-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marisca
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chantal
eten met Winnie in Crystal Palace is echt super......... wij hebben hier vorige zomer geluncht en was klasse.... komen vaak langs de tafels en nemen even de tijd voor je....
Wij hadden dit niet van te voren gereserveerd wij zijn 's morgens gaan vragen of nog plaats was en toen op de aangegeven tijd terug gegaan, kregen we zo een apperaatje wat gaat branden als je aan de beurt bent.... maar was echt super, gaan we waarschijnlijk dit jaar weer doen...
Wat ook leuk is als ze je naam roepen klinkt grappig..........
Ze spreken onze achternaam altijd raar uit!, Bij jullie ook al?
Hoi Marisca,
Dan heb er nog een hele andere :roll:
Mijn vrouw heet van Geleen!!!! met de achternaam, en je raad het al geboren te Geleen :wink:
Dat staat natuurlijk ook in het paspoort.
Éémaal aangekomen in de VS, kan dit voor vreemde situaties zorgen.
1 keer meegemaakt dat de doane beamte het paspoort niet vertrouwde.
en hiermee zeker een half uur mee bezig is geweest om dit te controleren.
En dan sta je daar ..........
Te wachten en te wachten.
Waarna het toch in orde bleek te zijn, ja dat wisten wij ook al :shock: .
Maar ja ga dat maar eens uitleggen.
Vervolgens zijn excusses aangeboden,sorrie misses veangelaeen of zoiets
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chantal
tja marisca dat probleem met de achternaam uitspreken hebben wij ook.... vind het wel steeds weer grappig om te zien wat ze ervan maken!!
toen we in epcot in akershus gingen eten werden we maar niet geroepen toen zagen we waarom stonden ze met drie mensen over het briefje heen gebogen te discusieren hoe ze het moesten uitspreken toen zijn we die mensen maar even gaan helpen............ :wink:
Maar dat waren dan Noren, toch?
-
Je zou natuurlijk :? ook een voor hun wat meer toegankelijke naam op kunnen geven, toch :?:
Ik heet Gerrit en de achternaam ter Schuur, zie je het al voor je, dus bij ons was het na één keer al snel de voornaam van mijn vrouw, Marion, internationaal geaccepteerd :wink: .
Dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijker, maar het is maar een idee :roll:
-
ja Petra dat waren noren dus je zou zeggen dat die het toch wel eerder zouden moeten kunnen uitspreken niet dus...........
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
Je zou natuurlijk :? ook een voor hun wat meer toegankelijke naam op kunnen geven, toch :?:
Ik heet Gerrit en de achternaam ter Schuur, zie je het al voor je, dus bij ons was het na één keer al snel de voornaam van mijn vrouw, Marion, internationaal geaccepteerd :wink: .
Dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijker, maar het is maar een idee :roll:
Wat simpel en doeltreffend!! Zelf eigenlijk nooit aan gedacht. Waarom zou je ook je eigen (achter)naam geven, als je veel beter een goed uitspreekbaare / herkenbare naam of term kunt gebruiken???
Ga ik deze zomer ook een gebruiken, gewoon alleen mijn voornaam opgeven.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
Wat simpel en doeltreffend!! Zelf eigenlijk nooit aan gedacht. Waarom zou je ook je eigen (achter)naam geven, als je veel beter een goed uitspreekbaare / herkenbare naam of term kunt gebruiken???
Ga ik deze zomer ook een gebruiken, gewoon alleen mijn voornaam opgeven.
Slim bedacht van gerrit, gewoon voornaam gebruiken! :D
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Er zou in Hollywood & Vine in MGM Studios in april ook een Toy Story ontbijt komen met de groene soldaatjes.
Gaat volgens Ben's Orlandotips helaas niet door. Balen, mijn zoon had zich er zo op verheugd. Gaan we maar wat anders uitzoeken.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Er zou in Hollywood & Vine in MGM Studios in april ook een Toy Story ontbijt komen met de groene soldaatjes.
