disney site zelf. Die geeft ook aan wat voor jou de goedkoopste mogelijkheid is. Wij hebben iedere morgen ontbeten in het hotel zelf dit was goed.We waren voor 5 personen ongeveer 25 dollar kwijt incl. tax en je kunt er voor 11.99 een beker halen die je telkens in het resort gratis kunt bijvullen. voor de lunch en dinner hadden wij het disney dinningplan. Dit was wel veel maar wel erg lekker.
09-05-07, 13:06
FrankS
Als je eind Augustus / begin September 2007 gaat, dan kun je het dining plan zelfs gratis krijgen. Dergelijke aanbiedingen vind je altijd het snelst op www.mousesavers.com
06-07-07, 09:09
Anita
WDW Resorts: Onderhoud
Hebben wij dat hoor..... Eindelijk is het dan zover dat we AKL geboekt hebben, vijf nachtjes in augustus, zijn ze daar aan het bouwen!
Ze zijn DVC villa's aan het bijbouwen. Nu blijkt dat de meeste gasten overgeboekt worden naar andere resorts. Wel deluxe of DVC resorts, maar toch. We hebben ons er zo op verheugd, zul je zien dat het niet doorgaat!
Nog even afwachten, maar ik zie het alweer gebeuren!
Duimen jullie mee met me?!
Anita
06-07-07, 09:16
Njit
Re: Animal Kingdom Lodge, construction works
Hier wat reacties op een ander forum:
Citaat:
I am booked for a week at the Animal Kingdom Lodge in August. I am flying in from the UK for a relaxing (and expensive) holiday. Should I transfer to another hotel as there are building works going on? It's stressing my family out!
Citaat:
I am not exactly sure of what construction is going on, but you should probably call and ask! Construction of the the DVC Villas could scare away some of the animals that AK Lodge is known for. However, if you do not have an interst in seeing the animal, it shouldn't be a problem. Also, the animals might not be around, I just don't know where the construction is located.
AK Lodge is a very good and very expensive place! It really is a great place with or without the animals, but animals do help! Its beautiful and has some great resturants and rooms! I would say that it shouldn't be too much of a problem, but again, probably call Disney up and tell your concerns!
I hope you have a great trip!
Citaat:
I stayed at the animal kingdom lodge 2 weeks ago, and from my room the construction was no problem.
i would recommend staying in an inside savannah view room for the best experience. the animals are not affected by the construction since it is rather far away. the savannah area Disney has for the animals is pretty large!
06-07-07, 09:20
Anita
thanks njit!
Ik had deze forums/reacties ook gevonden.
Ik heb intussen The Magic For Less gemaild, daar hebben we alles geboekt. Ben benieuwd of zij al wat kunnen zeggen.
edit: Ik heb intussen doorgekregen dat er voor ons niks aan de hand is!
Gelukkig maar, we hebben er zo'n zin in!
08-10-07, 17:07
Susanne
Disney Resorts: Ligging
Er zijn disney hotels in verschillende prijsklasses, weet iemand welke hotels ongeveer waar liggen? Of waar je een plattegrond kan krijgen?
Ik denk dat de goedkoopste wat achteraf liggen, weet iemand misschien hoelang je er dan over doet om bij magic kingdom te komen?
We zijn er over aan het twijfelen of we op het resort gaan zitten of vanuit een hotel in international drive elke dag naar disney zullen rijden.
De Disneyhotels hebben inderdaad verschillende prijsklasse's en liggen een beetje verspreid. De goedkoopste zijn All Star (Sport, Music en Movies) en deze liggen vlakbij Animal Kingdom. Pop Century is er later bijgekomen (ook de goedkoopste prijsklasse) en deze ligt vlakbij Epcot.
De hotels die het dichtste bij Magic Kingdom liggen zijn Comtemporary Resort, Polynesian Resort en het Grand Floridian.
Op zich ben je vanuit elk Disneyhotel maximaal een half uurtje onderweg naar het Magic Kingdom. Kijk eens wat rond op de site van Disney dan zie je ook meteen de prijzen enz.
08-10-07, 17:32
Eric
Re: ligging disney hotels
Hier vind je alle kaarten van Disney resorts, plus kaarten van geheel Disney wereld.
Eric
28-02-08, 00:27
corrus
Shoppen: Disney Resort Collection catalogus
. Voor de shoppers... :mrgreen:
Dames en heren...
Hier is de de nieuwe Disney Resort Collection catalogus.
Re: De Disney Resort Collection catalogus is vandaag uitgekomen
Leuke prijsjes die ze er voor vragen, dat heb je weer omdat er disney op staat.
02-03-08, 13:11
Saskiac1977
Die lamp van Mickey....die is leuk man...maar ook $ 250 ahum......
02-03-08, 20:27
corrus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saskiac1977
Die schemerlampen staan ook in de suites van de Grand Floridian...
Het kost 'n beetje, maar dan heb je ook wat... :D
03-03-08, 20:24
roanne
oh ik zit te helemaal te kwijlen bij die lamp!! Wat zou hij mooi staan bij ons in de huiskamer!=D>
03-03-08, 20:57
peterpan
Die schemerlamp is wel helemaal te gek!