Gaat volgens Ben's Orlandotips helaas niet door. Balen, mijn zoon had zich er zo op verheugd. Gaan we maar wat anders uitzoeken.
Misschien een leuke tip om naar Garden Grill restaurant te gaan in The Land in Epcot? Vooral de lunch schijnt erg leuk te zijn!
Ha Ha Ha...! Chip and Dale en Mickey mouse en Pluto zijn aanwezig! :D
-
Wij zijn daar vorige week nog geweest en ik moet zeggen, dat het tegenviel. De Disney figuren waren wel erg leuk en interactief, maar het kostte $21 per persoon (volwassenen en kinderen boven de 9, foutje, dat we gezegd hadden, dat onze jongste 10 was, want die had absoluut geen volwassen portie gegeten!) en het menu was nu niet bepaald super, steak tips in wijn saus, gebakken catfish en gegrilde kalkoen met wat boontjes en worteltjes en gegratineerde aardappels. De desserts waren wel erg lekker. Maar ja, je betaalt voor de Disney figuren. Wij vonden vorige keer Crystal Palace in het Magic Kingdom veel leuker en Chef Mickey in het Contemporary blijft ook een favoriet. De buffetten zijn m.i. beter, omdat je dan niet van bediening afhankelijk bent en er voor elk wat wils is.
-
Ik heb er alleen een Diner met Characters meegemaakt in 2004 en dat was toen geweldig!
Misschien is er een hoop veranderd?
ik denk zo wie zo het menu, dat zullen ze best eens veranderen om de paar maanden( Seizoenen).
Wij zullen het wel meemaken! :D
-
Voor een diner vind ik het een minder enorme prijs, $21 voor lunch vond ik echt veel. En wij hadden geen goede bediening, dat scheelt natuurlijk ook, als je een leuke serveerd(st)er treft maakt dat eindeloos veel verschil.
-
PetraVs , Je hebt ons toch ook geadviseerd om niet naar die dinershow te gaan van Spirit of aloha!?
:?: Of heb ik het mis?
-
Nee, dit is wat ik daarover schreef:
>>Kun je er niet meer onderuit dan? Mijn herinnering aan het strandje van het Polynesian Resort is, dat het die benaming nauwelijks verdient (wij logeerden er drie jaar geleden). Ook het resort zelf vonden wij voor de prijs oud en vervallen, zeker in vergelijking met andere Disney resorts. Maar de show ken ik niet, dus daar kan ik geen zinnig woord over schrijven.<<
Tja, sorry, ik vind waar voor mijn geld belangrijk en ik "adviseer" eigenlijk niemand, want smaken verschillen en wat voor de een te duur is en niet veel voorstelt, is voor de ander net weer leuk. Het enige wat ik doe is mijn ervaringen hier schrijven :).
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petra/VS
Nee, dit is wat ik daarover schreef:
>>Kun je er niet meer onderuit dan? Mijn herinnering aan het strandje van het Polynesian Resort is, dat het die benaming nauwelijks verdient (wij logeerden er drie jaar geleden). Ook het resort zelf vonden wij voor de prijs oud en vervallen, zeker in vergelijking met andere Disney resorts. Maar de show ken ik niet, dus daar kan ik geen zinnig woord over schrijven.<<
Tja, sorry, ik vind waar voor mijn geld belangrijk en ik "adviseer" eigenlijk niemand, want smaken verschillen en wat voor de een te duur is en niet veel voorstelt, is voor de ander net weer leuk. Het enige wat ik doe is mijn ervaringen hier schrijven :).
Daar ben ik ook erg blij mee, Want ik heb vele recensies gelezen op mouse ears en daar waren vele ervaringen van mensen die het
waardeloos vonden en slecht eten. :evil:
Daar in tegen vele goede veralen over Hoop Dee doo musical revue.