Gelukkig ziet mijn vrouw (Wendy) dit niet.
Ja Wendy, dit is géén grapje!
03-03-08, 21:25
Nikkie1974
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saskiac1977
Ach met de huidige dollarkoers....... :-\" Goed excuus om hem toch te kopen.
03-03-08, 22:38
RoRo
Oehhh die lamp... ik ben helemaal verliefd!! Ja inderdaad.. met die huidige dollarkoers wordt ie nog leuker!
04-03-08, 16:46
Saskiac1977
Laat mijn hond toch vandaag in zijn enthousiasme een schemerlamp eraf lopen....whahahahahah...nee slechts een klein butsje...maar wel een goed excuus.....
19-03-08, 22:43
ing
Onderhoud zwembad in Disney's Caribbean Beach Resort
Hallo,
Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik hiervoor een nieuw onderwerp aankaart....maar ik ben zelf nog niet heel lang actief op dit Forum (lees het al wel vanaf december 2007). Ik probeer het maar.
Ik ga 23 april t/m 13 mei met mijn gezin naar Florida. Wij logeren de eerste 6 nachten in het Disney's Caribbean Beach resort. Nu hoorde ik dat ze daar het grote zwembad een groot onderhoud geven en het niet open is in de periode dat wij gaan. Weet jullie daar iets van? Ik zou het toch wel erg vinden. Misschien dat ik dan nog ga switchen van hotel.
Alvast bedankt voor jullie reakties
Groetjes Ingrid
19-03-08, 22:53
JKG
Re: onderhoud zwembad in Disney's Caribbean Beach Resort
Bel ze even als je het zeker wilt weten...
Guest Information
+1 (407) 939-6244
Of er moet iemand hier zijn op het forum die het 100% zeker weet :)
Je kan het anders ook na laten vragen via je reisbureau, die horen dat gewoon te doen als jij daar om vraagt.
20-03-08, 11:17
patver
Re: Onderhoud zwembad in Disney's Caribbean Beach Resort
Ik heb rechtstreeks bij Disney dit hotel geboekt en een brief ontvangen waarin ze aangeven dat het grote zwembad van 7 jan. t/m half september 2008 gesloten zal zijn vanwege onderhoud. De zes andere zwembaden in de "gebieden" zijn open en in enkele zwembaden worden glijbaantjes voor de kinderen bijgeplaatst.
21-03-08, 10:20
ing
Hallo Patver,
Bedankt voor jouw reaktie. Ik heb inderdaad even op de site van het CB hotel gekeken (had ik natuurlijk ook gelijk kunnen doen) en daar stond het ook op.
Voor jullie dus blijkbaar geen reden om een ander hotel te boeken. Wij hebben geboekt uit een reisboekje van het reisbureau, ziet er echt fantastisch uit alleen als je hoort dat het grote zwembad gesloten is......
Wij zijn er nog nooit geweest en kunnen dus ook niet inschatten of je dan beter, vooral als je ook van luieren langs het zwembad met twee kinderen van 6 en 8 jaar houdt zoals wij , van hotel moet switchen.
Groetjes Ingrid
21-03-08, 10:38
petrajessy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ing
Wij zijn er nog nooit geweest en kunnen dus ook niet inschatten of je dan beter, vooral als je ook van luieren langs het zwembad met twee kinderen van 6 en 8 jaar houdt zoals wij , van hotel moet switchen.
Waarschijnlijk mag je dan wel gebruik maken van een zwembad in een ander resort maar dat lijkt me met twee jonge kinderen niet handig. Ik zou over switchen denk ik.
21-03-08, 11:09
yohn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door petrajessy
Waarschijnlijk mag je dan wel gebruik maken van een zwembad in een ander resort maar dat lijkt me met twee jonge kinderen niet handig. Ik zou over switchen denk ik.
Ik niet, er zijn in totaal 6 zwembaden op het hele complex, lijkt mij voldoende.
21-03-08, 12:30
Michael66
Je kunt ze altijd even bellen en vragen of je een kamer in de buurt vann een zwembad kunt krijgen dat wel open is. Altijd handig.
21-03-08, 12:48
Mickey99
De zwembaden zijn verdeeld over het hele complex en alleen het grote zwembad ligt in het "centrum" van het complex (o.a. vlakbij foodcourt en receptie). De kleinere zwembaden zijn dus allemaal in de buurt van de kamers.
29-03-08, 22:02
ing
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bonuskaart
Ik niet, er zijn in totaal 6 zwembaden op het hele complex, lijkt mij voldoende.
Ja daar ben ik weer. Ik snap wat je bedoelt met nog 6 zwembaden....maar die zien er wel even wat anders uit! Niets op of aan. Wij hebben geboekt via het reisbureau. Het is onze eerste keer naar Florida, wisten nog van toeters of blazen. Helaas ontdekte ik dit forum pas erna. Ik heb al zoveel tips en ideeen opgedaan dat ik nu wel begrijp dat het makkelijk rechtstreeks had gekund. Maar goed daar hebben we nu eenmaal voor gekozen. We betalen een kleine 150 euro per nacht voor het CBR. We hebben o.a. dit hotel gekozen om zijn faciliteiten en mooi zwembad met glijbanen (die dus dicht is). Wij vinden dat Holland International ons daarvan op de hoogte had moeten stellen dat we zelf konden kiezen of wij dan toch voor CBR gaan of niet. Het is nml het geval dat zij ons niet willen omboeken!!! Daar nemen wij dus geen genoegen mee. O ja, omboeken kon maar dat zou geld kosten: een kleine 75 euro pp! Dus niet! We zijn inmiddels al zover dat we te horen kregen dat Disney het nooit heeft gemeld bij Holland International....maar ja, nog steeds niet mijn probleem. Het gaat nog verder: een of andere manager van Disney heeft afgelopen vrijdag een afspraak hierover gehad met Holland International (wrs waren er meer klachten gekomen). Maandag horen we verder.
Sommige zullen misschien denken wat een gedoe om een zwembad. Maar ja wij houden ook enorm van tussen de bedrijven door luieren aan het zwembad met onze kids. Ik zie toch duidelijk op de site van Disney dat de overige zwembaden niet veel bijzonders is vergeleken met het centrale zwembad!
Groetjes Ingrid
06-04-08, 20:44
ing
Hallo,
Voor diegene die het nog leuk vindt hoe ons verhaal is afgelopen......Holland International heeft ons voor alle nachten omgeboekt! Disney heeft wrs hun fout toegegeven (zij hadden Holland International moeten inlichten over het onderhoudt aan het zwembad). Wrs hebben ze nu daar extra kamers toegewezen gekregen want als wij nu direct via Disney gingen boeken gaf de site steeds aan dat alle hotels vol zitten (op een hele dure na). Wij zijn helemaal blij! Nog 17 dagen en onze vakantie kan beginnen!!!!
Groetjes Ingrid
07-04-08, 12:33
Mickey99
Naar welk hotel zijn jullie nu overgeboekt?
08-04-08, 21:44
ing
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99
Naar welk hotel zijn jullie nu overgeboekt?
Hallo Mickey99,
Ze hebben ons nu omgeboekt naar Disney's Coronado Springs resort. Hier ging onze voorkeur ook naar uit! Dus we zijn helemaal blij :-)! Nog even en we kunnen gaan genieten.
Groetjes Ingrid
08-04-08, 22:28
roanne
Wat fijn dat het allemaal nog zo goed is afgelopen! Dat wordt nu dus extra genieten! Fijne vakantie alvast gewenst.
09-04-08, 07:26
Mickey99
Coronado Springs is prachtig, fijne vakantie alvast!
30-06-08, 11:05
Njit
Re: WDW dicht?!?!?
Voor volgend jaar? Ik gok dat die gewoon nog niet vrijgegeven zijn door Disney.
Lijkt me een beetje vreemd om gelijk de conclusie te trekken dat WDW dicht is :)
30-06-08, 11:54
Njit
Re: WDW dicht?!?!?
30-06-08, 12:15
Njit
Re: Wanneer zijn Disney hotels te boeken voor volgend jaar april?
Aanvaard :) Nu alleen nog hopen dat er iemand reageert die expert is in Disney Hotels
30-06-08, 12:25
Yvet
Nou ik wil mijzelf geen expert noemen hoor......
Maar Disney hotels kun je 500 dagen van te voren boeken (via Disney zelf of via een TA).
Het is alleen zo dat 500 dagen van te voren er nog geen prijzen beschikbaar zijn.
Wat ze doen is: ze boeken het hotel voor je voor de gewenste periode, dan indien nodig (bv bij een package) berekenen ze een aanbetaling n.a.v. de huidige prijzen.
Zodra de prijzen bekend worden (dat zal ergens in Dec 2008 of Jan 2009 zijn) dan laten ze je weten wat de prijzen zijn geworden voor jouw verblijf, dan kun je 2 dingen doen: 1. doorgaan met boeken en het geheel echt definitief maken öf 2. de boeking annuleren (kosteloos) en een evt aanbetaling terug krijgen.
Deze methode werkt dus alleen bij een boeking direct via Disney zelf of via een TA maar niet via Expedia of andere aanbieders, daar worden de prijzen pas bekend gemaakt en kun je pas boeken als Disney dus ook de prijzen heeft bekendgemaakt (Dec 2008 of jan 2009).
Ga je boeken voor een rustige periode (geen holidays) dan kun je mss wachten, ligt er aan wat jezelf prettig vindt. Ga je een vakantie of holiday periode dan zou ik asap boeken want dan heb je best kans dat er nog weinig tot niets te krijgen is als je langer wacht.
30-06-08, 12:57
Tinkerbell
Even op mijn rekening van vorig jaar gekeken.
Eind augustus werden de prijzen vrij gegeven en 10 september is de aanbetaling via de credit card bij ons afgechreven.
Wel geboekt bij Disney zelf
30-06-08, 14:01
Klaske
Bij Expedia kun je al wel The Swan en The Dolphin boeken.