Dus dank zij jou toch even terug gebeld om het proberen te canselen! :wink:
En dat is gelukt! En nu ga ik vol spanning straks naar iets waar ik achter sta! Ik twijfelde enorm maar ben gewoon achter de ervaringen gegaan.
Ik heb wel geleerd om eerst andere ervaringen op te zoeken voordat ik reserveer. :P
En wat betreft Garden grill hebben wij goede ervaringen en gaan er gewoon weer naar terug.
Iderereen ervaart alles weer anders dan anderen.
http://img82.imageshack.us/img82/107...ill13ed.th.jpg
Groetjes Marisca. :D
Hier boven trouwens een foto van het rond draaiende restaurant.
The Garden Grill!
-
Het Character Dining topic
Iedergeval hebben wij afgelopen jaar diner gehad in Cinderella's Castle en Akershus Royal Banquet Hall. Beide restaurants zijn aan te Bevelen.
Cinderella's Castle:
Gelegen in MK. Geweldige lokatie. Je krijgt er een fotoshoot met Cinderella bij ( in de prijs inbegrepen) Je kunt kiezen uit een keuze menu, waarbij zij meen ik 3 verschillende voor,hoofd en nagerechten serveren. Tijdens het eten wordt er een show opgevoerd die naar mijn idee kort is,maar wel leuk.
Het is vrij duur, maar wij vonden het zeker de moeite waard. Je moet het ver van te voren boeken, daar het het meest populaire character dining restaurant is in disney. Telefonisch reserveren en betalen met credit card.
Akershus Royal Banquet Hall:
Gelegen in Epcotcenter en wel in Noorwegen. Leuk restaurant, waarbij je kunt kiezen uit verschillende hoofdgerechten. Het voorgerecht kun je zelf halen aan het lopend buffet. Tijdens het eten komen vele bekende prinsessen voorbij waamee je op de foto kunt. Dus fototoestel of film camera niet vergeten. Als ik mij niet vergis zie je: Belle, assepoester, doornroosje, mulan, sneeuwwitje en Ariel.
Onze dochter van 5 heeft in beide restaurants ontzettend naar haar zin gehad. Ook wij ( de ouders ) hebben ons geamuseerd.
Het eten is in beide restaurants meer dan goed, waarbij het in Cinderella's Castle voortreffelijk was. Ik kan jullie beide aanraden, waarbij Cinderella wel ontzettend duur is. Ga je met een meisje er naar toe, vergeet dan beslist niet een prinsessen jurk mee te nemen. Het zijn onvergetelijke momenten.
Pascal
-
Re: Het Character Dining topic
-
We hebben vandaag gereserveerd voor lunch in Cinderella's castle een keer ontbijt in Akershus (Epcot) en een keer ontbijt in Restaurantosaurus in AK. We hebben er nu al enorm veel zin in!
Wel een tip voor als je dit wilt doen, wacht niet te lang, de mevrouw waar wij reserveerden keer eerst per ongeluk in april, en dan hadden die dagen al niet meer gekund, vooral Cinderella's Castle schijnt heel snel vol te zijn.
Groetjes,
Hester
-
Zie hier een overzicht: http://www.allearsnet.com/din/cbchar.htm
Ontbijten met Knabbel en Babbel (Chip and Dale) kan bij Chef Mickeys (Contemporary Resort)
http://www.allearsnet.com/din/cmchip.jpg
-
Wij hebben op 30 april gegeten bij Chef Mickey's maar Knabbel en Babbel waren daar niet meer. Voorheen waren ze er altijd maar afgelopen keer dus niet meer. Wij vroegen het nog aan de serveerster maar die gaf niet echt een duidelijk antwoord: They are gone.....
Ik weet dat er een restaurant is in Epcot (The Garden Grill) waar ze wel zijn maar of je daar ook kan ontbijten? In ieder geval wel lunchen en dineren.
.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Mickey99
Ik weet dat er een restaurant is in Epcot (The Garden Grill) waar ze wel zijn maar of je daar ook kan ontbijten? In ieder geval wel lunchen en dineren.
Volgens het overzicht van AllEars is het alleen Lunch en Diner.
-
Wij zouden ook graag een dag gaan eten in Cinderella's castle en reserveren, wat is het beste, lunch, dinner of breakfast?
Iemand ervaring?
-
Als je ontbijt wil, dan moet je exact 180 dagen tevoren aan de lijn hangen want die zijn meestal binnen 15 minuten "uitverkocht". Lunch en dinner gaat wat langer mee.
-
Ik denk dat alledrie leuk is. Wij hebben vorig jaar Diner gedaan.
Eten was zeer goed. Leuke show. Foto's van cinderella waren inclusief.
Cinderella's Castle = 1 vd favoriete lokaties om te gaan eten.
Als je toch weet dat je er heen wilt, bel dan zo vlug mogelijk.
Dit jaar wilden we het ontbijt daar doen, was echter al heel snel vol geboekt....... dus pech gehad. Wij hebben toen chef mickey gedaan = ook heel leuk. Maar totaal anders
Groet,
Pascal
-
Crystal Palace heeft een erg lekker buffet. De characters zijn "playful". Een aanrader!
Cinderella's Royal Table hebben we 1x gedaan en dat viel toen tegen, maar dat kan toeval zijn geweest.
-
moet je echt al van tevoren alles reserveren voor alle restaurants in de parken?
wij gaan in januari, dus minder druk, dus zouden we dan ook gewoon op de dag zelf iets leuks s'ochtends kunnen boeken?
met uitzondering natuurlijk op cinderella castle, want dat moet echte een tijd van tevoren.
Esther
-
De meeste restaurants hebben in januari zat plek, voorla als je een beetje tussen de etenstijden doorgaat.
Voor de character meals zou ik voor de zekerheid wel reserveren.
Eric
-
Hallo,
Wij hebben ook een diner buffet gehad in Crystal Palace.
Was heel lekker. We hadden geluk want ik ben 's morgens pas gaan reservern en we konden om 9 u 's avonds terecht.
Verder hebben we onbijt buffet gehad bij Chef Mickey in Contemporary Resort in Disney. Dat was dus super. Heel lekker gegeten en natuurlijk waren er onze favorieten.
Mickey, Minnie, Donald, Pluto en Goofy. Dit heb ik wel al 2 maanden vante voren gereserveerd!
Al met al, blijft het leuk eten met Disney figuren ook voor ons "grote Kids"!!!!
Groetjes,
Chantal
-
Is iemand van jullie nog recent bij Chef Mickey geweest?
En waren Knabbel en Babbel daar ook?
Wij willen in mei graag een character diner doen waar o.a. Knabbel en Babbel bij zijn. Nu heb ik op verschillende sites gezocht waar Knabbel en Babbel zullen zijn en volgens de ene zouden ze hier ook zijn maar volgens andere sites weer niet.
Kan iemand mij aan deze informatie helpen?
Groetjes,
Corrine
-
Wat ik heb begrepen van zowel Dreams Unlimited waar ik geboekt heb, en op Disboards, zijn Knabbel en Babbel niet meer bij Chef Mickeys. Mij werd aangeraden om of Garden Grill te boeken ( lunch en diner) of Cape May ( ontbijt) en als ik het goed heb ook Liberty Tree Tavern, daar zouden ze ook zijn. Wij gaan in mei nog wel Chef Mickeys doen voor diner, en Cape May voor ontbijt.Garden Grill twijfelen we nog over. Ik heb overigens over de Garden Grill wat negatievere geluiden gehoord over het eten, de interactie met de figuren zou wel geweldig zijn. Maar ja, dat is dus van horen zeggen, je moet het toch altijd zelf ervaren vind ik.
Bij Fort Wilderness is overigens 's avonds een Camp Fire sing a long, waar Knabbel en Babbel ook bij aanwezig zijn, dit kun je gratis bezoeken. ( zingen bij kampvuur en later wordt er nog een film vertoond)
Groetjes, Sandra
-
Die avond bij Fort Wilderness kun je daar ook naar toe als je niet in een Disney hotel slaapt?
Want dit lijkt me wel heel leuk maar we slapen in de Spring Hill Suites.
Groetjes Corrine
-
Even terug naar het topic ;)
Er wordt veel geschreven over : diner in Cinderella's Castle. Gaat dat over de onderstaande info? En komen de characters ook aan je tafel voor foto's of moetje blijven zitten tijdens het eten en dat de foto's dan bij binnenkomst worden gemaakt. Kan je ook zelf een tijd aangeven of zijn het vaste tijden (tussen ?? en ??) Wil namelijk gaan boeken voor eind Juli [-o<
Grz
Ton
Full payment will be required at the time of booking for all reservations at this location on or after February 1, 2006.
-
Citaat:
Dr. Phlox
En komen de characters ook aan je tafel voor foto's of moetje blijven zitten tijdens het eten en dat de foto's dan bij binnenkomst worden gemaakt.
Hier nog een foto gemaakt bij binnenkomst in het kasteel
http://img524.imageshack.us/img524/1...0073zv3.th.jpg
greetz,
Pascal
-
Citaat:
Dr. Phlox
Maar is Cinderella's Royal Table hetzelfde als Cinderella's Castle??
Zie hier: http://disneyworld.disney.go.com/wdw...ingPage&bhcp=1
Make your once-upon-a-time dreams come true and dine in the one and only Cinderella Castle. Cinderella invites you into the glorious private dining hall of her castle for a storybook meal. Meet characters from Disney's Royal Family at the all-you-care-to-eat Once Upon a Time Breakfast or the customized prix fixe menu offered at the Fairytale Lunch.
-
Heb de stoute schoenen aan getrokken en gebeld naar 001 407 939 3463
Een hele lieve mevrouw gesproken. Maar klopt het dat je alleen een confermationnummer krijgt wat je op de dag zelf moet doorgeven?? Krijg niets thuis gestuurd.
-
klopt helemaal Alleen een confermationumber. Goed noteren, anders kom je er waarschijnlijk niet in. Je krijgt niets thuis gestuurd.
Groet,
Pascal
-
Bedankt Pascal,
Sta op je CC afschrift dan geen referentie? We gaan al een paar dagen eerder naar het park en kunnen dan alles op ons gemak navragen en bekijken.
Grz
Ton
-
Niet dat ik weet. Heb dat nooit gecontroleerd. Let op bij de meeste restaurants moet je ter plekke betalen, en niet vooraf. Bij Cinderella's Castle moet je wel op voorhand betalen. Dit wordt dan ook meteen van je CC afgeschreven. Gewoon het nummer meenemen.
Ik zorg altijd dat ik dit nummer dubbel bij mij heb. 1 voor mij, en 1 voor mijn vrouw. Stel je voor dat je het verliest [-X. Oh ja ik heb ook altijd kopieen op mijn pda en laptop staan :oops:.
Greetz,
Pascal
ps, Chef mickey is ook heel leuk om te doen.
-
Wij hebben bij onze drie table service dinners geen reserveringsnummer hoeven opnoemen, alleen de gereserveerde tijd en naam was genoeg.
Crystal Palace was ons enige character dinner, maar zeker een aanrader. Lekker buffet en leuke interactie met Pooh, Tigger, Eeyore en Piglet!
-
Nog even een vraagje: als je ter plaatse een reservering maakt voor een character meal (mits natuurlijk nog beschikbaar) en je maakt gebruik van het dining plan, moet je dan ook alsnog je creditcardgegevens achterlaten?
groetjes
-
Nee. Maar ze vragen wel om je resort en kamernummer.